DAF-ul a mai primit o binemeritata și necesară atenție.
Am bifat de pe lista de to do acumulatorul și franele.
Acumulatorul l-am schimbat la reprezentanta. Noul acumulator este Varta, AGM. Interesant este ca nu au codat nimic în BC. Codarea se face la mașinile în garanție ptr nu știu ce motiv.
Mi s-a zis ca după 2 cicluri de descărcare-încărcare mașina învață automat valorile acumulatorului. Încă un amănunt, după schimbarea acumulatorurului tot ce tine de modul confort (rabatare oglinzi, impuls la geamurile electrice etc). S-a rezolvat totul după resetare: ținut în sus butonul de la geamul stânga față câteva secunde.
Acum partea mai interesantă, franele:
Deși eram pornit pe ATE POWERDISC și plăcute ATE, nenorocul face ca au livrat modelul clasic de discuri (ATE original)
Cum îmi doream de mult niște discuri mai performante și, de ce nu, mai frumoase, le-am returnat. Cei de la piese nu au știut sa îmi dea un timp de livrare, au început sa dea din una în alta, asa ca m-am enervat și am renunțat de tot la ei.
Am început săpăturile pe net, și am dat de o oferta f bună pe AUTODOC. Aveau reduceri destul de mari la elemente de frânare asa ca am pus ochii pe Brembo max.
Am dat comanda și după 2 săptămâni și o carantina am reușit sa le montez.
Am avut emoții cu ce am comandat, dar totul s-a potrivit de minune. Mare atenție la helpdesk-ul de la AUTODOC. Mi-au recomandat numai bălării după seria de șasiu. De exemplu îmi recomandau discuri de 312mm pe când eu am de 288mm...
Un mare minus ptr SEAT fiindcă NU au mai pus senzor de uzura plăcuțe de frână. Nu mi-a venit sa cred. Polo extra chel avea senzor!
Distracția a fost ~1000 lei piesele și 200 manopera.
Voi reveni după câțiva kilometri cu review
-uri. La prima impresie eficienta este mărită, nu ca era greu, având în vedere ca am mers pana la limita cu placutele inițială.
.
.
.
.
.
.
.