Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Necarbogazos
Mesaje: 49
Membru din: 15 Mai 2015, 16:58

Re: 08.04.2017 - MOTUL - prezentare si discutii despre lubrifianti

10 Apr 2017, 15:34

Impartasiti si cu noi 2 -3 pareri despre motul si cum a fost la prezentare?
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 9838
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bruxelles/Bucuresti

Re: 08.04.2017 - MOTUL - prezentare si discutii despre lubrifianti

10 Apr 2017, 16:15

Da, scriu aici cateva dintre intrebarile mele si raspunsurile primite:
1- uleiul de pe rafturi are data de fabricatie. Cat de vechi poate sa fie sa sa nu-si piarda din proprietati?
Raspuns: e recomandat sa nu fie ambalat de mai mult de 2 ani.
2- Service-urile Seat spun ca uleiul din cutiile manuale nu se schimba nicioadata.
Raspuns: se recomanda schimbarea la fiecare 60.000 km
3 - am motor PD si am fost nevoit sa completez urgent cu 300g ulei dar am gasit doar 505.00 si nu 505.01. Dauneaza?
Raspuns: Nu, daca urmeaza da fac schimbul complet dupa ce am ajuns la destinatie, dupa 1000km si am posibilitatea asta. Cantitatea de ulei cu alta norma este fff mica.
4- sistemul start/stop e daunator motorului si ungerii componentelor?
Raspuns: da, dar pentru mediu e util.
5- lichidul servo se schimba?
Raspuns: Da (am uitat intervalul)
 
Avatar utilizator
Narcisila
Mesaje: 853
Membru din: 02 Sep 2014, 12:38
Localitate: Bucuresti - Berceni

Re: 08.04.2017 - MOTUL - prezentare si discutii despre lubrifianti

10 Apr 2017, 22:30

Tot 50k.
Seat Leon ST , Unica in felul ei :)
Seat Leon FR ,BMN, 125kw PowerFlex bushes, H&R SwayBars, KONI Sport, Stage 1+
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 8626
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: 08.04.2017 - MOTUL - prezentare si discutii despre lubrifianti

10 Apr 2017, 23:02

- uleiul care isi schimba culoarea repede dupa ce e pus nu e neaparat prost, are aditiv curatare bun care isi face treaba. Posibil ulei prost avut inainte.
- lichidele garantate lifetime sunt de fapt garantate 10 ani sau 150k in principiu.
- completatul cu ulei avand aceeasi norma e ok, indiferent de marca.
- nu e ok sa folosesti aditivi, pentru ca respectivii adera la suprafata cel mai mult si atunci multi compusi ai uleiului motor devin inutili (nu isi pot face treaba).
- nu are rost sa mergeti pe uleiuri gen 300v pentru utilizare normala, aruncati banii pe fereastra si nu respectati cerintele producatorului.
- mai bine cu ulei cu alta norma decat sa mergi pe uscat, in cazul in care te trezesti ca ramai fara.

Bottom line: respectati indicatiile producatorului, norma si interval schimb :)

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori