Dog-bone-ul mi l-a luat cineva din state si l-a trimis cu posta, shipping-ul la ecs fiind extrem (iar o sa ziceti ca-s chitros, dar la o valva de 35 usd, shipping-ul este 63 usd ..)
http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Gol ... /ES251900/Montarea a fost a pain-in-the-ass, si a necesitat putin "adaptare", daca e cineva interesat pot sa relatez.
Dupa montare, primul lucru care se simte este faptul ca odata in viteza (chiar si pe loc) in momentul accelerarii nu mai este asa mare acel balans, la fel si in mers.
Acum sincer nu mi se mai pare nimic, dar cred ca din cauza ca m-am obisnuit. Atentie daca luati din alta parte si nu ecs, ca nu toti furnizeaza si acel surub care NU mai trebuie refolosit!
Mi-a scazut timpul 0-100 de la 7.3 la 7.2
- toata distractia 56 USD + 100ron montajul ca l-am terminat pe mecanic si am zis sa fie multumit...
Cred ca trebuie mai multe bucsi pt. a lucra eficient impreuna - dogbone,anti-lift,engine mount, bascula, etc.
@Ciosmi, cum mai faci geometria la o masina cu coilovers aftermarket?
Daca ar fi sa iau, as vrea reglabile (vara un setup si iarna altul), nu am studiat si nu stiu ce presupune, daca le pot regla eu usor, sau necesita alta geometrie computerizata, etc.
In rest, sunt happy ca am reusit sa adaptez vitezometrul astfel incat sa indice exact cat GPS-ul
(asta dupa ce am citit zeci de pagini si forumuri pline de "expertii lu' peste doar in leduri de plafoniera si faruri - unic interes se pare" si in care concluzia era ca nu se poate...)
@Bogy ai PM.