Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
RazvanNeagu
Subiect Autor
Mesaje: 14
Membru din: 19 Iun 2016, 16:05
Localitate: Tulcea

Chip Stage 1 ?

19 Iun 2016, 18:17

Salut, sunt nou posesor de Seat Leon 1.8 20v - 125 cp .. imi place masina, dar am trecut de la diesel la benzina si imi pare puturos. Problema mea e ca pana la 3200 de turatii parca e dacia.. abea trage.. de pe la 3200 parca prinde viata. si are sigur lag in acceleratie. ar fi vreun soft cu ajutorul caruia sa scap de lag? am citit ceva pe aici de un Stage 1, care il face de 130Cp .. puterea nu ma intereseaza prea mult, dar lagul e deranjant..si lipsa de putere pana in 3200. Daca are cineva softul, ar putea sa mi.l dea..il pun eu singur ca mi-am pus soft si pe Diesel-ul care il aveam inainte.
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 2640
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: Chip Stage 1 ?

19 Iun 2016, 19:26

Dieselul tau era turbo, asta probabil este aspirat. Prin umare este logic ca jos nu trage la fel :-)
Seat toledo nh 1.2 Tsi
 
Avatar utilizator
Vlad.
Mesaje: 1149
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Chip Stage 1 ?

19 Iun 2016, 20:32

Ce intelegi prin "lag la acceleratie"? Din contra, benzinarul aspirat nu are niciun fel de lag daca e in mintile lui, spre deosebire de turbo, unde este turbo lag.
E normal sa nu iti traga de jos, e un motor de turatie. Tine-l mereu la 4000 rpm cand vrei sa depasesti si o sa vezi ca merge chiar bine.
Soft degeaba ii faci, castigurile sunt infime. Iar daca totusi vrei sa-i faci soft, nu il pui tu in fata blocului cu un pet de bere langa tine, ci mergi la firme specializate in asa ceva. Asta daca vrei sa te bucuri de masina in continuare.
Succes!
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 9028
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Chip Stage 1 ?

19 Iun 2016, 22:35

Softul se face modificandu-l pe cel original. Nu pui orice soft de pe alta masina identica.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
RazvanNeagu
Subiect Autor
Mesaje: 14
Membru din: 19 Iun 2016, 16:05
Localitate: Tulcea

Re: Chip Stage 1 ?

19 Iun 2016, 22:58

dany19940 scrie:
Softul se face modificandu-l pe cel original. Nu pui orice soft de pe alta masina identica.

eu asa i-am facut la TD-ul meu :)) am copiat un soft de pe alta masina cu cai mai multi :D
 
RazvanNeagu
Subiect Autor
Mesaje: 14
Membru din: 19 Iun 2016, 16:05
Localitate: Tulcea

Re: Chip Stage 1 ?

19 Iun 2016, 22:59

Vlad. scrie:
Ce intelegi prin "lag la acceleratie"? Din contra, benzinarul aspirat nu are niciun fel de lag daca e in mintile lui, spre deosebire de turbo, unde este turbo lag.
E normal sa nu iti traga de jos, e un motor de turatie. Tine-l mereu la 4000 rpm cand vrei sa depasesti si o sa vezi ca merge chiar bine.
Soft degeaba ii faci, castigurile sunt infime. Iar daca totusi vrei sa-i faci soft, nu il pui tu in fata blocului cu un pet de bere langa tine, ci mergi la firme specializate in asa ceva. Asta daca vrei sa te bucuri de masina in continuare.
Succes!

daca apas pedala se tureaza dupa o secunda sa zic, nu raspunde imediat. daca ma joc cu pedala mai repede ramane in urma :)) ca loganu :D
 
RazvanNeagu
Subiect Autor
Mesaje: 14
Membru din: 19 Iun 2016, 16:05
Localitate: Tulcea

Re: Chip Stage 1 ?

19 Iun 2016, 23:01

mumus scrie:
Dieselul tau era turbo, asta probabil este aspirat. Prin umare este logic ca jos nu trage la fel :-)

inseamna ca trebuie doar sa ma obijnuiesc. :D explica-mi te rog ce inseamna motor aspirat ?

 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8634
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Chip Stage 1 ?

19 Iun 2016, 23:06

Si la 1.6 aspirat exista acest lag, cine nu a avut asa ceva nu poate sti. Pur si simplu in timp te inveti cu el, asa functioneaza motoarele astea.
 
RazvanNeagu
Subiect Autor
Mesaje: 14
Membru din: 19 Iun 2016, 16:05
Localitate: Tulcea

Re: Chip Stage 1 ?

19 Iun 2016, 23:11

si mai e faza ca atunci cand ma dau la ea, calc pedala fund, are doua "retineri" la anumite turatii.. prima data pe la 2 mii si ceva de ture parca ceva o tine si ii da drumu..pleaca apoi iar pe la 3miii si ceva de ture si apoi se intinde pana la rosu.. are doua plafonari asa scurte de o secunda. de la ce or fi alea ?
 
RazvanNeagu
Subiect Autor
Mesaje: 14
Membru din: 19 Iun 2016, 16:05
Localitate: Tulcea

Re: Chip Stage 1 ?

19 Iun 2016, 23:13

gamer555 scrie:
Si la 1.6 aspirat exista acest lag, cine nu a avut asa ceva nu poate sti. Pur si simplu in timp te inveti cu el, asa functioneaza motoarele astea.

eu mai conduc des un astra 1.6 16v si parca nu e asa inghetat la demaraj .. :( si e de 101 cp ..am tendinta sa cred ca trece glont pe langa mine astra :)) o fi si din cauza rotilor ? le am pe 17''
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 2640
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: Chip Stage 1 ?

20 Iun 2016, 07:34

Poate la astra ai acceleratia pe cablu, daca e mai veche, daca acceleratia e electronica si la seat sigur asa este, si asta iti da lag la acceleratie, este oricum chestie de obisnuinta.
Curata clapeta de acceleratie, verifica fisele si bujiile, filtrul de aer, si mai vorbim dupa :-)
Seat toledo nh 1.2 Tsi
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8634
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Chip Stage 1 ?

20 Iun 2016, 10:54

eu vorbeam de 1.6 16v de pe leon 1M (AUS cel putin am avut eu si la inceput mi-a luat un pic sa ma obisnuiesc)
 
Avatar utilizator
Vlad.
Mesaje: 1149
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Chip Stage 1 ?

21 Iun 2016, 17:06

La partea cu "retinerile" s-ar putea ca EGR-ul sa iti faca figuri. Si schimba bujiile. Cat despre acceleratie, la nicio masina mai de buget cu acceleratie electronica nu se intampla "instant" lucrurile, spre deosebire de acelea care au acceleratie pe cablu.
Fa si tu un test cu VCDS si vezi.
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
RazvanNeagu
Subiect Autor
Mesaje: 14
Membru din: 19 Iun 2016, 16:05
Localitate: Tulcea

Re: Chip Stage 1 ?

22 Iun 2016, 10:07

Vlad. scrie:
La partea cu "retinerile" s-ar putea ca EGR-ul sa iti faca figuri. Si schimba bujiile. Cat despre acceleratie, la nicio masina mai de buget cu acceleratie electronica nu se intampla "instant" lucrurile, spre deosebire de acelea care au acceleratie pe cablu.
Fa si tu un test cu VCDS si vezi.

ce bujii recomanzi?
 
Avatar utilizator
Vlad.
Mesaje: 1149
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Chip Stage 1 ?

22 Iun 2016, 22:56

NGK sau Denso. Parerile sunt impartite oricum. La Honde vin NGK pe original.
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator