Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
jann
Subiect Autor
Mesaje: 14
Membru din: 29 Mar 2008, 23:38
Localitate: Tulcea
Contact:

pierdere putere motor 1,9 dti 90cp

05 Apr 2008, 16:13

Salut! am o problema care ma roade la suflet si la bani la cate drumuri telefoane si altele.Deci sa incep!…pompa de vacuum la turbina noua noua schimbata la Seat Constanta, turbina curatata...arata destul de bine si inainte de curatare (87mii km), filtre nu se mai pune problema, cand deconectez debitmetrul urca mai greu in turatie dar l-am curatat preventiv cu un sparay special de debitmetre, turbina fluera bine, nu am pirderi de ulei sau scurgeri la intercooler…..ohhh, in final masina are demaraj, trage destul de bine, dar asta pana ajung la 110km/h, de acolo are o pierdere de putere si ? lenesa tare de parca este vechea mea dacie . Latenta asta tine pana la o repornire a motorului. Cand ajung iar la 100….110km/k iar pierdere brusca de putere. Motorul in trepte inferioare se tureaza bine.se duce la 3000..3500 turatii destul de bine. De ce cand nu am turatie asta ridicata, dar sunt cu treapta 5-a si ajung la viteza specificata mai sus, are caderea aia de putere ? Am uitat sa specific, am un seat leon 1,9 tdi / 2003 90cp. Cei de la seat au spus sa reglez parghia de la poma de vacuum , dar nimic, totul este la fel. Eu am scurtat bratul pargiei cu doua tute.In speratnata ma puteti ajuta cu un sfat va multumesc anticipat…DRUMURI MAI BUNE!
MOTOARE MAI BUNE
 
jann
Subiect Autor
Mesaje: 14
Membru din: 29 Mar 2008, 23:38
Localitate: Tulcea
Contact:

06 Apr 2008, 19:05

nasoala treaba! chiar nu a patit nimeni aceasi problema ca mine sa ma poata ajuta cu-n sfat?
MOTOARE MAI BUNE
 
Remus
Membru Fondator
Mesaje: 4027
Membru din: 27 Noi 2007, 17:57
Localitate: Bucuresti
Contact:

06 Apr 2008, 19:57

Mercedes Benz A-Class 180 - 2015
Land Rover Freelander 2 /2.2/ 160cp
Ex ; Seat Leon 1.6 102 cp

Despre mine....urasc regulile altora, ador regulile mele...
http://clubseat.hi5.com
http://www.youtube.com/ClubSeatRomania
http://twitter.com/ClubSeatRomania
http://www.facebook.com/pages/Clubseateu-Romania/108874261828
 
jann
Subiect Autor
Mesaje: 14
Membru din: 29 Mar 2008, 23:38
Localitate: Tulcea
Contact:

23 Apr 2008, 19:24

Salut! deci revin la problema mea. Debitmetrul schimbat, actuator schimbat, senzor de temperatura lichid racire schimbat, filtru aer, supapa fitru motorina, curatat turbina, furtune intacte, facut un vag-com(nu shtiu cat le aveau baietii).Ieri am fost la DONA SEAT, si cand mi-au spus ca o scanare este 6mil mi sa facur rau. Dar daca eu am schimbat acel actuator, stie cineva cum se face reglarea geometriei turbinei sau cun io spune? vorbesc de acel brat al actuatorului care se regleza. m inteles ca daca este deplasat si cu 1mm este o probleme. La tester la Tulcea a iesit proma data ceva de genul ..suprapresiune.. dar cum nu le mergea imprmanta nu a retinut pre multe.
Dupa ce resetase vag-com a mai facut testul de 3 ori si de fiecare data iesea senzor temperatura lichid racire, care ulterior l-am schimbat. Dar problema mea sa fie numai de la reglajul actuatorului dupa cum spuneau cei de la C-ta. ? pentru ca am bagat o gramada de bani si nu am rezolvat nimic momentan.
MOTOARE MAI BUNE
 
Avatar utilizator
b_13_wrc
Mesaje: 362
Membru din: 03 Dec 2007, 18:39

23 Apr 2008, 19:29

Daca turbina nu este reglata bine nu deschide total si nu face presiune cat trebuie....tre sa te duci la cineva care se pricepe sa faca reglaje.....cel mai bine verifici cu un ceas de turbo sa vezi ce presiune face.
SEAT LEON CUPRA 2.0 TFSI
 
jann
Subiect Autor
Mesaje: 14
Membru din: 29 Mar 2008, 23:38
Localitate: Tulcea
Contact:

23 Apr 2008, 20:16

Salut! am citit cle potate de tine, dar am o intrebare? ca turbina sa poata deschide mai bine, inseamna ca bratul actuatorului trebuie lungit?
La mine este cam cu doua filete mai scurta cursa la actuatorul nou fata de cursa actuatorului care a fost defect/ cei de la seat au zis ca numai de aici ar fi problema, dar culmea, nu faceau ei reglajul turbinei. Au mai zis ca pe traseul de turbo nu poate fi decat n75, senzorul de pe intercooler sau actuatorul (ESTE SCHIMBAT SI TURBINA ESTE CURATATA)
MOTOARE MAI BUNE
 
Avatar utilizator
alindonose
Mesaje: 42
Membru din: 24 Mar 2008, 10:53
Localitate: arad

Re: pierdere putere motor 1,9 dti 90cp

24 Apr 2008, 08:23

jann scrie:
Salut! am o problema care ma roade la suflet si la bani la cate drumuri telefoane si altele.Deci sa incep!…pompa de vacuum la turbina noua noua schimbata la Seat Constanta, turbina curatata...arata destul de bine si inainte de curatare (87mii km), filtre nu se mai pune problema, cand deconectez debitmetrul urca mai greu in turatie dar l-am curatat preventiv cu un sparay special de debitmetre, turbina fluera bine, nu am pirderi de ulei sau scurgeri la intercooler…..ohhh, in final masina are demaraj, trage destul de bine, dar asta pana ajung la 110km/h, de acolo are o pierdere de putere si ? lenesa tare de parca este vechea mea dacie . Latenta asta tine pana la o repornire a motorului. Cand ajung iar la 100….110km/k iar pierdere brusca de putere. Motorul in trepte inferioare se tureaza bine.se duce la 3000..3500 turatii destul de bine. De ce cand nu am turatie asta ridicata, dar sunt cu treapta 5-a si ajung la viteza specificata mai sus, are caderea aia de putere ? Am uitat sa specific, am un seat leon 1,9 tdi / 2003 90cp. Cei de la seat au spus sa reglez parghia de la poma de vacuum , dar nimic, totul este la fel. Eu am scurtat bratul pargiei cu doua tute.In speratnata ma puteti ajuta cu un sfat va multumesc anticipat…DRUMURI MAI BUNE!

Salutare , am avut si eu aceeasi problema , la o anumita viteza/turatie nu mai tragea motorul dar la cealalta masina care o am la o lancia lybra 1.9 jtd 116 cp 2003 . Dupa o gramada (mare) de bani cheltuiti piese schimbate si nervi intinsi la maxim am gasit un mecanic bun de diesel care a depistat problema : nu stiu sigur ca nu sunt de meserie dar era (cred ca asa se cheama) EGR -ul .o componenta care are un pistonas in interior si care era super infundat .dupa schimbare EGR zambetul pe buze , toti calutii prezenti la datorie indiferent de viteza /turatie .
sper sa te ajute cu ceva :)
Style,Emotion,Adventure,Temper.....SEAT !!!

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori