Alexandru1 scrie:gamer555 scrie:legat de power box DTE, e foarte popular in UK. e dezvoltat pentru diesel dar sunt multi care il folosesc si pe benzina, ca sa evite probleme cu garantia. eu as zice sa mergi pe stage 1 mai degraba.
Dte pentru un 2.0 tsi 190, este in jur de 500 euro. As un plus de putere, dar fara sa pierd garantia. In te condiții as fi ales un remap fara prea multe intrebari. Multumesc!
Sub nici o forma nu recomand un powerbox la o masina cu o astfel de electronica.
Nu este sanatos pentru motor!
Nu scoate nici jumatate din valorile afisate!
Pana acum la garantie nici o masina facuta de noi nu a avut probleme, sa ii fie afectata tehnic sau de operatorii din service. Au facu revizile cu soft fara probleme.
Daca e ceva grav de garantie ii punem softul original, la loc si apoi revenim.
Nimeni nu are interes sa-ti taie garantia, atat timp cat nu le ceri nimic, ei vor sa te mulga de bani, prin revizii scumpe, nejustificat de scumpe. Sigur daca emiti pretentii incerca sa caute nod in papura si atunci ca sa nu le dai ocazia incarci soft original.
Noi la Racing Code am modificat aceste motoare dar din considerente de garantie nu putem sa facem publice pozele si fisele dyno.
Castigul e f mare 50-60hp si 70Nm.