Asadar , revin din nou cu un topic pe clubseat , dupa ce vreo 3 ani am detinut un Audi. Cum preturile au ajuns la un nivel convenabil , m-am orientat spre un Seat Leon Cupra 5F 300 , 4drive si Carbon Edition pe deasupra. Am cumparat masina acum o saptamana din Germania si sunt incantat de dinamica ei.
Dupa un Leon 1M 1.8T 20v a urmat o Cupra 1P dusa la 350Cp si conversie 4x4 pe deasupra. Acum am vrut ceva 4x4 de fabrica si nu am avut de alea decat un Leon ST dar nu imi displace , are o forma frumoasa chiar daca e break.
Sunt cateva chestii pe care nu le inteleg , cum ar fi amortizoarele de la capota care lipsesc , deja am comandat un kit pentru ea , prezenta luminilor ambientale doar la usile din fata si manerele de la keyless entry care la fel sunt doar la usile din fata. Nu inteleg rationamentul si economia la aceste aspecte , la o masina care a costat foarte mult cand a fost noua...
Planurile sunt simple pentru viitorul apropiat , Eibach Sportline , admisie R600 , intercooler Wagner , downpipe cu catalizator , intake + muffler delete si soft . Consider ca pragul de 400 Cp este arhisuficient pentru aceasta platforma. Si-asa in forma aceasta stock trage ~ la fel cu fostul A7 3.0 Tfsi de 420 cp.
Cam atat cu vorba , urmeaza pozele din anuntul din Germania plus cateva de cand am adus-o acasa.