Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 
Avatar utilizator
EyeOnU
Subiect Autor
Mesaje: 151
Membru din: 05 Aug 2008, 16:47
Localitate: Galati
Contact:

Re: HWY - SAN LEON

31 Ian 2009, 20:07

:shock: Superb ravemstr, foarte frumos, o sa le iau cu incetul, am sa incerc sa dau si de voinea din nou, remus mi-a recomandat sa iau legatura si cu rbn-tuning.ro, acum sa vedem ce detalii primim.
Am vorbit si cu pieleauto pentru un interior complet scaune fata, spate, usi, bord in piele alb cu negru.
Mai cunoasteti altii care se pricep la modificarile pentru motor ?
Ma tot batea gandul sa o vand dar parca e prea frumoasa masina, vroiam o cupra, dar sper sa o aduc la performantele ei.
 
Avatar utilizator
Remus
Membru Fondator
Mesaje: 4027
Membru din: 27 Noi 2007, 17:57
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: HWY - SAN LEON

31 Ian 2009, 20:40

Succes la modificari :D cred ca o sa arate super interiorul :D !!!
Mercedes Benz A-Class 180 - 2015
Land Rover Freelander 2 /2.2/ 160cp
Ex ; Seat Leon 1.6 102 cp

Despre mine....urasc regulile altora, ador regulile mele...
http://clubseat.hi5.com
http://www.youtube.com/ClubSeatRomania
http://twitter.com/ClubSeatRomania
http://www.facebook.com/pages/Clubseateu-Romania/108874261828
 
Avatar utilizator
ravemstr
Mediatorul
Mesaje: 608
Membru din: 18 Iun 2008, 17:33
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: HWY - SAN LEON

31 Ian 2009, 20:52

E foarte frumoasa masina dar nu o sa se apropie de performantele unei Cupre... din pacate :(. Tot cam atatia bani o sa bagi si intr-o Cupra(la aceleasi modificari) si acolo deja vorbim de peste 300 - 350 de cai...
Este cu totul alta clasa. :D Cel mai mult conteaza daca esti tu multumit de ea. Cat despre modificari... Orice tuner "mare" o sa le faca lejer. TCM, RBN, DimSport etc.. Alege-l pe acela pe care il preferi. Cu care te intelegi mai bine... Toti iti vor aduce acelasi lucru...(apx 5 cai sau 10 Nm diferenta) dar fiecare metoda iti da altceva. Cuplu mai puternic dar nu e liniar, cuplu mai mic dar liniar, Cai mai multi dar mai sus, mai putini dar mai jos... Poti sa incerci diferiti tuneri pana gasesti ceea ce cauti. :D Asta fac toti!
OEM+ Leon FR, 1.4TSI
 
Avatar utilizator
rabanne
Mesaje: 268
Membru din: 08 Mai 2008, 02:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: HWY - SAN LEON

01 Feb 2009, 07:15

ravemstr scrie:
Daca ai inceput la Voinea du-te tot la el. O sa stie ce sa faca. Injectoarele cred ca ar fi cel mai ieftin upgrade. Dar o sa scoata fum cu injectoare mai mari. C sa nu mai scoata tre' sa pui o turbina mai mare ca sa poti sa dai mai mult aer pe langa motorina. Ca sa ai un raport corect de aer-carburant si sa nu-ti mai scoata fum. Dar daca vrei turbina tre sa-ti iei si intercooler. Ca cel stock nu o sa faca fata. Si daca nu-l schimbi o sa te trezesti ca ramai fara turbina. Si poate mai scapa un palet si prin motor :(. Daca vrei intercooler tre sa schimbi si admisia si tubulatura. Turbina mai mare + intercooler mare = presiune mare pe furtune. Asa ca tre sa treci la furtune din silicon. Dupa ce cresti puterea atat de mult(200, 200 si ceva), o sa ai nevoie de frane :D. Ca nu vor mai face fata. Si daca nu ajunge decat un upgrade la discuri + placute(o sa simti tu daca ajunge sau nu) o sa trebuiasca sa treci la lucruri mai serioase. Frane de FR, Cupra, Aftermarket(Brembo etc) mai mari nu inseamna neaparat mai bune dar se va simti diferenta la fading etc. :D Apoi! Atata putere trebuie controlata! Asa ca o sa urmeze o suspensie sport serioasa (preferabil Coilover) KW, Bilstein etc. Si cea mai mare dif se va simti dupa montarea barilor stabilizatoare(fata, spate, sus,jos) Dupa asta o sa simti nevoia de un short-shifter. :D Dupa ala o sa simti nevoia de mai multa putere si practic o iei de la capat :D cu upgrade-uri si mai bune. Dupa toate astea... o sa vrei si mai mult si o sa vinzi masina ca sa-ti iei o masina cu motor pe benzina turbo :D (Subaru, Focus, Leon, Golf etc) :D si pe aceea masina o sa o iei de la capat.


Scuza-ma ca te intreb, dar cata experienta ai tu in astfel de upgrade-uri cand ii spui omului sa-si schimbe injectoarele cu unele mai mari la un 1.9 TDI-PD de 105 cai? Si mai precis cu ce injectoare sa le schimbe?Multumesc anticipat pentru raspuns.
http://rbn-tuning.ro
E-mail: contact@rbn-tuning.ro
Telefon: 0753 083 595
 
Avatar utilizator
rabanne
Mesaje: 268
Membru din: 08 Mai 2008, 02:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: HWY - SAN LEON

01 Feb 2009, 07:17

ravemstr scrie:
E foarte frumoasa masina dar nu o sa se apropie de performantele unei Cupre... din pacate :(. Tot cam atatia bani o sa bagi si intr-o Cupra(la aceleasi modificari) si acolo deja vorbim de peste 300 - 350 de cai...
Este cu totul alta clasa. :D Cel mai mult conteaza daca esti tu multumit de ea. Cat despre modificari... Orice tuner "mare" o sa le faca lejer. TCM, RBN, DimSport etc.. Alege-l pe acela pe care il preferi. Cu care te intelegi mai bine... Toti iti vor aduce acelasi lucru...(apx 5 cai sau 10 Nm diferenta) dar fiecare metoda iti da altceva. Cuplu mai puternic dar nu e liniar, cuplu mai mic dar liniar, Cai mai multi dar mai sus, mai putini dar mai jos... Poti sa incerci diferiti tuneri pana gasesti ceea ce cauti. :D Asta fac toti!


Din nou, sunt f curios, pe ce experienta te bazezi cand pui RBN Tuning in aceeasi categorie cu TCM si Dimsport? Iarasi iti multumesc anticipat pentru raspuns.
http://rbn-tuning.ro
E-mail: contact@rbn-tuning.ro
Telefon: 0753 083 595
 
Avatar utilizator
ravemstr
Mediatorul
Mesaje: 608
Membru din: 18 Iun 2008, 17:33
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: HWY - SAN LEON

01 Feb 2009, 10:38

Nu am deloc. Dar am destula experienta cat sa stiu despre "razboiul" dintre tunerii romani. Daca vrei o sa te compar cu MTM si Oettinger:). Asa e bine? Nu ma ocup cu asa ceva si nici nu ma intereseaza... Omul a cerut niste indrmari in linii mari. De aceea l-am trimis la cineva care se ocupa cu asa ceva. Si eu unul stiam ca se pot schimba injectoarele, pompa de injectie cu o hpfp... Daca tu zici ca nu se poate... Imi cer scuze! Explica-i tu atunci ce trebuie sa faca. Si chiar aunt destui care au facut multe softuri la diversi tuneri pana s- au declarat multumiti. Multi se opreau la softurile tale intr-adevar. Si? Lasa omul sa se hotarasca singur ce vrea! Si de la cine! Pana la urma este alegerea lui. Chiar nu vreau sa ma cert cu nimeni asa ca hai sa incetam sa-i poluam topicul. Ok?
OEM+ Leon FR, 1.4TSI
 
Avatar utilizator
rabanne
Mesaje: 268
Membru din: 08 Mai 2008, 02:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: HWY - SAN LEON

01 Feb 2009, 14:31

Omul oricum va alege ceea ce crede el ca este mai bine pentru el, prin prisma convingerilor personale. O rugaminte am la tine, si este personala, nu-mi mai aseza numele acolo unde nu ii este locul. Am o pozitie in marketing care se bazeaza pe munca intensa si o reputatie nepatata indiferent de conditii, nu ma aseza in aceeasi oala cu tuneri de doi lei, te rog mult. Nu pretind din partea ta sa ma compari cu cineva, pretind doar sa-mi respecti munca daca stii despre ce este vorba sau sa nu ma bagi in seama daca nu cunosti aceste aspecte.

Cat despre injectoare si pompa, motorul 1.9 TDI-PD este echipat cu ansamblu pompa-injector, mai precis 4 pompe-injector, cate una pentru fiecare cilindru iar aceastea sunt capabile sa suporte pana la 200 de cai +. Ce stiai tu este valabil pentru vechile motorizari cu pompa distribuitoare, cum ai tu spre exemplu. De la RBN Tuning cel mai longeviv astfel de model este un Leon negru cu GUW la numar care are un astfel de upgrade, turbina VNT17VB49A si ambreiaj ceramic. Masina a depasit 100 000 de km cu tuningul facut de noi la o putere masurata de 185 de cai si 450 Nm la o presiune de 1.4 bar cu PD-urile la 80% sarcina, deci inca mai este loc destul. O sa-l invit pe la intalnirile clubseat.eu sa va arate pe viu acest mic monstrulet si sa va povesteasca despre experienta lui cu una dintre firmele mai sus mentionate, experienta care i-a adus doua turbine distruse in circa 2000 de km parcursi. Ca idee masina pe acceleratie 0-200 km/h este mai rapida decat Honda Civic Type-R, masinile fiind comparate head-to-hed si din toate pozitiile. Si ca sa fie prajitura completa, am desfacut acest motor la 80 000 de km cand i s-a schimbat distributia la curiozitatea clientului pentru a verifica absolut totul. Toate partile mecanice s-au prezentat in stare impecabila meritul principal fiind EGT-ul care nu depaseste niciodata 700 de grade in conditii extreme, temperatura masurata cu PLX 500-R si mai tarziu cu LM-2. De asemenea presiunea de 1.4 bar este una de conservare si care tine turbina sub nivelul de 250 000 rpm.
http://rbn-tuning.ro
E-mail: contact@rbn-tuning.ro
Telefon: 0753 083 595

 
Avatar utilizator
EyeOnU
Subiect Autor
Mesaje: 151
Membru din: 05 Aug 2008, 16:47
Localitate: Galati
Contact:

Re: HWY - SAN LEON

01 Feb 2009, 16:06

rabanne scrie:
Omul oricum va alege ceea ce crede el ca este mai bine pentru el, prin prisma convingerilor personale. O rugaminte am la tine, si este personala, nu-mi mai aseza numele acolo unde nu ii este locul. Am o pozitie in marketing care se bazeaza pe munca intensa si o reputatie nepatata indiferent de conditii, nu ma aseza in aceeasi oala cu tuneri de doi lei, te rog mult. Nu pretind din partea ta sa ma compari cu cineva, pretind doar sa-mi respecti munca daca stii despre ce este vorba sau sa nu ma bagi in seama daca nu cunosti aceste aspecte.

Cat despre injectoare si pompa, motorul 1.9 TDI-PD este echipat cu ansamblu pompa-injector, mai precis 4 pompe-injector, cate una pentru fiecare cilindru iar aceastea sunt capabile sa suporte pana la 200 de cai +. Ce stiai tu este valabil pentru vechile motorizari cu pompa distribuitoare, cum ai tu spre exemplu. De la RBN Tuning cel mai longeviv astfel de model este un Leon negru cu GUW la numar care are un astfel de upgrade, turbina VNT17VB49A si ambreiaj ceramic. Masina a depasit 100 000 de km cu tuningul facut de noi la o putere masurata de 185 de cai si 450 Nm la o presiune de 1.4 bar cu PD-urile la 80% sarcina, deci inca mai este loc destul. O sa-l invit pe la intalnirile clubseat.eu sa va arate pe viu acest mic monstrulet si sa va povesteasca despre experienta lui cu una dintre firmele mai sus mentionate, experienta care i-a adus doua turbine distruse in circa 2000 de km parcursi. Ca idee masina pe acceleratie 0-200 km/h este mai rapida decat Honda Civic Type-R, masinile fiind comparate head-to-hed si din toate pozitiile. Si ca sa fie prajitura completa, am desfacut acest motor la 80 000 de km cand i s-a schimbat distributia la curiozitatea clientului pentru a verifica absolut totul. Toate partile mecanice s-au prezentat in stare impecabila meritul principal fiind EGT-ul care nu depaseste niciodata 700 de grade in conditii extreme, temperatura masurata cu PLX 500-R si mai tarziu cu LM-2. De asemenea presiunea de 1.4 bar este una de conservare si care tine turbina sub nivelul de 250 000 rpm.


Suberb rabanne, merg in continoare pe recomandarea lui remus, astept cu interes mailul tau sa vedem ce putem sa ii facem micutei, acum ma lupt de la un service la altul sa imi dea de cap ce e cu zgomutul pe spate, o fi amortizoare o fi bucse, am dat numai de oameni la care nu stiu de ce sunt angajati acolo.
 
Avatar utilizator
cosminlzr
Mesaje: 102
Membru din: 07 Oct 2008, 01:19

Re: HWY - SAN LEON

01 Feb 2009, 22:26

@EyeOnU: Spune-mi si mie unde ti-ai montat xenoanele pe masina.
Leon 2003, 1.6 16V, 105CP
 
Sylver
Mesaje: 740
Membru din: 12 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti

Re: HWY - SAN LEON

02 Feb 2009, 00:05

EyeOnU scrie:
:shock: Superb ravemstr, foarte frumos, o sa le iau cu incetul, am sa incerc sa dau si de voinea din nou, remus mi-a recomandat sa iau legatura si cu rbn-tuning.ro, acum sa vedem ce detalii primim.
Am vorbit si cu pieleauto pentru un interior complet scaune fata, spate, usi, bord in piele alb cu negru.
Mai cunoasteti altii care se pricep la modificarile pentru motor ?
Ma tot batea gandul sa o vand dar parca e prea frumoasa masina, vroiam o cupra, dar sper sa o aduc la performantele ei.



in ce priveste interiorul, cauta altundeva. Vei gasi aceeasi calitate, aceeasi piele, cu vreo 40% mai ieftin. Cei de la pieleauto au niste preturi de iti pica fata. Sfideaza total piata. Iti spun sigur, pt ca m-am interesat indelung, pt ca vreau sa imi fac scaunele fata cu piele+volan si poate si bancheta, depinde de finante. Am gasit vreo 3 oferte clar mai avantajoase si la firme care se ocupa tot cu asa ceva, 2 aveau in portofoliu chiar leon 1P facut cu piele.

Bafta la modificari. Despre motor, acum eu nu le am cu tehnica, dar am 2 amici ce si-au facut schimbari la motor la RBN si sunt multumiti. Cand imi iese masina din garantie, sau cand se apropie, o sa dau si eu o fuga, chiar si pt putinul pe care il pot face din motorul meu, se merita macar la consum. Oricum mai intereseaza-te, insa un lucru important e sa vezi ce feedback primesti de la diversele persoane ce si-au facut schimbari la motor si progresul in timp.
Black Leon benzinar
 
Avatar utilizator
Mihai B.
Mesaje: 353
Membru din: 02 Mar 2008, 21:38
Localitate: Alba-Iulia
Contact:

Re: HWY - SAN LEON

02 Mar 2009, 01:41

Dragutza masina .... pacat ca nu ai facut ceva original (fac referintza la kitul aerodinamic)ci ai copiat (fac referintza la capota). Si nu zic asta datorita problemelor noastre personale ci mult mai impresionante si originale sunt pozele si talentul tau artistic.
STIU CA SUNT PROST. DAR CAND MA UIT IN JURUL MEU, PRIND CURAJ.
 
Avatar utilizator
catalin87
Mesaje: 714
Membru din: 22 Aug 2008, 12:32
Localitate: undeva langa Tg-Jiu

Re: HWY - SAN LEON

05 Mar 2009, 20:56

omul isi face masina cum ii place lui ,pot sa mai existe inca 10000 de masini la fel dar daca asta ii place
Seat Leon 1.4 ,85 Cp , Citrus yellow
Yellow Spider
http://www.sanatateprinmiscare.blogspot.com
 
Avatar utilizator
ravemstr
Mediatorul
Mesaje: 608
Membru din: 18 Iun 2008, 17:33
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: HWY - SAN LEON

05 Mar 2009, 21:26

catalin87 scrie:
omul isi face masina cum ii place lui ,pot sa mai existe inca 10000 de masini la fel dar daca asta ii place

Foarte corect! Cat despre...

EyeOnU scrie:
Help please:
...vreau sa maresc puterea motorului
- ce imi recomandati sa schimb, adaug?

Pot sa recomand asa ceva? :D
http://cgi.ebay.com/VW-Golf-2007-MK5-R3 ... 0381300354
Sau... sunt destule 1.8T chiar si in Romania pe la 1.500 - 2.000 de Euro...
Decat sa bagi 1.500 - 2.000 de euro in turbina, intercooler etc pentru un TDI sa-l duci la 180-200 de cai... mai bine asa ceva si ai direct puterea asta(plus sau minus:) ) si daca vrei sa te duci mai departe de atat... calea e deschisa si a fost batuta de atatia...
OEM+ Leon FR, 1.4TSI
 
mKv
Mesaje: 47
Membru din: 15 Dec 2008, 10:39
Localitate: Focsani
Contact:

Re: HWY - SAN LEON

06 Mar 2009, 11:43

EyeOnu, pentru zgomotele pe spate ti-as sugera sa verifici bucsile spate + protectiile amortizor spate (sunt ca niste burdufuri de culoare galbuie ).
 
Avatar utilizator
EyeOnU
Subiect Autor
Mesaje: 151
Membru din: 05 Aug 2008, 16:47
Localitate: Galati
Contact:

Re: HWY - SAN LEON

10 Mar 2009, 13:24

da e super recomandarea cu acel motor de r32, adica prea buna in banii aia.
Masina am facut-o eu dupa placul meu, in rest capota este dupa leon boom care mititica a fost vanduta si accidentata grav ... in rest masina e unicata :D
- de modificari nu m-am mai ocupat deloc, problema ar fi banutii, criza altora aduce si criza pe la noi
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator