daca insisti sa faci tu schimbul, poti sa incerci. dupa ce ai golit (capac borcan deschis si robinet deschis) sa stii ca de fapt mai ramane antigel in circuit, in bloc, in diverse locuri. deci tu o sa schimbi o mare parte din el, nu tot. daca vrei complet se face la un service cu pompe...
asa, revenind, dupa ce ai golit, inchizi robinetul jos. apoi bineinteles ca lasi capacul la borcan sus deschis, ca sa torni antigelul nou prin el
dupa ce ai umplut pana la nivel in borcan, pornesti motorul si stai langa borcan cu capacul deschis ca sa completezi. din momentul in care porneste si pompa de apa e actionata o sa scada nivelul in borcan (aer in circuit). cineva e bine sa stea in masina sa urmareasca acul de temperatura a lichidului sau martori ce se pot aprinde. in caz de probleme opresti motorul imediat. si sa nu turezi motorul, nu are rost, lasa-l la relanti !
tu in timpul asta completezi pana la nivel, nu mai mult, putin cate putin. mare grija sa nu il lasi sa se duca tot antigelul si sa lasi motorul sa functioneze fara...
dupa cateva minute ar trebui sa se stabilizeze nivelul. inchizi capacul si gata treaba. poti sa mai urmaresti apoi in primele zile, tot o sa mai scada usor nivelul.
atentie la borcan sa nu sara din diverse motive cat completezi tu acolo cu motorul pornit...