20 Mai 2019, 19:30
Cine a avut Dacie 1300 stie ca acel furtun de recuperare gaze (vapori de ulei si benzina ce scapa pe langa segmenti si tijele supapelor) se obisnuia sa fie scos sub masina, de ziceai ca are 2 evacuari!!! Acel furtun scos modifica si mersul motorului de multe ori. Daca cel care a proiectat motorul l-a bagat acolo, a avut el un motiv. Se recupereaza vaporii de ulei, care condenseaza in acea cutie din spatele motorului, si se duce inapoi in baie. O parte este introdus in admisie, sa nu fie o ardere uscata in cilindri. Restul se recupereaza. Daca iti ies multe gaze pe acel furtun, e cazul sa te gandesti la o revizie a motorului, macar segmenti schimbati si simeringurile supapelor.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu
"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...