Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Urzu 7
Subiect Autor
Mesaje: 199
Membru din: 25 Iun 2016, 17:31
Localitate: Constanta

Re: Fluctuatii la relanti + eroare

24 Iun 2020, 21:37

Eu am rezolvat problema. [in proportie de 90% explic imediat :)) ]

Deci:
--- am verificat cu tester la measuring block (parca aici erau) sonda lambda grupul 032 si 033. Dupa cum am scris in alt post cu sonda lambda, citeste aici: viewtopic.php?f=136&t=26146
la 033 statea constant la relanti 25%, cand o acceleram scadea. Uite aici inca un video care m-a ajutat pe mine https://www.youtube.com/watch?v=yM3iarhSP68
--- am scos sonda lambda(cea din fata motorului, nu de dupa catalizator) si i-am tinut varful la o flacara pe gaz timp de 5 minute,ca cica asa se curata...dar nu prea avea putere, mi-as fi dorit sa o incinga mai tare. Uite aici un video demonstrativ https://www.youtube.com/watch?v=fwTBoHcRZmQ Am lasat-o sa se raceasca iar apoi i-am bagat varful in alcool izopropilic si am lasat-o cam 10 minute (nu stiu daca am facut bine cu acest alcool dar se pare ca nu a afectat-o) Dupa treaba asta , la grup 033 apareau valori intre -3 si 8.
--- apoi am scos EGR si am bagat in cele doua orificii TRIUMF degresant forte, e o solutie pentru bucatarie de curatat aragaz, tigai etc. Umpleam orificiul, lasam sa isi faca efectul cam 10 minute, facea spume etc. Si pe o parte si pe alta. Scuturam si cadeau bucati de depuneri. Am repetat de multe ori, am bagat cam jumatate de sticla :)) Apoi am clatit-o cu alcool izopropilic
--- am curatat cat s-a putut tot cu triumf si conducta care duce de la EGR la clapeta de acceleratie. Zic, cat s-a putut, pentru ca nu am reusit sa o scot de acolo neam. Apoi bagat alcool in ea
--- montat la loc tot
--- calibrat clapeda de acceleratie si EGR. Am pornit masina, am mers cam 2km turat cu treapta 2 si cu treapta 3 cam pe la 4500 ture, sa le mai calibreze si calculatorul....asa m-am gandit eu.
Si cam asta a fost tot. Am cam scapat de problema.

Am zis mai sus ca in proportie de 90% pentru ca mi-a aparut de doua ori eroarea cu EGR exccesive flow. O data cu check engine in bord si o data fara, am facut eu o scanare de rutina si era acolo nenorocitul, dar nu imi arata in bord :)) Le-am sters si eu si aia e.
O data a aparut pentru ca nu i-am dat destula acceleratie la plecarea de pe loc dintr-un mic deal. Si a doua oara a aparut cand a bagat-o unu la elevator sa schimbe anvelopele. A bagat-o mai mult din ambreiaj, ii era frica sa apese pedala de acceleratie :))

Nu zic ca sonda lambda si EGR sunt acum ca noi, dar macar motorul functioneaza normal.
Sper ca te-am ajutat.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator