02 Mar 2020, 10:55
In primul rand sa nu aiba un tacanit specific dieselurilor ; sa nu intrerupa la ralanti, sa nu scoata fum de vreo culoare, sa faci un log in mers pe pompa de inalte si pe turbo, sa traga sustinut pe toata plaja de turatie fara intreruperi sau pierderi de putere.
Consumul de ulei declarat poate ajunge pana la 1 L / 1000 km daca nu ma insel ( conform cartii VAG ). Tolerabil ar fi un maxim de 2L / schimb ( ~ 8-9000 km ) ; foarte ok ar fi < 1L.
Distributia nu stiu sigur, dar daca a avut deja un schimb de la cea originala, cred ca ~ 60k km ; de verificat si distributia variabila dintre axe.
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )