Incep cu ultimele modificări facute inainte de plecare: montat furtune metalice HEL fata spate, pus placute noi spate, lichid Castrol SRF racing. Aerisire facute la cererea mea de doua ori, aveam pedala cam moale dupa prima operatiune. Fiindca am lucrat cu baietii de la DVX, mi-au refacut si softul la cutie mocca cu ultima revizie, mai buna si pe sport si pe drive. Tot din 2 incercari pt ca am avut din nou probleme cu rev limiter prea sus pe default.
Apoi, legat de Nurburgring, inca o iesire foarte reusita, din pacate greu gasesc timp sa editez filmuletele si sa postez.
Pe drum, ceva caterinca pe bucatile fara limita de viteza, nu cred ca am depasit 282-284 pe bord, sincer mi s-a parut ca top speedul a fost negativ influentat de buza și difuzor, sau poate ca eram pe bucata in urcare si de asta nu prea mai acceleram prea usor. Cu roger aproape se vede, cand puterea e cvasi similara, conteaza doar cine apasa primul pe acceleratie, si distanta se pastreaza.
..
Ajunsi la fata locului lucrurile au mers mai usor pt ca știam exact ce cum unde trebuie facut. In parcare inconjurati de masini serioase pe langa care ale noastre pareau doar dube de carat paine (exceptie corsa aia, probabil masina paznicului de la circuit:))
.
Dupa trackwalk duminica am avut o cina simpatica, dar deja separati in grupuri de nemti
Ziua de luni am inceput-o cu ceva intarziere, am fugit pe ultima suta sa facem plinul si presiunea in roti si apoi ne-am prezentat pe grila. Instructorul meu a fost un nene tanar care participa in VLN si cursa de 24h de cativa ani, ceva race class wins, ok. Mașinile erau cam pe acolo, A45S, Golf R, RS3, Megane RS Trophy cu slickuri si rollcage si un BMW race car gol dar fara mare putere inchiriat care topaia non stop. Si bineinteles, Cupra ST care părea un pic in contrast dar va pot spune ca nu s-a facut de ras deloc
Nenea instructor a fost mai focusat pe progresat pe linia ideala si apoi sa crestem treptat viteza, ceea ce e f corect. Pot spune ca grupul s-a miscat decent si nu prea ne-am încurcat unul pe altul, ba chiar a fost destul de omogen ca si capacitate și track experience (era si nene de suferea cu hans la gat, steag pe casca etc, tot vorbea de cursuri si circuite) , ceea ce a fost un plus fata de 2018 cand am fost pus in grupa de novici.
Legat de cum s-a comportat masina:
Mare plus - foarte multumit de investițiile facute. Franele excelente, zero fade, dozare corecta a pedalei (desi am avut niste temeri ca mai am aer ramas) fara zgomot nasol de la placute, singura chestie ca lasa praf mult, dar foarte mișto sa vad ca agata mai bine dupa ce se incing, fix opusul celor stock care se inmuiau deja spre finalul unei ture. Acum am legat reprize de cate 5!!! ture, ce-i drept cu racire pe portiunea dreapta dintre gantry si bridge - dottinger hohe.
Luat de pe la baieti manometre de scazut presiunea, imi trebuie neaparat si mie.
Alt plus - Cauciucurile PS4S noi - excelente si ele, au tinut f bine pt viteza mea.
Ghinion - Nenea instructor a zis f tare, noi suntem aici sa conducem, nu sa stam pe margine si sa facem poze ca ceilalti. Si as fi fost acolo non stop langa el, dar m-am oprit la un moment dat sa vad statusul dupa ce am luat o piatra de la semislickurile meganului din fata. Parbrizul spart si crapatura a tot urcat, am gasit si ceva picaturi scurse la aerisirile etrierilor fata, am stat sa curat si sa strang ca sa pot continua.