Turbocompresorul meu, un GT1749VB, de pe ARL-ul meu, are nevoie de o recondiționare.
Dacă tot o dau jos (prima dată în aprox 270.000km) mă bate gândul la un upgrade, mai precis la o mărire pe partea de compresor.
Prezint această intenție, deoarece aș vrea niște sfaturi/recomandări cu privire la: unde/la cine/preț.
-Am comandat deja toate garniturile necesare (colector de evacuare, turbo-evacuare, toate garniturile de la EGR si nu mai știu dacă am comandat și vreo garnitură de la racordurile de ulei turbo).
-O să îmi comand și uleiul și filtrul de ulei (just to be safe)
-O să curăț intercooler-ul și tot traseul de admisie.
Alte idei/sfaturi sunt binevenite.
Încă nu este dată jos de pe mașină... a cedat acum de sărbători când eram la bunici și am lăsat-o acolo. Urmează joi să mi-o dea cineva jos și să mi-o trimită.
Am și o filmare cu axul făcută cu telefonul dinspre admisie (dar nu știu o metodă simplă să o atașez aici .
Am pornit-o și am auzit cum dintr-odată a început sa frece cu palele de carcasă plus am văzut fum albastru pe evacuare. Am oprit-o instant și m-am apucat să dau traseul de admisie jos să ajung la ax să mă conving de bănuieli.... timpul și kilometrii și-au spus cuvântl într-un final.
Recondiționarea dorită de mine implică schimbarea completă a internelor cu unele noi, cu o roată de compresor de GTB1756VK (2.7 TDI) plus alezarea carcasei compresorului, echilibrare dinamică, reglare actuator la specificații.
Probabil nu am o ordine în gândire în cum mi-am prezentat...problema, dar vă salut