31 Dec 2012, 07:20
Nu exista parte electronica pe partea de frana si lumini. Din switch-ul de pe pedala de frana firul ajunge direct in lampa. Luminile la fel - din switch-ul de lumini ajunge direct la lampi, din reverse la fel, iar din releul de semnalizare la fel. Daca ai tensiune la intrarea in switch-uri si ai si la iesire cand sunt actionate, este de controlat cablaraia care ajunge la lampi. Daca ar fi firul de masa intrerupt, tot s-ar aprinde ceva becuri, dar aiurea tare si chioare ca intensitate, din cauza ca circuitele se inchid prin alte becuri totusi. Dca curentul "pleaca" din switch-uri si nu ajunge in spate....care crezi ca e cauza? E treaba clasica de electrician, nu e "rocket science": aparat de masura sau lampa de control si atat. Bine, si putina minte, normal! E aceeasi treaba ca la Dacii, nu e diferita...in privinta asta. Deci sa cauti din nou la manson. Ala e singurul punct sensibil pe acel traseu.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu
"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...