Eu unu mi-am luat o masina, ca sa ma duc din punctu A in punctu B, fara probleme.... Nu am luat-o ca sa i-au curbe cu 150km/h...
BTW, Clio si Logan sunt cam frati... singura diferenta e ca pe unu scrie Reno
Daca stau bine sa ma gandesc, singurele realizari ale VAG`ului sunt motorul de 1,4 TFSI si motoarele astea gigant de 4,(mult) TFSI de pe A8 si R8.
Si Audi are pagina ei scrisa in analele motorsportului, fiind prima echipa de raliu care a folosit quatro.
Renalultu, cand se incaltau ei cu fesu, castigau cateva titluri de raliu, si un titlu in F1... Deci, nu prea sunt asa desculti
Sa nu uitam de Renaulturile 5 echipate cu motoare Gordini sau Alpine Turbo care faceau senzatie acum 20 de ani in Raliuri
Renaultu sta cam prost la capitolul comfort, daca stam sa ne gandim, ei nici nu prea ataca clasa Bussines, fac mai mult masini pt clasa de mijloc, si atentia inginerilor se indreapta mai mult spre fiabilitate, dar, asta nu inseamna ca nu este o masina de luat in calcul.
Erati mai multumiti daca grupul VAG cumpara uzina de la Pitesti, si construia, pt drumurile noaste, alta versiune de Polo, si cu alt nume? Sau e mai bine, ca Renaultu au restizizat si au scos pe piata un nou model?
Pe unde a cumparat Vag`u fabrici, a folosit tot platforme de Polo sau Golf, si au construit aceleasi masini, numai ca le-a dat alte nume....
De Peugeot, nu pot sa discut foarte multe, pt ca nu cunosc marca foarte bine, si daca stau bine sa ma gandesc, nici nu cred ca am mers cu un Peugeot vreodata.