Seaton scrie:Andrei ne mai scrii ceva despre masina ? Sper ca e totul OK.
Sentimente impartite referitoare la masina. Incep usor usor sa-mi schimb parerea referitoare la masina si la brand.
Sa mai debitez din cronologie si sa incerc sa ma explic. Pana in prezent masina a adunat app 9000km din care 80% sunt facuti in oras. Ma asteptam ca dupa 2000-3000, hai 5000 km sa se "mai lase" consumul in toate regimurile, dar nu e chiar asa. Nu sunt ipocrit, nu am luat masina pentru consum, nu ma astepta sa am 1L peste un motor diesel echivalent ca cillindree si nici nu pun botul la brosurile de vanzare dar eu din 14-16% nu scot masina asta (mereu 1 max 2 persoane, AC on all the time, drive select pe Comfort si mers aproape legal ) in oras. Extraurban mers cu 10% peste limitele legale si cu aceleasi date ca mai sus consumul e in jur de 10 (11 daca mai sunt si bagaje sau alte 2-3 persoane). Paradoxal masina mi-a consumat mai putin in Bucuresti decat in Iasi. Am stat un weekend in Bucuresti si in 300km facuti prin oras am avut un consum de 11.
Un pic frustrant cand producatorul da 8% urban si 5.6 extraurban. Inghitim in sec si trecem cu vederea.
Am descoperit cu mahnire ca Seat a facut reducere enorma de costuri in ceea ce priveste calitatea materialelor interioare. Dupa 2000-3000 km deja au inceput sa se auda greierasii si nu sunt putini. Avand experienta (doar sunt la al 4-lea Seat) m-am apucat de surubarit. Am antifonat portierele(si pe tabla exterioara si pe panoul interior) cu o folie bituminoasa similara Dynamat, partea de sub bancheta spate si pana la portbagaj si lateralele portbagajului. Am avut grija ca toate clipsurile sa le introduc corect sa aplic banda pe ele si sa incerc sa leg orice piesa care ar fi putut intra in rezonanta la orice moment. Nu am reusit in totalitate dar 90% mi-am atins obiectivul. Antifonarea a produs o diferenta semnificativa si sunt chiar multumit de rezultat.
.
.
.
.
Am descoperit cu si mai mare mahnire ca s-a facut rabat si la calitatea finisajelor exterioare. Vopseaua este incredibil de fragila si la o analiza mai amanuntita(la un atelier de detailing) am descoperit ca si foarte subtire (intre 80-150 microni) ceea ce este foarte putin. Eu deja am cateva semne pe bara fata de la pietricele de pe drum si cred ca ma voi abona la casco dupa fiecare iarna.
Per total, pana in momentul de fata masina a colectionat mai multe bile negre decat albe, iar daca as fi in postura sa aleg din nou cu siguranta as alege altceva.
Aleatoriu va mai povestesc ca am mai fost implicat si intr-o tamponare(cineva a uitat de oglinda retrovizoare ) dar am avut "norocul" sa imi atinga doar janta si bandoul de protectie. Se inlocuesc pe casco.
Cum nu ma pot lasa de "surubarit" la masina am inceput sa imi pun amprenta si pe aceasta masina. Am inceput timid cu o colantare a grilei si a siglei fata (I am a chrome hatter
), folie pe geamuri si inca cateva repere de interior si exterior pe care nu vreau sa le postez acum(astept sa fie toate montate
)
Uomuom scrie:Sa te bucuri de ea!
Iti multumesc, asemenea