in iulie si august am facut vreo 8 mii jumatate km, prin tara multi dintre ei. am strans o gramada de amintiri si povesti, mi-a facut placere sa particip la 'spontana' de pe lepsa, apoi la intalnire la bucuresti inainte de plecare, apoi drumul la intoarcere alaturi de roger, caterinca mare...
o selectie dintre pozele facute
intr-una din pozele de mai sus, facuta din padure, il asteptam pe un amic sa imi aduca benzina de 98 cu bidonul, nu am vrut sa bag 'fara plumb' de la o benzinarie random prin fundul bucovinei si nu am vrut sa risc sa ajung in pana desteptului pe urcare. bineinteles ca m-a filmat tovarasul cum turnam din bidon, cand am ajuns la rompetrol sa fac plinul radea si nenea de la pompa care il ajutase. m-am expus la glume cu sechelele mele sa bag doar ce trebuie in ea
in ungaria la vama lamborghini urus in paralel, se adunasera doua vamese tinere si bune si dadeau ture masinii. I-au tinut pe aia vreo 15 minute, se adunasera toti vamesii ungari. Roger trecuse de aia romani astepta actele de la unguri, dupa 5 minute ma suna: ba astia sunt toti la 'Maseratti' sa moara bibi, sa imi bag **** in vama lor si vameșii lor. Timp in care eram in spatele lui la biroul de romani, pe bluetooth si geamurile toate jos. vamesii romani se stricau de ras, eu am pus pe volum minim. Vin ungurii la Roger, timp in care urusu pleaca cu launch control. am crezut ca il baga in puscarie, ma bag in seama, Hello boss, if you need help, we can catch him for you )
ce credeti, il iau ungurii pe roger la misto acu, boss, you have cupra, show us what you got. Se scuza roger al meu ca nu are pops and bangs calumea si arata in spate la mine, si da o plecare cu scartz, patineaza ambreiaju vreo 20 metri. ceva nemaizaut ) urmez eu la rand. Am prins glas, era clar ori bascalie, ori momeala si evil guys la colt care sa ne bage pe toti. Zic baietii 'I heard you are faster than maseratti, show us, have a nice day'. Ma semiconformez, bag un 1 2 fart si atat, ca nu poti avea incredere in unguri, m-am mai fript cu ei in trecut oprit pe langa vama, mai bine sa nu fortam nota
iar cu acelasi lamborghini urus, prin germania, cu roger in fata mea ca tartor. eu eram cu copiii si femeia in masina si incarcat pana la plafon aproape, nu vroiam sa ii dau prea tare. dar nu puteam sa nu ma anturez unde era cazul. long story short, nenea cu lamborghini a lasat seaturile sa treaca pe la 270 noi cu obraz am lasat-o mai moale dupa, max 285 in bord.
din pacate, prea multe povesti cu viteza cu autobahn nu va pot da, pentru ca nemtii se strica din ce in ce mai rau la fiecare trecere pe care o fac. se instaleaza in banda de viteza si se dau cand vor. scenariu tipic pe drum, 3 benzi, 1 masina in prima banda, 1-2 in banda 2 si 7-8 in sir pe banda trei. poti doar sa te scarpini si sa astepti...
prin austria in succesiunea de tuneluri, nu a fost de viteza dar a fost schimb simpatic de amabilitati 2-3-4 cu geamurile jos cu un M6 (generatia mai veche, V10) care se aude f bine, si mie mi-a placut de a lui, si lui de a mea
a mai fost caterinca in ultima benzinarie inainte de aachen, ne-a asteptat o ibiza cupra bocanegra cu nr de belgia sa alimentam, si cand am pornit s-a pus dupa noi. a incercat o fugareala, dar cum era limita si trebuia sa schimbam autostrada, nu a fost loc de prea multe, oricum se auzea simpatic