Salutare colegi.
De anul trecut am 2 probleme cu Seat-ul meu 1.2 16v bxv și nu reușesc să îi dau de cap și nu știu dacă au legătură una cu cealaltă.
Cer ajutorul dvs. In acest sens.
1. Mașina pornește destul de bine la rece, iar la cald pornește normal, sta 2 secunde la relanti dupaia moare motorul, ori scade la 500-400 rpm și își revine rapid la relanti.
Am schimbat senzor temperatura antigel, clapeta accelerație, senzor oxigen, senzor map, supapa combustibil, curățat injectoare, compresie ok verificat catalizator, verificat cam tot ce se poate verifica inclusiv cablajele.
Erori pe diagnoză îmi apar:
P1503 Load Signal Terminal DF Of Generator: Implausible Signal Implausible Signal
00778 Steering Angle Sensor
2. Problema numărul 2, când pornesc clima și cuplează compresorul a/c
Masina se tureaza singura,
Rămâne turata pe la 1200, 2000, 3000 depinde la ce.turatie schimb vitezele,
Rămâne turata sau scade turația foarte greu până la relanti după ce i-au piciorul de pe accelerație.
Se întâmplă doar când nu e butonul ECON activat. In rest nu face așa.
Am observat că, consumul a crescut considerabil și nici puterea nu mai e aceasi. De la 8 și ceva în oraș la peste 10. În condițiile în care stau in Brașov și nu este un oraș foarte aglomerat. Schimbat vitezele până în maxim 3000 rmp, frane motor... Condus economic.
A întâmpinat cineva problemele astea și mă poate ajuta ? Mulțumesc.