am gasit o chestie care face traducerea automat din spaniola in romana...
Si am gasit si niste tutoriale!
multa bafta!
Salut. Voi încerca să explic ca instalarea unui kit de conversie xenon într-o masina. Avem nevoie de: - Screwdriver. -- De foraj. -- Broca coroana de 22mm. Cea mai simplă modalitate de a pune un kit de acest fel este să demonteze faruri pentru a ţine mai mult şi mai mult accesibilitatea şi comoditatea de montaj la domiciliu cu mai multe lumina. În cazul meu elimina farurile supposed la spre a dezarma în fata bumper nas si in jurul a masinii, aşa că am decis să mount-au farurile de posturi, am nevoie de o lanternă, un pic mai răbdare. Primul lucru este de a elimina lids din blocurile optice spate pentru a face gaura pentru a muta cabluri. Înăuntru meu caz I se va instala cu masina mea, în cel de-al doilea kit de xenon (de această dată pentru a luminilor lung) ceea ce-l acopera farurile mele deja de o gaura. În masina mea, un Seat Leon I, este necesar să se stabilească aceste pin lateral 2.
Acestea sunt lids 2, după Quito şi fără 'pasamuros', Kit-ul care a avut de atunci. Clarificarea: Aceste gauri neregulate (atat de prost facut) sunt Kit că am fost în scurt şi-am făcut cei 2 ani în urmă, pe care l-am instalat kitul, care am făcut (a se vedea mai jos sunt destul de curios).
Si rezultatul este!
Pentru a face gauri pentru fire treci kit de foraj va utiliza o coroana si un foraj 22mm (in manualul care vine cu kit-ul în limba engleză face 23mm, dar cel mai apropiat lucru am găsit acest tip de foraj este de 22mm în Leroy Merlin). Am folosit un baston de lemn de a pune sub capacul din plastic şi nu pot să găuriţi în pământ şi putere fastidiar de foraj.
si rezultatul este:
Pentru a cheltuielilor de gauri kit de cabluri Am în scurt kit de cabluri şi că vom mount-are. Acum, noi vom avea de lămpi electrice şi mutaţi pasamuros tot ce putem pentru a întoarce în cazul în care acestea sunt conectori care au mai multe mobilitate, atunci când plasarea bulbului in far si nu ne împiedică capacul.
Acum, elimina tub de plastic în cazul în care sunt stocate bulbi. În partea de jos, am să-l afara (cu un pic de vigoare este spart cu aceeaşi parte).
Am atenţie bulb şi fire prin gaura pe care le-am făcut şi pasamuros pus în loc.
De pasamuros ne-am dori să fie următoarele imagini, astfel încât gaura este complet închis şi nu pot intra umiditatea in interior la farul, atunci când plouă. Acesta este capacul din interior:
si asa si pe exterior:
Părăsim xenon un moment şi vă vom elimina becuri halogen, că ne-am pus. În cazul meu sunt de tip H1, sunt doar minuscule şi au un conector în urmă. Dar, aşa cum am fost în scurt H7 apoi a predat de asemenea, ca conectaţi unele bulbi acest model. Ne pare rău, dar nu au avut mult spaţiu pentru a se ţine de imagine şi apare doar în cazul în care este parte a bulbului.
Prima deconectati cablul pozitiv (care este conectat la bulb) şi apoi eliminaţi negativ în acest tip de bulbi este dependent de metal la o parte din far astfel de luare în masă. Acum, am să scadă Pier de faptul că deţine lumina bulb că cârlige în partea superioară (pentru a muta o parte, sau o altă vânzare, a căzut pe spate şi a desena liber, permite halogen bulb. În această fotografie arată 2-sarma vrac pozitive (negru şi lila in masina mea) şi negativ (maro) cu conectori lor.
Dacă dvs. este un model de bulb H7, va avea un conector de acest tip: pozitive şi negative roşu brun.
Acest cablu roşu şi negru sunt cele care sunt în interiorul capacul impreuna cu Xenon bulb. Bulbului devine în gaura far. S-ar putea să fi să scadă de andocare pe de o parte, astfel încât să vă puteţi petrece de bulb xenon si cabluri. După ce, în poziţia corectă metida bulbului, se ridica până la Pier sujétalo şi împotriva unui Hitch acolo.
Fiecare tip de bulb: H1, H3, H4, H7, şi aşa mai departe. are o poziţie numai în poziţia pe care se încadrează în bulbului la farul hole. Pentru a se potrivi corect pune bulbului în gaura cu paie albastru execută paralel cu bulb downhill.
Acum bulbului este supusă fix şi care nu trece cu vibraţii de masina. (verificaţi că este fix, care nu trece de la farul din interiorul bulbului; mutãri este că dacă nu s-au culcat bine Pier în grindă). Acum, conectaţi cabluri, înainte de a deconecta (maro si violet-negru), care merge impreuna cu Xenon bulb (negru şi roşu).
Închideţi capacul cu toate aceste cabluri de interior (având grijă nu Piller de obada cu capacul) şi este deja cea mai complicată, într-adevăr.
Noi doar să conectaţi cabluri în curs de apariţie de la farul de la plecarea din balast.
Nu este nici o pierdere, fiecare îşi are mascul jack plug, toate sunt diferite şi nu poate decât să fie conectat fiecare cu partenerul lor (fără posibilitatea de a conecta 2 fire care nu ar trebui să fie conectat la pin, deoarece nu se potrivesc). Este doar pentru a rămâne balasturilor pentru a repara o parte fixă de masina. In interiorul include un kit de clamps de metal cu găuri şi de a stabili unele şuruburi de balast. Există, de asemenea, unele benzi adezive dacă unii preferă să inseraţi şi flanşe (Nu am folosit).
Am facut masina mea kituri 8.000K şi 2 sunt un pic de albastru, dacă doriţi mai multe alb are nevoie de un kit de 6.000K si 4.300K sau dacă doriţi mai multe kituri de 10.000K plina de culoare si 12.000K, albastru si violet, respectiv, . Am pus cateva poze de cum sunt luminile de masina mea termina de îmbrăcăminte pentru acest manual. Sper ca ai fost de ajutor şi, dacă aveţi îndoieli cu privire la montaj sau sunteţi interesat de un kit de xenon mea de mail este davidgonzadi@telefonica.net Se merită?