Pagina 20 din 20

Re: LEON SC FR 1.8 DSG red emocion

Scris: 29 Dec 2019, 13:25
de Vw_g60
Pai si ce legatura are standardul de calitate al produsului Seat, cu modul in care interactioneaza stafful unui dealer minuscul dintr-o tara de mana a 3 a cu un client al marcii?
Cred ca aici incurci nitel borcanele...
:hi

P.S. A nu se intelege ca mi se pare OK sa lasi omul sa plece cu checkul aprins fara sa ii explici despre ce este vorba si sa tragi o concluzie.

Re: LEON SC FR 1.8 DSG red emocion

Scris: 29 Dec 2019, 16:34
de gamer555
dealerul ar trebui sa incerce sa te apropie ca si client si sa acopere o parte din reparatie, gen fidelizare. un procent acolo 10-15% macar. la mai mult nu poti spera, garantia s-a terminat de mult, probabil doar daca le zici ca ai de gand sa cumperi o masina noua in curand sa acopere mai mult...

e o suma maricica dar nu stiu daca e chiar ceva care sa duca la discutii cu fabrica, pentru ei lucrurile sunt simple, a trecut garantia, obligatiile lor s-au terminat. la fel la orice producator. si oricum senzorii si toate componentele nu sunt facute de SEAT.

in orice caz, iti inteleg frustrarea, eu zic ca dealerul e cel cu care trebuie sa discuti.