31 Mai 2014, 22:00
Pai ai mai facut vreo diagnoza dupa schimbarea releului? Ai scris ca o sa schimbi si sonda de temperatura, cea dubla. Ai facut asta? timpul de mentinere a bujiilor nu depinde de starea bujiilor - ca sunt bune sau nu. Depinde doar de temperatura motorului. Am intalnit vreo 3 cazuri pana acum la care nu conta deloc temperatura motorului, indiferent ce faceai bujiile erau mentinute acelasi timp. Dar daca "masluiai" putin sonda de temperatura, se putea modifica timpul, dar nu era ok metoda asta. Au mai facut unii ceva cu un releu si o rezistenta ca sa pacaleasca ECU doar la pornire, dar din cate stiu, apare un fault la diagnoza, ceva cu contact imperfect sau asa ceva. Pune alta sonda de temperatura - nu e nevoie s-o bagi in locul celei de pe motor, ci doar in mufa. Apoi modifica-i temperatura (incalzita chiar cu bricheta si racita in apa sau gheata) ca sa vezi daca influenteaza cu ceva timpul de mentinere a bujiilor. Cu temperatura sus, ar trebui ca timpul sa fie scurt de tot, iar cu ea jos ar trebui sa se mareasca corespunzator. Nu e nevoie sa si pornesti motorul, doar contactul in mod repetat.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu
"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...