23 Feb 2021, 07:38
Turbina avea multiple crapaturi in carcasa pe partea calda, destul joc la ax, galeria de evacuare la fel, EGR calaminat complet (nu putea trece nimic prin el), ax cu came evacuare cu 2 came avariate, la fel cei 2 culbutori actionati de ele, o supapa putin indoita la pistonul 1(se bloca pe deschis uneori), segmentul de foc la acelasi piston rupt in 2 bucati, ceilalti segmenti de foc aveau cam 4 mm intre capete, iar pe toate supapele multa calamina depusa pe scaunul de etansare. Cumulat, toate astea au dus la functionarea aleatoare a motorului - cand pornea la sfert, cand deloc, fara sa dea nicio eroare la multiplele scanari. Plus integratul care comanda clapeta de acceleratie dus in ECU, care se manifesta si el aleator, si a trebuit alt ECU. Pe langa astea, schimbam si mai multe furtunele inmuiate, valva PCV, cuzinetii de biela, toate simeringurile intalnite (cele de pe supape erau beton), toate supapele...si cam atat...sper.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu
"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...