si totusi,ce are daca arcurile H&R sunt mai moi decat cele OEM?adica ar fi ceva mai in neregula? daca te intereseaza look-ul,atunci pui arcurile pe amortizoarele OEM,si o cobori 3cm,daca vrei sa adaugi si performanta/stabilitate/manevrabilitate crescuta,atunci iei suspensie completa H&R. dar hotaraste-te o data ce faci,ca vreau arcurile tale
Da-ti-mi va rog o exlpicatie la asa ceva, vad ca au alte coduri dar par a fi la fel ca cele negre : nu vreau sa se interpreteze ca reclama, rog moderatorii sa fie indulgenti http://forum.4tuning.ro/462-arcuri-amor ... -40mm.html
Seat Leon Cupra 5F ST, CJXH - 213kw Seat Leon 1P FR 2011, CEG - 125kw DSG EX: Seat Leon 1P FR 2010, CEG - 125kw Ex: Seat Leon 1M Top Sport , ARL - 133kw Ex: Seat Leon 1M Sport, ASV - 81kw
Arcurile din poza de mai sus sunt pentru 98-05 Golf IV (2.0L), 98-05 Jetta IV (2.0L) and 03-03 Golf IV GTI 20th Anniv .benzina evident . arcurile pentru diesel sunt mai dure . daca vrei sa cobori garda la sol cu amortizoarele stock cea mai buna varianta raport confort-aspect sunt arcurile pentru ARL 150HP. (-2CM) . Compromisurile incep sa apara de la -3,5cm>. pentru a opta la acesta varianta sau chiar mai mult sunt recomandate amortizoare sport (WEITEC ,H&R ,KW, KONI, KYB ultra-sr ETC). Marele dezavantaj (amortizoare stock +arcrcuri sport -3-4cm)in ciuda aparentelor este stabilitatea ,cursa amortizoarelor mai scurta, uzura mai rapida! acum depinde de doleantele tale. recomandarea mea kyt complet sport. de evitat suspensia reglabila , mai ales cele ieftine (TA-TECHNICS). O suspensie onorabila pleaca de la 700 euro (nou). BAFTA!