cove_adrian scrie:Multumesc pentru raspunsuri si incurajari insa daca puteti astept un raspuns la intrebari.
Vedem cu Rabla cand apare si/sau daca e rentabil sau gasesc un tichet.
Nu cunosc prea multe despre 1.2 tsi decat din auzite si citite. Cei care detin de X luni/ani un 1.2. tsi de 110 cp sau 105 (versiunea mai veche) ce probleme au intampinat?
Revizia si consumabilele sunt decente?
Va multumesc!
Sal.
Si eu sunt iesean si detin cel mai puternic Toledo vandut de fabrica 1,4 tsi, 125 CP/200NM, cu dsg 7 trepte, varianta Style Plus.
Era pe stoc, avea 3 km si l-am luat in aceeasi zi cu confirmarea op-ului si aici felicit dealer-ul ! Am beneficiat de rabla + discount Seat (afisat pe site) + discount negociat cu dealer-ul !
Are aproape 9 luni si cca 15.000 km, fara probleme.
Revizie longlife la 30.000 km !
Dar nu te baza pe consumul din reclame ! Mai pune 2/3L fata de fisa tehnica, la consumul de oras, adica 8/9 L ... depinde de trafic, vara/iarna, motor cald/rece, doar soferul sau + 4 pasageri, etc ...
Anterior achizitie am facut test drive cu Toledo de 1,2 110 CP si a fost satisfacator.
Dar ce am luat eu e SESEZABIL peste cel de 110 CP, sunt FOARTE MULTUMIT si recomand !
In oras la semafoare, cu start/stop si schimbarea rapida a treptelor de viteza facuta de cutia cu dsg, e foarte confortabil si oricand pot depasi foarte usor aproape orice marca cu cutie manuala !
Am mai facut test drive si la Dacia, Renault, Opel, etc, iar la VW (pentru Jetta) si Skoda (pentru Rapid) am primit oferte pe email, mai scumpe la aceleasi dotari pe care le-am comparat si apoi am cumparat bucuros de la Seat !
Dar gusturile nu se discuta !
Merita diferenta de pret, daca este de unde !
Cu dsg ai ambele maini pe volan, esti mai atent la trafic si te poti strecura mai rapid pe unde ai nevoie. In functie de stilul de condus, nu-ti dai seama cand schimba vitezele cutia cu dsg.