Pagina 4 din 6

Scris: 03 Feb 2008, 20:26
de BAD_MF
Cam asa e, ar implica o investitie destul de serioasa.
Si pana la urma cum spui si tu, te ajuta cel mai mult la plecare. In schimb masina va consuma mai mult si din cate stiu si viteza maxima este afectata.

Scris: 03 Feb 2008, 21:06
de bbm
asa , v-am spus de kitul turbo (si mai am de spus) dar am uitat sa povestesc despre vara lui 2006 cind ....vara si foarte cald fiind, am observat ca motorul mergea cam......fara toti cei 224 cai asa ca, am inceput sa caut motivele si solutiile pt rezolvarea lor.

cupra R (si nu este singura din gama VAG) are din fabrica intercoolerele (am folosit pluralul pt ca, cupra r are 2) pozitionate unul in stinga si unul in dreapta, cumva in spatele proiectoarelor; adica aerisire mai greu, erau niste plastice care chipurile dirijau aerul catre ele dar credeti-ma, locul prin care se racea fiecare intercooler nu era mai mare decit dimensiunea unui pachet de tzigari - precizez ca dimensiunea unui intercooler nu era mai mare decit o foaie A4.

ok, am cautat intercooler mai mare special pt masina mea , am gasit la racing nick un kit de la forge special pt cupra r si l am luat;

tin sa va spun ca englezii sint intr un mare fel cind vine vorba de tuning, am primit o mega cutie in care aveam o alta bara de fier (armatura din spatele barii fata) cu alte prinderi speciale pt intercooler, intercoolerul invelit frumos, si inca ..... x pungi cu, coliere, surubele + samco houses :)

va las sa admirati cum mi am petrecut o zi din concediu in vara lui 2006

Scris: 03 Feb 2008, 21:09
de bbm
Imagine

Imagine

Scris: 03 Feb 2008, 21:10
de bbm
Imagine

Imagine

Scris: 03 Feb 2008, 21:11
de bbm
Imagine

Scris: 03 Feb 2008, 21:13
de BAD_MF
Arata super si face si treaba buna ;).
Si noi la firma suntem impresionati de calitatea FORGE.

Apropo de kitul de cupra r al tau (turbina k04, injectoare..) la care ma gandesc serios.. Am analizat situatia si ca sa fac o treaba ca la carte, mi-ar mai trebui intercooler mare, ambreaj sport si nu in ultimul rand frane.
Tu ce ambreaj folosesti si cat te-a costat?

Scris: 03 Feb 2008, 21:19
de ace117
FORGE esta ok, m-am gandit si eu sa schimb intercoolerul, tot cu Forge. La soft a trebuit sa modifici ceva? Ca are mai mult aer acum, nu?

Scris: 03 Feb 2008, 22:32
de bbm
BAD_MF scrie:
Arata super si face si treaba buna ;).
Si noi la firma suntem impresionati de calitatea FORGE.

Apropo de kitul de cupra r al tau (turbina k04, injectoare..) la care ma gandesc serios.. Am analizat situatia si ca sa fac o treaba ca la carte, mi-ar mai trebui intercooler mare, ambreaj sport si nu in ultimul rand frane.
Tu ce ambreaj folosesti si cat te-a costat?


frinele la modelul FR / top sport sint - dupa parerea mea - primul lucru la care trebuie sa te gindesti cind cresti puterea, incearca cu discurile si placutele de frina sa calci sanatos frina de la 160 pina aproape de 50 km/h apoi repeta testul si o sa vezi ca ai senzatia ca nu se mai opreste.

momentan am tot ambreiajul stoc , a rezistat si nici macar nu a patinat - nici nu am exagerat cu plecarile de pe loc in stil liniuta; cind o sa dea semne de "moarte", o sa caut un compromis bun intre a rezista la mai mult cuplu si condus zi de zi - deci clar ramine un disc cu arcuri

Scris: 03 Feb 2008, 22:43
de BAD_MF
Asa e cu franele. Ma gandeam varianta dicuri zimmerman si placute ferodo racing. Insa ideal ar fi niste frane de cupra r sau ..porsche :roll:

Scris: 03 Feb 2008, 22:43
de bbm
ace117 scrie:
FORGE esta ok, m-am gandit si eu sa schimb intercoolerul, tot cu Forge. La soft a trebuit sa modifici ceva? Ca are mai mult aer acum, nu?


si la tine cred ca este o necesitate un intercooler mai mare mai ales ca vrei sa te duci cu puterea mai sus; cind am pus intercoolerul, aveam soft original pe masina si imi pusesem deja ceasul de presiune turbo; am observat ca presiunea nu mai urca la 0.9 bari cum urca de obicei, abia facea 0.8 dar masina avea "plamin" indiferent ca erau afara 10 grade sau 40; i am intrebat pe cei de la forge care este cauza si (apropos, ei chiar raspund la emailuri) mi au spus ceva de genul ca una este sa umflu un balon printr o gaura de pai si una este sa umflu un balon printr o galeata, turbina era setata sa bage un anume volum de aer in vechea instalatie doar ca acum, volumul intercoolerului fiind mai mare, nu se mai faceau 0.9 bari se faceau doar aprox 0.8 bari
da, asa cum spui tu, avind un intercooler mai mare, aerul la iesirea din intercooler era mai rece deci mai dens deci mai mult aer; dar asta stia sa corecteze ECU automat, vedea volumul de aer intrat , vedea presiune aerului intrat prin diametrul de teava (MAP senzor) si vedea temperatura aerului intrata in galeria de admisie (senzorul de temperatura din galerie) si mai departe stia cita benzina sa dea; eventualele corectii le facea ECU vazint si pe sonda lamda ce iese.
deci nu au fost probleme si nu a trebuit sa fac eu nimic, va sfatuiesc sa cumparati intercooler mai mare mai ales daca cel de fabrica este mic, pus intr o pozitie in care nu este foarte aerisit / ventilat si vreti sa cresteti puterea

Scris: 03 Feb 2008, 23:52
de ace117
Mersi mult bbm! :D

Scris: 26 Feb 2008, 09:18
de marian_iam
tare rau masina... asta a fost concluzia dupa ce am citit posturile...
dupa ce am vazut-o aseara .... nu mai am cuvinte... FELICITARI!!!

Scris: 26 Feb 2008, 09:23
de Remus
Foarte tare frate :D ! Deci mersi frumos pt test drive bbm a fost o plmbare plina de senzati :D !

Scris: 01 Mar 2008, 23:16
de Nautilus
Felicitari lui BBM :D

BAD_MF: ambreiajul stock rezista fara probleme la 300-350 CP, exista motoare 1.8T in Marea Britanie cu 360-440 CP si ambreiaj stock si inca nu s-a plans nimeni de ele

RobDon (un fel de BBM al britanicilor :) ) a incercat pe Leonul lui cu 287 CP la roti si probabil 300-320 la motor un ambreiaj Sachs in locul celui original, care functiona bine. Cum a pus Sachs-ul, cum a crapat... putea sa se gandeasca mai bine inainte

Pentru sistemul de franare de FR/TopSport/TT (312mm) exista kit de placute de raliu, de la Mintex (seria C-Tech) sau Ferodo (DS2500 si 3000). Pretul la Mintex e aproximativ 550 RON/set. Ferodo DS2500 nu sunt mare branza, cei care au incercat spun ca fara preincalzire asa cum se face pe circuit nu franeaza nici macar cat placutele stock, iar DS3000 sunt chiar "racing", adica functioneaza numai cand sunt incinse. Cand se vor duce placutele mele de serie probabil ii pun un set Mintex

~Nautilus

Scris: 02 Mar 2008, 11:20
de BAD_MF
Mersi de info nautilus, am facut stage 1 la masina si ambreiajul nu da semne de oboseala.

Iar la presiune imi face maxim 0.9-1 bar. Testat pe vag.com si pe ceasul de boost din masina.
Am comandat relocation kit pentru blow off valve si sper si un kit comple de furtune de silicon, tot forge.
Ma gandesc foarte serios si la intercooler.

BBM tu ai dv original sau i-ai pus 007?