1.8T , motor BAM (serie 224 cp), masina cumparata la zero km dintr-o reprezentanta seat din germania in septembrie 2005, masina este fabricata in august 2005, culoare rosu emotion
acum a ajuns la aproximativ 25000 km, nu merg foarte mult cu ea, este mai mult o masina de hobby, tuning & motorsport.
modificarile au inceput din prima zi in care a ajuns masina in romania, short shift care sa scurteze cursa treptelor (nu am cumparat si piesa care sa scurteze H ul , distanta intre 2-3, 4-5) pt simplul motiv ca mi se pare destul de scurta respectiva cursa si nu vreau ca in loc de 3 sa bag in 5, etc.
au urmat filtru de aer in cutie de la green - nu pot sa zic ca am fost nemultumit de el (nu am avut nici un fel de problema) doar ca nu am simtit nici o crestere de putere, cred ca singura lui utilitate (cred) este ca nu mai trebuie sa schimbi filtrul de ulei la fiecare 5-10 mii km cind se murdareste ci din cind in cind, in wend, in 20-30 de minute l-ai dat jos, curatat si pus la loc, adica dupa 2-3 schimburi de filtru normal investitia este amortizata.
aveam de gind sa fac o modificare a softului dar mai intii am zis sa studiez putin cum merge motorul, ce presiune face turbina, presiune de ulei, etc; asa ca am inceput cu ceasurile de turbo, presiune ulei, temperatura ulei cumparate de la racing nick si montate la metrotehnica - numai cuvinte de lauda la adresa ambilor.
o sa revin cu poze si continuarea "povestii"