Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
PapaGiorgio
D U D U
Mesaje: 919
Membru din: 22 Apr 2008, 10:32
Localitate: Ploiesti

02 Iun 2008, 08:37

Salut, Si eu cred ca am aceeasi problema ca tine :( (tot motor 1.4 si vreo 2000 de km facuti pana acum) E super ca am gasit postul tau :D , si o sa-i pun si eu benzina de 98 sa vad daca se rezolva. Dar mai am o intrebare ,(avand in vedere ca eu nu-s sofer asa experimentat) Cand zic aia sa mergi cum motorul mai turat, pana in cate turatii sa-i dau? Eu de obicei am ascultat sfatul lor (ei mi-au zis 3000 de km si sa nu depasesc 3000 de turatii ) si pana acum schimbam vitezele intre 2500 si 3000 . :?:[/quote]

Salut,
Imi pare rau ca ai probleme, insa daca imi permiti un sfat eu iti sugerez ca mai intai sa vorbesti la service/dealer si sa vezi reactia lor.
Ce benzina ai pus pana acum? Si eu sunt de parere sa bagi de 98 si sunt aproape sigur ca nu mai ai probleme, insa ai grija de la cine bagi...apoi iti sugerez sa pui Efix. Eu de cand bag Efix n-am mai avut probleme.
Cu turatiile ce sa zic, aici tine de fiecare cum are stiul de condus, de conditiile de trafic. In orice caz, din cand in cand e bine sa iesi undeva unde se poate si sa conduci mai sportiv, face bine sa stii.
Mie mi-au spus cand am luat masina sa nu depasesc 130 kmh pe perioada celor 1500 km de rodaj, dupa care e liber.
Bafta, sper sa fi fost doar o intamplare ce ai patit.
:wink:
Seat Leon Reference, 1.4/85 CP, 2008, Galben, PH-78-RDC
 
Avatar utilizator
gr3mlin
Mesaje: 38
Membru din: 12 Mai 2008, 08:59
Localitate: Iasi
Contact:

02 Iun 2008, 08:46

Si eu sper sa se rezolve. Dar acum stau si ma gandesc la felul cum s-a comportat motorul daca e aceeasi problema ca la restul. De pornit pornise la prima cheie dar in 2-3 secunde turatia a scazut la 0 cu toate ca tineam ambreiajul apasat.Apoi la a doua cheie a luat-o ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.Doar de 2 ori mi-a facut faza asta pana acum si sper sa se rezolve cu benzina de 98 ,daca nu, cu prima ocazie cand mai face asa, pun mana pe telefon si ii sun :evil: . Bafta
L30n 1P, 1.4, 85 CP
Imagine
 
Avatar utilizator
marek
Mesaje: 728
Membru din: 04 Iun 2008, 09:53
Localitate: Timisoara

problema la pornire

04 Iun 2008, 10:04

Buna ziua... de o sapt sunt fericitu posesor unui leon 1.4 si azi dimineatza am avut prima problema:( a pornit doar la a-3 cheie :(
la a 2 a pornit si imediat s-a sufocat cu un sunet ciudat de k si cand un barbat in varsta tuseste :) .. de park nu ar fi avut benzina .
se poate sa fi fost mizerie in benzina? am bagat carrera 95
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6512
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

04 Iun 2008, 10:26

e motoru in rodaj....poate sa mai faca fitze de genu asta.....dar nu e normal oricum.

daca mai face chestia asta, fa-i plinu o gaz de la omv....cu carrera 95, ca aia de 100 e mai scumpa si arde mai repede, si fii atent la comportamentul motorului...sa nu tremure la relanti.

daca tot mai face fa o programare in service, daca are ceva motorul se va repara pe garantie.
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
Avatar utilizator
gr3mlin
Mesaje: 38
Membru din: 12 Mai 2008, 08:59
Localitate: Iasi
Contact:

04 Iun 2008, 10:44

Exact la fel a facut si la mine la prima cheie si la a doua a pornit...Nici mie nu mi se pare normal sa faca asa..Eu am zis ca inca odata daca mai face sun la dealer..
L30n 1P, 1.4, 85 CP
Imagine
 
Avatar utilizator
PapaGiorgio
D U D U
Mesaje: 919
Membru din: 22 Apr 2008, 10:32
Localitate: Ploiesti

04 Iun 2008, 11:24

Incercati un plin cu Efix, parerea mea. Daca persista problema, categoric mers la dealer/service, problema daca exista trebuie sa se rezolve. Bafta! :wink:
Seat Leon Reference, 1.4/85 CP, 2008, Galben, PH-78-RDC
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 7202
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

04 Iun 2008, 13:27

Exista cateva indicatii referitoare la pornirea motorului in manualul de utilizare (ambreiaj calcat, scos din viteze, etc - la diesel sunt informatii referitoare la preincalzire etc etc.). Recititi pasajele respective, poate descoperiti cateva indicatii trecute cu vederea initial.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini

 
Avatar utilizator
marek
Mesaje: 728
Membru din: 04 Iun 2008, 09:53
Localitate: Timisoara

04 Iun 2008, 15:12

multumesc frumos pt rasp voastre

dar care e diferenta intre efix si carrera95 ?
 
Avatar utilizator
adrian1
Mesaje: 230
Membru din: 10 Mar 2008, 11:09
Localitate: bucuresti
Contact:

04 Iun 2008, 16:00

@ marek- am avut aceasi problema in prima saptamana dupa ce am luat masina, a pornit la a 4-a cheie, apoi am facut un plin cu efix rompetrol si am mers cativa km cu motorul mai turat sa se curete injectoarele, masina fiind in rodaj si noi nu o turam f tare nu e ardere bune si ramane mizerie pe injectoare, de acea trebuie bagata benzina efix sau carrera 100 ca au cifra octanica mai mare si arde mai tare.
in mod normal daca faci ce am scris nu o sa mai ai probleme...eu asa am facut la indicatiile dealaru-lui si nu am mai avut probleme
bafta!
Oriunde merg si orice fac, in fata vad doar rosu-alb / Sufletul meu e colorat, in alb si rosu, rosu-alb !
SOLO DINAMO!
-------------------------------------------------
Leon 1,4 100 cai frumosi :P, Candy White& Beautiful
 
Avatar utilizator
PapaGiorgio
D U D U
Mesaje: 919
Membru din: 22 Apr 2008, 10:32
Localitate: Ploiesti

04 Iun 2008, 16:03

marek scrie:
multumesc frumos pt rasp voastre

dar care e diferenta intre efix si carrera95 ?


Cu placere marek. :wink:
Eu unul am fost subiectiv, n-am pus niciodata Carrera insa de cand folosesc Efix-ul de la Rompetrol masina merge brici. Efix-ul este o benzina de 95, aditivata se pare cum trebuie, daca ma pot exprima asa. Exista pe forum si o sectiune dedicata benzinelor, in "Diverse" parca, poti sa te uiti si acolo, sunt multe pareri extrem de interesante.
Bafta! :salute:
Seat Leon Reference, 1.4/85 CP, 2008, Galben, PH-78-RDC
 
Avatar utilizator
marek
Mesaje: 728
Membru din: 04 Iun 2008, 09:53
Localitate: Timisoara

04 Iun 2008, 16:11

si cam la cate rpm sa schimb treptele? de obicei schimb intre 2500 si 3000 .. este ok?
 
Avatar utilizator
gr3mlin
Mesaje: 38
Membru din: 12 Mai 2008, 08:59
Localitate: Iasi
Contact:

04 Iun 2008, 16:15

De obicei asa le schimb si eu , sincer eu cred ca e OK
L30n 1P, 1.4, 85 CP
Imagine
 
Avatar utilizator
marek
Mesaje: 728
Membru din: 04 Iun 2008, 09:53
Localitate: Timisoara

04 Iun 2008, 16:41

la 7 ies de la lucru , si merg sa alimentez cu efix sa vad ce se schimba dak asta o recomandati.. mersi frumos.
 
Avatar utilizator
marek
Mesaje: 728
Membru din: 04 Iun 2008, 09:53
Localitate: Timisoara

04 Iun 2008, 17:28

sau mai bine sa bag carrera 100 ?
 
Avatar utilizator
PapaGiorgio
D U D U
Mesaje: 919
Membru din: 22 Apr 2008, 10:32
Localitate: Ploiesti

05 Iun 2008, 07:26

Eu votez cu Efixu', ar trebui sa rezolve problema, in plus parca nu e atat de scump precum Carrera 100...spor! :wink:
Seat Leon Reference, 1.4/85 CP, 2008, Galben, PH-78-RDC

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori