18 Ian 2021, 22:58
1 si 2, nu 1 si 3. Azi ne-am uitat cu un boroscop in interiorul camerelor de ardere si la 1 si 2 nu prea arata bine. Cam multa calamina si umeda. Pistonul 1 pare cel mai afectat. La el e si compresia cea mai mica, sub 10. La 4 are 11,7, cea mai mare. Se si aud ceva rateuri in evacuare, cand si motorul pare ca merge in 3 pistoane si ceva. Suspiciunea e ca o supapa de evacuare nu etanseaza mereu, sau ca are tija indoita nitel si ramane blocata uneori, dupa cum are chef.
Azi a fost pus si soft OEM in ECU, si, desi nu functioneaza perfect motorul, schimbarea se aude. In bine. Dar la peste 300k km si la cum sunt exploatate motoarele de tipul asta, nu ar fi de mirare sa fie mai multe supape cam arse. Si turbina...bine ca a tinut pana acum, nu pare umblat la ea dupa suruburi si piulite. Oricum, motorul a suportat multe dupa mizeria depusa pe chiuloasa cand pe uiti prin busonul de ulei si la starea avuta cand a ajuns la mine. Evident ca e posibil sa fie descoperite si alte probleme la desfacere, dar...sa avem putina speranta ca nu!
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu
"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...