Salut!
Leonul asta are niste chestii foarte dubioase la aprindere. De fiecare data cand pornea, masina prezenta un tremurat usor la relanti care se simtea in special in scaunul de la sofer, dar ma obisnuisem cu asta si nu credeam ca este o problema. Dupa treaba statea in felul urmator (tineti cont ca acel tremurat la relanti din scaun se pastra tot timpul, indiferent de cum isi facea masina aprinderea):masina cateodata pornea absolut normal fara fluctuatii in turometru, cateodata pornea ciudat cu fluctuatii in turometru, aceste fluctuatii tinand pana cand acul cobora la 900rpm, iar apoi simteam ca merge un pic intrerupa cand acceleram in treptele 1-2-3 (tremuratul din scaun inca se simtea)
Acum aproximativ o luna masina a pornit intr o dimineata in 3 pistoane. Am lasat o in parcare pana mi am facut o programare la Avia Motors service autorizat VAG. Cand a trebuit sa plec la service, pornesc masina, absolut nicio problema, motorul mergea perfect normal.
Dupa ce am ajuns la service baietii au tot pornit o/oprit o si au observat ca masina pornea cand ok, cand nu. Adica, cu testerul pe ea la 3 porniri consecutive s a intamplat astfel:
prima oara a dat eroare pe 3 injectoare
a doua oara nu a dat absolut nicio eroare
a treia oara din nou eroare pe 2 injectoare
Mi s a spus ca in primul rand trebuie sa pun bujiile OEM pentru ca eu aveam niste ngk after market, si abia apoi se pot duce cu investigatia mai departe, in cazul in care mai porneste ciudat (bobine + alte explicatii care mi s au dat cu catalizatorul si o gramada de interne la care nu m as fi gandit). Am dat o gramada de bani pe bujiile OEM, totul bine si frumos "masina merge poti pleca acasa"
Prima saptamana dupa service pornea perfect normal, am observat ca nu se mai simtea nici tremuratul cu care ma obisnuisem inainte.
Dupa, a inceput din nou sa porneasca ciudat cateodata, adica tremurat la relanti, alteori porneste normal fara acel tremurat.
Eu cred ca in scurt timp o sa se intample exact ce am scris si mai sus, adica sa porneasca in 3 pistoane, pentru ca masina se comporta exact la fel ca inainte de incident.
Ar putea veni problema de la bobine? Daca da, de ce nu mi a spus nimeni la service chestia asta?
pareri ceva?