.VZL. scrie:@gamer Ai dreptatea cu reviziile in afara dar la STOCK. Faceam revizie la octavia 1.9tdi la 15k care e o masina de naveta...dar la una de fuga la 30k ?
e o gluma si 15 mii daca dai in ea, vede ture,bate,circuit...am mai zis...fiecare isi intretine masina cum vrea.
tati, cand mergi la circuit e alta treaba, cine se duce banuiesc ca nu e afon in domeniu, sau asa sper. te duci cu ulei proaspat, lichid frane bun, placute etc toata masina pusa la punct, cauciucuri si asa mai departe. cum noi nu avem dry sump se face si supra plin la ulei peste max, ca sa nu ai probleme
dupa ce termini sesiunea tragi ce ai peste max, e clar ca urmeaza revizie scurta din nou si asa mai departe. si eu am avut schimburi facute la cateva mii km. dar cand a fost cazul.
dar daca faci km in regim de autostrada mers normal pana in 200 (pt o cupra e viteza de croaziera), si ca mai faci si tu 10 reprize de acceleratie de ici colo, poti sa faci si 15000 fara sa sara in aer masina. iarasi, nu e o formula magica, fiecare stie cum vrea sa foloseasca masina.
* 300v are rolul lui, in motorsport. pt un usaj normal, cu reprizele acceleratie si fugareala normale, ca de aia e cupra, atunci mergi pe ulei normal. uleiurile pt motorsport, ca si lichidul de frana motorsport etc, sunt facute sa faca diferenta in niste conditii in care oricum masinile noaste nu ar face fata si in orice caz nu sunt gandite pt a fi folosite in acel regim.
ne spunea si noua reprezentantul Motul la workshop organizat pt ClubSEAT acum cativa ani. mergeti pe Motul Specific sau X Clean etc, in functie de masina. 300v este overkill. nu imi amintesc sa fi vazut participanti la VTM sau curse de anduranta cu masinile lor de strada pe aici