Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Attractive
Marius
Mesaje: 438
Membru din: 19 Mar 2008, 10:07
Localitate: Bucuresti

02 Iun 2008, 08:44

Revenind la topic :wink:
Un condensator la masina cand ai o statie este recomandat. Asta in cazul in care tzii la alternatorul masinii... la fiecare bass puternic pe care il auzi tu, trage dupa el o intensitate de curent semnificanta pe care alternatorul o sesizeaza si vrand sa aduca intensitatea la nivelul optim, mareste puterea de incarcare. Dupa ce bass`ul s-a dus, alternatorul isi da seama ca baga practic prea mult curent si reduce puterea de incarcare la nivelul optim. Astea se intampla in cateva fractiuni de secunda, si anume cand auzi tu BUM.
Practic atunci cand tu auzi in masina BUM BUM BUM cam asa variaza si puterea de incarcare a alternatorului tau :) Osciland intr`una, la un moment dat crapa diodele din el. Daca nu toate, si una e de ajuns k sa nu iti mai incarce bine :)
Eu unul am condensator Dietz Power Cap de 1 farad de care sunt mai mult decat multumit.
Sfatul meu este sa iti iei un condensator tinand cont k nu costa mult... in jur de 2 milioane unul acceptabil, dar in skimb va face minuni cu instalatia ta electrica ;)
Seat Leon 1.9 TDI 1M <- VÂND -> http://www.clubseat.eu/viewtopic.php?f=95&t=13822
POWERED BY ASPAD - 140 CP, 300NM
Imagine
 
eddy_wtx
LowRider
Subiect Autor
Mesaje: 4333
Membru din: 14 Mai 2008, 10:00
Localitate: Timisoara
Contact:

02 Iun 2008, 13:42

mersi foarte mult pentru sfat ;) la urmatoru salar l`am si cumparat :D
 
Avatar utilizator
Yuri Prime
Mesaje: 84
Membru din: 19 Oct 2008, 23:29
Localitate: Bucuresti
Contact:

20 Oct 2008, 21:27

Se merita un condensator iti mareste durata de viata a bateriei ...:)
 
Ciosmi
Mesaje: 1588
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

20 Oct 2008, 21:56

Yuri Prime scrie:
Se merita un condensator iti mareste durata de viata a bateriei ...:)


Eu lasam masina nepornita 1 sapt.....si trebuia sa pun cablurile:))))
Leon Cupra Mk2 - Stage 2+ | EvoMS Intake | Custom exhaust (3") | H&R Street Performance SS Coilover | Sachs clutch | RS4 FPR | Vis HPFP | Bosch 044 |
 
Avatar utilizator
Attractive
Marius
Mesaje: 438
Membru din: 19 Mar 2008, 10:07
Localitate: Bucuresti

21 Oct 2008, 08:47

Mare atentie cu condensatorul si cu fluxul de curent!
Daca ai bateria descarcata si vrei sa o schimbi sau sa iei curent de la altcineva cu cabluri, este OBLIGATORIU sa decuplezi condensatorul, iar dupa ce ai schimbat bateria, sa il descarci si sa il incarci la loc cu un consumator pus pe cablul de +. Altfel risti sa iti bubuie, sau in cel mai fericit caz doar sa se strice. Nu prea e de joaca cu el :wink:
Seat Leon 1.9 TDI 1M <- VÂND -> http://www.clubseat.eu/viewtopic.php?f=95&t=13822
POWERED BY ASPAD - 140 CP, 300NM
Imagine

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori