Pai sa mai stergem un pic praful pe aici..
Ce s-a mai intamplat cu cazanelul in ultima perioada:
In primul rand l-am vopsit integral. Cu desfacut de usi, aripi, capota, haion, etc ca sa putem vopsi si pe interior pe unde mai aparusera unele puncte de rugina. Plus schimbat un far, parbriz si un prag.
Apoi am curatat elementele puntii spate care prinsesera rugina de la atata stat pe loc si de la sarea de pe drumurile din BV unde ea a stat 6 ani si unde nu cred ca a mai fost spalata prea des. Am curatat si apoi am lucrat cu un convertizor de rugina apoi am aplicat ceara spray care dupa uscare se intareste si arata precum cea de fabrica. Am dat si cu spary cupru pe la suruburile principale. Am folosit produse Nigrin. Cu ocazia asta am luat si un Foliatec si am facut si etrierii
.
Am montat si jantele de vara reconditionate+ anvelope si prezoane noi + geometrie
.
Am montat si capitonaj nou la capota motor ocazie cu care am efectuat si operatiunea „furtunasul de scurgere” recomandata de catre Vlad (pare sa functioneze ok dracovenia)
Am reconditionat electromotor + alternator. Electromotorul pt ca uneori la pronrire cu motorul cald, zguduia. Si dupa ce schimbasem deja restul componentelor care puteau da simptome asta (kit ambreiaj+volant, tampoane motor, baterie), doar electromotorul mai ramasese si intr-adevar de la el era.
A, si am trecut si pe la TCM pt o sesiune de teste + soft. Am vrut neaparat un soft facut pe dyno care sa indeplineasca urmatoarele cerinte: sa nu scoata totul din motor, sa fie liniar, sa nu dea fum (sau daca da, sa fie cat mai putin posibil). Inainte de modificare scotea 109CP pe dyno si am incercat mai multe variante de soft. Ne-am oprit in final la a alege intre un Stage 2 la 155CP si un Stage2+ la 165CP. Am ales sa merg pe varianta de Stage2 cu rezultat final 154CP si 339nM; suficient pt stadiul mecanic actual al masinii. Si nici nu cred ca o sa urc mai sus pt ca se misca suficient de bine asa in combinatia de turbina VNT17 si ambreiaj Sachs Performance, iar fum nu da.
La final am apelat la o firma de detailing unde am facut asa: detailing interior complet, detailing compartiment motor, sigilare lac cu protectie ceramica Carbon Collective (+ operatiunile pre-aplicare aferente), restaurare stopuri + aplicare protectie ceramica plastic faruri si stopuri.
Momentan imi mai trag putin rasuflarea, o plimb pe la mare si mai vad din toamna de ce ma mai apuc; urmatorul pas este sa ma ocup de sistemul audio; as vrea sa ii pun in primul rand o unitate cu Android si sa reconditionez volanul..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.