MARE ATENTIE la taxa. Vrajeala cu 120-150 de euro am primit-o si eu si am inghitit galusca. Taxa reala a fost undeva la 350 euro ~ 1550 ron la vremea respectiva (martie 2014). Gandeste-te ca dupa ce o cumperi, vei investi automat in distributie, verificare frane si directie, schimb ulei, filtre ( toate 4), verificare instalatie AC ( cantitate freon, eventuale scurgeri) si schimburi lichide ( antigel, servo si frana), asta ca sa stii ca poti sta linistit ( chestia cu " am schimbat dom'le distributia acum 5000 km si uleiul acum 2000 km " NU ar trebui inghitita decat daca iei masina de la un cunoscut/prieten/ruda in care ai totala incredere). In concluzie, vei ajuge cu ea pe la 3200-3600 euro, in final, cu acte, taxa, servisare si toate cele...daca mai pui si un set de cauciucuri pentru iarna/vara (depinde cu ce o iei incaltata si in ce stare sunt) ...mai creste valoarea finala.
Ca si km, depinde cum a fost intretinuta. A mea a facut 140.000 km recent si , in afara de reviziile obisnuite, nu a cerut nimic in plus la motor...mai degraba pica una-alta pe langa el ( cum mi-a picat mie pompa de benzina ) .
Ca si concluzie : eu sunt incantat de fiabilitatea masinutii...
L.E.: Ibiza are scaune incalzite ????
L.L.E: Intreaba-l si care a fost motivul pentru schimbarea farurilor masinii...