25 Feb 2016, 22:25
Am Leonu' colantat din 2015 toamna-iarna. Daca vreti sa le colati, nu-i nici-o greutate, insa va asumati raspunderea la decolantare... In ce sens? In cazul in care un element al caroseriei este revopsit "la bordura", colantul se va dezlipi cu tot cu vopsea !! Adezivul-lipiciul, se curata cel mai bine cu benzina. Am decolantat o alta masina, total, cu ajutorul unui feon-pistol aer cald profesional, insa lipiciul a mai ramas pe unele parti. Cu diluant e mai periculos, ataca vopseaua, plasticul, chederul. Personal am incercat cu alcool tehnic de culoare mov sau rosu,insa pentru ca nu am mai avut rabdare, am trecut la benzina. Indifderent de solutia folosita, este o treaba meticuloasa... Si da, cu colant este mai frumos si mai ieftin, pentru cine doreste sa-si schimbe culoarea. Deasemenea trebuie sa mai stiti ca acel colant folosit la taxiuri, cat si la majoritatea masinilor personale, nu este pentru exterior si auto, deci, nu traiti cu imaginea ca este asa de rezistent. Unul special creeat pentru auto costa undeva de la 20 euro mp² in sus, de aici faceti calculul, binenteles cu pierderile aferente geamurilor..., deasemenea daca culoarea foliei nu corespunde cu a vopselei, necesita schimbare de culoare in CIV (Carte de Identitate) si in talon...adica 2 drumuri, RAR si Inmatriculari Pipera, care mai necesita ceva taxe !!! Pana la urma va duce in jur de 2000 lei cu totul...
Bafta!
Aham...