Problema e clasica la cam toate masinile. Trebuie sa ajungi la parghiile mecanismului. Pentru asta trebuie scoase stergatoarele, scos acel plastic de sub ele (prins intr-o clema de-a lungul parbrizului), apoi scos mecanismul afara. Sta in 3 suruburi parca. Oricum, vei vedea la fata locului. Scoti mufa de la motor sipleci cu mecanismul la un banc de lucru. Se desface fiecare lagar in parte, se curata de depuneri, se unge bine si se reasambleaza in ordine inversa. Se poate face o proba cu mecanismul nemontat la loc, doar cu mufa bagata. Imi pare rau ca esti cam departe ca sa te ajut altfel decat cu sfaturi. Daca ai ceva indemanare la astfel de lucruri, e floare la ureche operatia. Te vei chinui putin cu deblocarea fiecarui lagar in parte. Vezi de unde le prinzi in menghina si le tragi afara prin rotire alternativa. Fiecare ansamblu-lagar are o siguranta pe ax, apoi un O-ring cu o saiba parca si la baza lui inca un O-ring si 2 saibe speciale. Te-am avertzat in legatura cu prinderea in menghina, pentru ca exista posibilitatea sa se rupa mecanismul, fiind din antimoniu. So...take care !
PS 1:Ce inghesuiala la raspunsuri !!!
PS 2: Am vazut filmuletul din linkul lui Roger si nu te-as sfatui sa tragi de grila cum a tras nenea ala daca nu vrei s-o rupi, ori pe ea insasi ori pana care se baga in clema parbrizului. Eu incep incet de la un capat si merg de-a lungul ei.