Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
dj.gaby94
Subiect Autor
Mesaje: 305
Membru din: 03 Ian 2014, 17:45
Localitate: Worthing, UK

Re: Problema la schimbatul vitezelor 1-2

10 Ian 2014, 10:42

Zilele astea ma duc si imi cumpar si wd40 si vasilina spray si rezolv problema. Insa, e vro zona unde nu e bine sa dai cu vasilina pe langa timonerie? Sau am libertatea sa dau calumea peste tot?
Seat Leon S 1.4 16v 2002
 
Avatar utilizator
HUNTER
HUNTER
Mesaje: 5884
Membru din: 30 Noi 2011, 20:27
Localitate: Fagaras

Re: Problema la schimbatul vitezelor 1-2

10 Ian 2014, 13:33

zonele vizate pt ungere, ale timoneriei sunt strict articulatiile, adica acele bucse "miscatoare". acelea unge-le, nu si tijele care tin bucsele. asta pt a-ti fi mai usor, la primavara sa le cureti si sa le ungi din nou. si nu pune multa vaselina, foloseste d-aia lichida, la spray. daca dai unde trebuie, si schimbi vitezele, acea vaselina va patrunde bine, peste tot unde trebuie.
avand in vedere ca e rece afara, tine vaselina in casa, si apoi, la masina, foloseste-o relativ repede, ca altfel, se ingroasa si o sa trebuiasca sa o intinzi cu degetul, riscand sa nu unga tot ce trebuie pe acolo.
 
dj.gaby94
Subiect Autor
Mesaje: 305
Membru din: 03 Ian 2014, 17:45
Localitate: Worthing, UK

Re: Problema la schimbatul vitezelor 1-2

10 Ian 2014, 18:38

ok, asa fac. va tin la curent.
Seat Leon S 1.4 16v 2002
 
dj.gaby94
Subiect Autor
Mesaje: 305
Membru din: 03 Ian 2014, 17:45
Localitate: Worthing, UK

Re: Problema la schimbatul vitezelor 1-2

14 Ian 2014, 00:26

Zis si facut, am dat bine cu wd40 intai, apoi cu vasilina spray, atat timoneria cat si nuca schimbatorului. Problema se are ca persista...alte idei?

ps: sunt persoane care-mi spun ca agata orice masina din cauza varstei, orice ai face nu poti remedia problema. asa e?
Seat Leon S 1.4 16v 2002
 
Avatar utilizator
HUNTER
HUNTER
Mesaje: 5884
Membru din: 30 Noi 2011, 20:27
Localitate: Fagaras

Re: Problema la schimbatul vitezelor 1-2

14 Ian 2014, 03:24

Se remediaza prin schimbarea timoneriei, a suportilor sau daca sunt probleme din cutie, cu reparatul ei.
Orice se poate rezolva, daca este corect identificata sursa problemei.
Ce am indicat eu, sunt solutii de compromis, in caz ca nu exista uzura mare acolo.

sent from Allwiew V1 Viper
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 9028
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Problema la schimbatul vitezelor 1-2

14 Ian 2014, 07:14

Ti-au mai ramas aerisirea ambreiajului si verificarea dog-bone-ului.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
tekolinooo
Mesaje: 947
Membru din: 15 Mai 2013, 18:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Problema la schimbatul vitezelor 1-2

14 Ian 2014, 07:45

Pe la ce preturi se invarte un dogbone?

 
Avatar utilizator
HUNTER
HUNTER
Mesaje: 5884
Membru din: 30 Noi 2011, 20:27
Localitate: Fagaras

Re: Problema la schimbatul vitezelor 1-2

14 Ian 2014, 08:49

Depinde de firma care il produce. Dar unul medium cost, undeva la 150 de lei.

sent from Allwiew V1 Viper
 
dj.gaby94
Subiect Autor
Mesaje: 305
Membru din: 03 Ian 2014, 17:45
Localitate: Worthing, UK

Re: Problema la schimbatul vitezelor 1-2

14 Ian 2014, 10:42

unde este localizat acest dogbone? cum aerisesc ambreiajul?

ps: pozele ar fi sugestive...
Seat Leon S 1.4 16v 2002
 
Avatar utilizator
burlibad
Mesaje: 110
Membru din: 16 Aug 2013, 09:53
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Problema la schimbatul vitezelor 1-2

14 Ian 2014, 14:55

Salut, aceiasi problema o aveam si eu dar dupa schimbarea a cateva tije de la timonerie si a uleiului de la cutie pot spune ca se simte o ameliorare :))

Sent from my SC-03D using Tapatalk
Seat Leon 1M 2002 1.8 T & Seat Arosa 1.4 MPI
Ex Seat Leon 1M 2006 , 1.6 16 v BCB Bifuel
 
Avatar utilizator
bertzi43
B-82-AJS
Mesaje: 3042
Membru din: 27 Mar 2008, 20:58
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: Problema la schimbatul vitezelor 1-2

14 Ian 2014, 15:42

Dogbone-ul este suportul care prinde cutia de viteze de caroserie iar ca si pret eu primisem acum ceva vreme pretul de 100ron powerflex
Oricum din ce stiu e problema veche la leon si g4 agatatul in treapta 1



Sent from my iPhone using Tapatalk
_____________________________________________

Seat Leon 1M Stella,1.6 16v,105 cp...
Imagine
 
Avatar utilizator
Mylux
Mesaje: 5061
Membru din: 31 Dec 2010, 15:14
Localitate: Cavnic / Baia Mare/ Maramu'
Contact:

Re: Problema la schimbatul vitezelor 1-2

14 Ian 2014, 16:33

Un filmulet in care se vede exact unde se afla dog bone la golf,este in acelasi loc si la seat:
http://www.youtube.com/watch?v=yJqzc-nJ9Uk

Apropo se poate inlocui tot suportul sau se pot schimba doar bucsele cu unele mai bune de poliuretan,asta este alegerea fiecaruia in functie de buget.
EX: LEON 1.4 16V Kit FR
MM 07 ZZR

''Life Is Not A Single Player Game''.
 
Avatar utilizator
tekolinooo
Mesaje: 947
Membru din: 15 Mai 2013, 18:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Problema la schimbatul vitezelor 1-2

14 Ian 2014, 21:16

Mylux scrie:
Un filmulet in care se vede exact unde se afla dog bone la golf,este in acelasi loc si la seat:
http://www.youtube.com/watch?v=yJqzc-nJ9Uk

Apropo se poate inlocui tot suportul sau se pot schimba doar bucsele cu unele mai bune de poliuretan,asta este alegerea fiecaruia in functie de buget.


Poti detalia te rog problema cu bucsele poliuretanice? Ma intereseaza si pe mine de ceva timp sa le schimb, insa nu stiu exact care este rolul lor si unde vin. Odata cu asta m-ar tenta si capatul de telescoape de sus ( nu stiu nici la ala cum ii spune ) , cel care se pune "teoretic" sub bara stabilizatoare "tuning" :)) . De asemenea, si dogbone-ul cred ca il voi schimba, odata cu timoneria, in vara. Ma intereseaza sa stiu cat duc acestea daca au mici deplasari cum sunt cele din videoclip. Are cineva idee?
 
Avatar utilizator
HUNTER
HUNTER
Mesaje: 5884
Membru din: 30 Noi 2011, 20:27
Localitate: Fagaras

Re: Problema la schimbatul vitezelor 1-2

14 Ian 2014, 22:02

poliuretanul se foloseste de obicei la masini pregatite de curse, data fiind rigiditatea poliuretanului. masina o sa fie mai rigida, trecand de la cauciuc la poliuretan, rigiditatea o sa creasca.
colegul Dany a trecut pe poliuretan si la Toledo si la Arosa, si se declara multumit.
am vrut sa trec si eu, dar la ce drumuri avem pe aici, si cu rotile pe 17" o sa fiu ca si cu suspensie sport, si am renuntat pt confort.
pretul trecerii pe poliuretan este destul de mare, cam sare de 150 E pt bucsele de pe fata si cele de la punte. cam prea mare, zic eu, avand in vedere ca masina o folosim pentru uz personal si nu pentru racing.
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 9028
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Problema la schimbatul vitezelor 1-2

14 Ian 2014, 22:16

Chiar n-are treaba cu racingul asta. Bucsele sunt pe duritati diferite, pe culori:galbene, mov, rosii, fiecare cu duritatea lor. Cele mai dure sunt negre. Acum cred ca sentimentul e ca as avea bucse pline de Cupra, e altceva sa simti masina ca nu-i mai falfaie rotile in gropi. Samson va poate descrie si el senzatia la mers. Iar vibratii chiar nu am. E doar senzatia de masina noua, stransa, legata...etc.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori