leoner scrie:draga gamer555 eu sunt unul care am avut probleme la tuburile astea (trei le am schimbate )cum am mai spus ca cel de la atelier imi spunea ca nici o problema ,eu aveam roata plina de ulei si nu le dadea nici un error cind am venit acasa am trcut pe la dona cta si acolo meseriasul mi a aratat tubul cu garnitura care era rasucita si rupta si repet in perioada aceea am adaugat 1,5L ulei PENTRU TOTI CEI CARE NU AVETI INDEMINARE SAU NU STITI CUM SE FACE(si eu ma numar printre astia)NU INCERCATI SA REPARATI SINGURI CA CA O SA VA COSTE SCUMP multumesc ptr obsevatii.
draga leoner (sper ca nu esti ironic), in primul rand daca aveai roata plina de ulei, problema nu era la tuburi, ci la faptul ca uleiul nu avea ce cauta acolo. deci ori probleme la turbina (pe moarte, care "scuipa" ulei) ori problema la epurator de unde ar fi fost aruncat uleiul in admisie si apoi in tubulatura spre intercooler. deci la tine prima chestie trebuia rezolvata problema cu uleiul in exces, apoi cu tubulatura sparta / garnituri corodate de la acest exces.
nu inteleg cum ai completat 1.5 litri ulei, si apoi dupa inlocuirea unei garnituri de pe traseul de admisie problema a fost rezolvata ?!?!
cu siguranta, cine nu are cunostinte despre ce si cum se intampla pe acolo sa nu isi bage nasul singur. desi pana la urma nu e vorba de "rocket science" si cateva lucruri pot fi intelese daca iti dai interesul fara sa fii mecanic din tata in fiu...