cowboy scrie:De facut schimbari in configuratie nu mai am cum. Comanda a fost lansata deja de cateva saptamani. Plus ca ar trebui facute modificari si in actele de leasing..Ceea ce ar fi calvar avand in vedere cat de greu s-au miscat din start...
Jantele pe 18" sigur imi vor creea probleme. La 1P am avut pe 17" si tot le echilibram intr-una. Plus ceva indreptari si 2 anvelope compromise. La Skoda am pe 16" si a fost parfum. Zero batai de cap cu ele. La Leon as fi optat tot pt 16" daca ar fi existat posibilitatea asta la FR
. Am ajuns la 18" din cauza pachetului Enjoy FR care le continea obligatoriu. Daca puneam separat optionalele din acel pachet doar ca sa scap de jantele pe 18, costul se ducea binisor in sus.
Oricum, pt. iarna ii voi lua alt set de jante, cel mai probabil pe 16" si daca or sa imi dea batai de cap prea multe cele pe 18" cu care vine masina, le schimb cu unele pe 16-17.
La drive test mi-a placut suspensia FR-ului..si tot fara Dcc era (jantele erau pe 17). In general nu prea imi plac suapensiile moi.
Jantele originale pe 17 FR rezista foarte bine la tavaleala, eu am masina de 2 ani, si nu au necesitat nici un pic de roluire sau alte feluri de reparatii, desi masina vede si drumuri rele, si bune desi lunar vede viteze mult peste limitele legale, unde problemele de genul ar iesi imediat. Te felicit pentru alegere, si eu am trecut de pe Octavia (2FL) pe Leon ST... sincer mie imi lipseste acel portbagaj urias, imi lipseste roata de rezerva normala ( da deja a trebuit sa folosesc acea prostie ingusta, pe care pe deasupra nu il poti pune pe fata, doar pe spate ca sa nu distrugi cutia de viteze...) . In rest intr-adevar masina asta se tine mai bine in curbe ca un octavia, si in cazul tau ai norocul sa ai multilink si pe spate, cea ce la mine nu este si masina este rigida ca o caruta . Din pacate telescoapele dupa 50 000 km incep sa se inmoaie si masina pierde din pozitia teapana cu care intra in curbe ( pe tester totusi ies bine) asa ca diferenta intre timp a devenit mai mica fata de octavia. Totusi din rigiditate nu pierde din cauza acelui tren de rulare primitiv pe spate. (nu si in cazul tau)
Leon ST imi place si mie ca si look si fasnete, se misca binisor chiar si cu motorul de 150 CP si frumos cu cel de 184 CP fara sa te omoare la consum, portbagajul este destul de incapator daca pui podeaua in pozitia joasa ( dar asa este exclus sa gasesti tavita portbagaj care sa si intre - toate sunt facute pentru pozitia de sus - cea ce la mine este exclus folosind capacitatea portbagajului pe deplin in fiecare saptamana.) Asteptare usoara iti doresc, ai ales bine ( eu personal nu o sa imi iert niciodata ca nu am ales aceasta motorizare) , scaunele si volanul dupa mine sunt mai OK ca la O3 RS, oricum masina este bine echipata, iar micile scartaituri o sa fie uitate de placerea cu care o sa il conduci pe drumuri bune calitativ ( pe cele denivelate este alta poveste in schimb) .