05 Feb 2013, 07:20
Iar intervin. AUS am si eu si chiar nu am deloc probleme cu el. Ori stiu cum sa trag de un motor...ori voi mergeti in F1. Alta explicatie logica nu vad. Iar in ce spun mecanicii...nu mai zic. Asa si BCB-ul a avut probleme cu cuzinetii axiali...In general la tipul asta constructiv de motoare sunt probleme care sunt consecinta adoptarii solutiei cu acea pompa de ulei, cu role si excentric. Nu conteaza ce motor este, destule din ele au avut probleme. N-am desfacut multe motoare ca sa am cum sa fac comparatie intre interioarele lor, ma refer la blocurile motoare. In rest diferentele sunt infime si constau in dimensiuni, unghiuri la axele cu came, numar de bobine si cam atat.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu
"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...