05 Apr 2008, 16:13
Salut! am o problema care ma roade la suflet si la bani la cate drumuri telefoane si altele.Deci sa incep!…pompa de vacuum la turbina noua noua schimbata la Seat Constanta, turbina curatata...arata destul de bine si inainte de curatare (87mii km), filtre nu se mai pune problema, cand deconectez debitmetrul urca mai greu in turatie dar l-am curatat preventiv cu un sparay special de debitmetre, turbina fluera bine, nu am pirderi de ulei sau scurgeri la intercooler…..ohhh, in final masina are demaraj, trage destul de bine, dar asta pana ajung la 110km/h, de acolo are o pierdere de putere si ? lenesa tare de parca este vechea mea dacie . Latenta asta tine pana la o repornire a motorului. Cand ajung iar la 100….110km/k iar pierdere brusca de putere. Motorul in trepte inferioare se tureaza bine.se duce la 3000..3500 turatii destul de bine. De ce cand nu am turatie asta ridicata, dar sunt cu treapta 5-a si ajung la viteza specificata mai sus, are caderea aia de putere ? Am uitat sa specific, am un seat leon 1,9 tdi / 2003 90cp. Cei de la seat au spus sa reglez parghia de la poma de vacuum , dar nimic, totul este la fel. Eu am scurtat bratul pargiei cu doua tute.In speratnata ma puteti ajuta cu un sfat va multumesc anticipat…DRUMURI MAI BUNE!
MOTOARE MAI BUNE