Vezi diferenta intre AC manual si AC CLIMATIC (semiautomat).
"Climaticul" are mai multe comenzi care sunt gestionate de un UCH (unitate control habitaclu).
La actionarea butonului de temperatura exista niste motoare pas cu pas care realizeaza comanda (nu cablu), de asemenea racirea aerului se face diferit. Nu volumul de aer este cel modificat ci debitul compresorului. Chiar daca el este cuplat tot timpul cat butonul de AC este apasat, el are nevoie de puteri diferite in functie de cat de tare trebuie sa raceasca. Intr-un fel consuma putere daca in masina sunt 27 grade si ai setat climatronicul pe 18 si altfel consuma putere cand in masina sunt 20 grade si ai setat 18.
Toate aceste comenzi sunt gestionate de un montaj electronic care se informeaza de temp aproximativa din habitaclu de la un senzor.
... despre presiune ...
Intotdeauna te uiti la ceea ce recomanda producatorul masinii. Gasesti informatia scrisa pe stalpul central/usa sofer/capac rezervor. Depinde de producator.
Atentie! - pe anvelopa scrie presiunea maxima admisa!