Seara buna !
De ceva vreme am in plan schimbarea lichidului de frana la masinuta mea si zilele trecute am reusit sa fac rost de 2 bidonase (0.5L) lichid frana DOT 5.1 - de la Motul .... dupa documentari web pe tema : ce lichid de frane sa aleg ....
M-am gandit sa schimb cu aceasta ocazie si pistonasele de frana din cadrul etrierelor ... iar nefiind in domeniu - dar dorind sa aflu mai multe am lecturat cateva articole pe internet ... masina franeaza in parametrii de banc in regula sa zicem - dar in dinamica unde pe drum e alta discutie si pot contesta orice test de banc discutia e alta - cel putin asa arata fisa de test frane ( voi atasa mai jos o imagine ) - dar in opinia mea, comparativ cu alta masina pe care o detin si o conduc ..un renault clio symbol varianta 2007 - seat-ul ibiza franeaza greoi ... cu alte cuvinte nu are capacitatea de a se opri la fel de eficient ca distana coparativ cu renault-ul .... drept pentru care suspectez lichidul de frana (lichid higroscopic - dupa cum se cunoaste ) dar am decis sa schimb si pistonasele de frana daca tot fac aceasta operatiune pe sectorul frane...
ma intereseaza daca imi recomandati sa schimb doar pistoanele de frana din cadrul etrierelor sau etrierele cu totul... exista vreun avantaj ceva ?
Multumesc.