Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
eddy_wtx
LowRider
Mesaje: 4334
Membru din: 14 Mai 2008, 10:00
Localitate: Timisoara
Contact:

26 Aug 2008, 18:38

si eu sunt la fel de implinit cu Altea... ce`mi mai lipseste este un atv :D
 
Avatar utilizator
free2ride/Bratko
Mesaje: 49
Membru din: 03 Dec 2008, 22:03

Re: un vis...

09 Dec 2008, 22:24

Dar cum ar fi sa vezi un Bugatti Veyron facut praf?! :cry:
Mai ca ma doare pe mine sa vad cum ," uite milionu' de Euro,...ba nu e!"
Indiferent de masina,e un chin pentru oricine sa-si vada munca pe apa simbetei.



http://www.youtube.com/watch?v=gqVaqaoo ... re=related
Fiat Stilo 1.6 16V '02...teapan!
Centura de siguranta este ca o fata atragatoare.Imbratiseaz-o... cu dragoste.
 
Sylver
Mesaje: 740
Membru din: 12 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti

Re: un vis...

10 Dec 2008, 09:46

cine a muncit milionul ala din greu, nu il va irosi pe o masina. Il irosesc cei ce au mostenit sume colosale, sau cei ce castiga asemenea sume dintr-o semnatura pe zi.
Black Leon benzinar
 
Avatar utilizator
free2ride/Bratko
Mesaje: 49
Membru din: 03 Dec 2008, 22:03

Re: un vis...

11 Dec 2008, 16:41

Asa e Genesis.
Cu un buliondaca ai, poti sa iei un Aston Martin ca J.Bond si de restu traiesti ca imparatu'.
Pe deasupra le mai faci cadou si cite un Leon la toata familia.;)
Fiat Stilo 1.6 16V '02...teapan!
Centura de siguranta este ca o fata atragatoare.Imbratiseaz-o... cu dragoste.
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: un vis...

11 Dec 2008, 21:00

Fiecare dintre noi cred ca este implinit si fericit atunci cand poate sa-si ia din banii munciti cinstit exact masina pe care si-o permite fie ea Logan sau Lamborghini....restul e can-can.
 
Avatar utilizator
free2ride/Bratko
Mesaje: 49
Membru din: 03 Dec 2008, 22:03

Re: un vis...

13 Dec 2008, 18:20

Maktub! :)
Fiat Stilo 1.6 16V '02...teapan!
Centura de siguranta este ca o fata atragatoare.Imbratiseaz-o... cu dragoste.
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: un vis...

27 Aug 2009, 17:02

Bugatti Veyron 16.4 este fără îndoială cea mai scumpă maşină din lume şi îşi păstrează această titulatură de câţiva ani buni. Are 1001 CP, o viteză maximă de 408.47 km/h şi este construită de Bugatti Automobiles SAS, subsidiar Volkswagen AG în Alsacia, fiind vândută sub marca franţuzească Bugatti. Pentru a atinge viteza de 100 km/h este nevoie doar de 2.5 secunde, iar 200 km/h sunt atinşi in 7.3 secunde. Dacă luăm în calcul şi preţul, estimat la 1,6 milioane euro, Veyron este doar un vis frumos pentru unii. Alţii sunt mândri să o aibă în propria curte. Este vorba de Costel Caşuneanu, supranumit şi "Regele asfaltului", care a cumpărat o astfel de maşină pentru fiul său.
ImagineImagineImagineImagine

Koenigsegg CCX este cel mai mare rival al lui Bugatti Veyron, iar specificaţiile modelului suedez confirmă din plin acest lucru. Motorul V8 de 4,7 litri, creaţie proprie a dezvoltatorului Christian von Koenigsegg dezvoltă o capacitate de 800 CP şi ajunge la 100 km/h în doar 3,2 secunde. Dar asta nu e tot. Ultimul model Koenigsegg, şi anume CCXR este cu siguranţă apogeul tehnologiei suedeze în materie de maşini şi în acelaşi timp un model care îi pune pe jar pe cei de la Bugatti. Modelul se remarcă acum ca o maşină prietenoasă cu mediul înconjurator folosind drept combustibil E85 (85% etanol, 15% benzina) pentru a produce o uimitoare putere de 1018 CP şi un cuplu de 1056.34 Nm. Cei de la Koenigsegg susţin că puterea adiţională determină o accelerare până la 100 Km/h în doar 2.9 secunde, iar viteza maximă depaşeşte lejer 400 Km/h. Preţul se situează undeva la acelaşi nivel ca şi cel al unui Bugatti Veyron, făcând astfel ca rivalitatea dintre cele doua modele să fie şi mai strânsă.
ImagineImagineImagineImagine

Lamborghini Reventon este un alt monstru pe roţi, o maşină pentru care nimic nu este imposibil şi reprezintă de fapt un Murcielago LP640 cu 20 de cai în plus, cu o caroserie reinterpretată şi cu o finisare de excepţie. Faptul că poate atinge 100km/h în doar 3,4 secunde este doar un aspect minor care contribuie la titulatura sa de monstru pe roţi. Motorul de 6.5 litri urcă la 8000 de turaţii, moment în care puterea sa atinge nu mai puţin de 640CP. Numele de Reventon, vine de fapt de la taurul care l-a ucis pe celebrul toreador Felix Guzman în 1943. Un astfel de bolid poate ajunge şi la 1,5 milioane de euro.
ImagineImagineImagineImagine

Maybach este unul dintre cei mai renumiţi producători de maşini de lux din lume, iar cel mai marcant model al său este 62S. Producătorii spun ca litera S de la sfârşitul denumirii semnifică faptul că au fost încorporate în acest bolid facilităţile cerute de cei mai pretenţioşi clienţi. Motorul provine de la Mercedes AMG V12, are 6000 de cemtimetri cubi şi dezvoltă 612 CP. Modelul este considerat ca fiind cel mai sportiv al celor de la Maybach, timpul de acceleratie de la 0 - 100 km/h fiind de 5.2 secunde, în timp ce viteza maximă, limitată electronic, atinge pragul de 250 km/h. Unul dintre oamenii de afaceri care au posibilitatea de a manevra o astfel de maşină este Gigi Becali, care a plătit pentru un Maybach 62S suma de 650 000 de euro.
ImagineImagineImagineImagine

Părăsim pentru o clipă "copiii rai" ai şoselelor pentru a ne îndrepta atenţia spre o maşină care este cunoscută pentru liniile sale clasice, eleganţă şi stil. Ne referim la Rolls Royce Phantom, o limuzină desăvârşită cu un motor de 6,7 litri şi 460 CP. Viteza maximă la care poate ajunge un astfel de model este 240 km/h, iar accelerarea de la 0 la 100 km/h se face în 5,8 secunde. Punctul forte al modelului creat de Rolls Royce este fără discuţii confortul din habitaclu, maşina fiind cunoscută de altfel ca cea mai luxoasă din lume. În România, un Rolls Royce Phantom este deţinut de omul de afaceri Irinel Columbeanu, iar preţul de achiziţie a fost de 600 000 de euro.
ImagineImagineImagineImagine

Mercedes Benz SLR Mclaren este simbolul absolut de competenţă a germanilor de la Mercedes, dar totodata şi a partenerilor lor din Formula 1, McLaren. Modelul, dotat cu doar două locuri şi uşi care se deschid pe vertical a împrumutat multe din elemente de stil şi tehnologie de la maşina cu care, în Formula 1, echipa germano-britanica s-a luptat pentru titlul mondial. Numele sau, SLR, este o prescurtare a noţiunilor care definesc cel mai bine capacităţile sale: sport, light şi racer. Probabil că dincolo de aceste specificaţii, alte comentarii sunt de prisos. Mai zăbovim însă asupra ei pentru a mai adăuga că cei 626 CP sunt suficienţi pentru a atinge o viteză maximă de 334 km/h si 100km/h în doar 3,8 secunde. În România unul din fericiţii posesori ai unui astfel de model este Zsolt Csergo, care a scos din buzunar 400 mii de euro pentru a-l cumpăra. Probabil că, dacă i-ai cere vreodată să aleagă între SLR şi superba sa prietenă, Nicoleta Luciu, i-ar fi destul de greu să ia o decizie.
ImagineImagineImagineImagine

Nu puteam vorbi despre cele mai scumpe maşini din lume fără să facem referire la Bentley, compania britanică fondată în 1919 care şi-a construit în jurul său o aură de eleganţă şi bun gust. În acest sens, Bentley Continental Supersports, cea mai nouă apariţie a companiei, este combinaţia perfectă între lux si forţă. Modelul dezvolta o putere de 621 CP şi poate accelera de la 0 la 100 km/h în doar 3.7 secunde în ciuda masei sale ce depăşeşte 2.235 kilograme. Denumirea "Supersports" este inspirată de modelul cu două locuri şi echipat cu un motor de 3.0 litri, care a fost lansat în 1925. Surpriza cea mai placută a modelului este preţul, care depăşeşte cu puţin 200 000 de euro. Sorin Ovidiu Vântu în schimb, unul din oamenii de afaceri din România, posesori de Bentley, ar fi plătit pentru maşina sa nu mai puţin de 450 000 de euro, pretul reflectându-se mai ales în dotarile suplimentare pe care proprietarul le-a cerut.
ImagineImagineImagineImagine

Vantage V12 este cea mai nouă bijuterie a companiei Aston Martin, care va fi lansată la salonul auto de la Frankfurt de anul acesta. Modelul este, de altfel, primul din gama Vantage echipat cu un motor V12. Aston Martin Vantage V12 dezvolta 517 CP, putere care îi permite să accelereze de la 0 la 100 km/h în 4,2 secunde şi să atingă o viteză maximă de 305 km/h. Modelul va fi asamblat într-o serie limitată de până la 1000 de exemplare, iar preţul de pornire este estimat la 200.000 de euro.
ImagineImagineImagineImagine

Când ne gândim la o maşină roşie ca focul, ne imaginăm inevitabil un Ferrari, iar una dintre mândriile brandului ar fi, potrivit experţilor, Ferrari Scuderia Spider 16M, un bolid cabrio al cărui nume (16M) provine după numărul de titluri F1 câştigate de Ferrari. Acest model este unul aniversar, produs într-o serie limitată de doar 499 exemplare şi dedicat celor mai pasionaţi şoferi, care cer atât exclusivitate cât şi o plăcere deosebită de a conduce. Motorul, amplasat central, preluat de la Ferrari California, este un V8 de 4,3 litri care generează 510 CP la 8.500 rpm si 470 Nm la 5.250 rpm. Performanţele plasează 16M Scuderia Spider în vârful modelelor Ferrari cu acest tip de caroserie: viteza maximă de 315 km/h şi acceleraţie 0-100 km/h în doar 3,7 secunde.
ImagineImagineImagineImagine

Pagani Zonda Roadster este o altă maşină gen "To fast, to fourious", mai puţin cunoscută de oamenii de rând. A fost inaugurată în 1999, iar în prezent se produc un numar limitat de Zonda, datorită caracterului exclusivist al modelului. Acest coupe decapotabil de 2 locuri este construit în întregime din fibră de carbon. Modelul are o capotă de fibră detaşabilă şi perdele de pânză laterale. Pagani a folosit materiale şi proceduri de construcţie specifice maşinilor de curse aducând maşina la o greutate de doar 1230 kg. Cu un motor AMG V12 de 7,3 litri capabil să dezvolte 650 de cai putere, Roadster poate ajunge la o viteza de 300 km/h.
ImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4

 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: un vis...

15 Oct 2009, 08:01

Break-urile supersport sunt dedicate familistilor. Insa este vorba de o specie aparte de familisti. Cei care imbatranesc doar la nivel fizic. Starea lor de spirit este si va ramane multe vreme marcata de pasiunea pentru masini. Si nu ai cum sa nu fii pasionat de masini cand cumperi un break de peste 500 CP. Evident, la acest nivel, nimic nu te impiedica sa iei si un M5 sedan si un Seria 5 Touring cu cel mai mare motor, pentru a impaca ambele laturi ale personalitatii si necesitatilor. Dar sunt oameni care aleg sa le combine. Si ajung sa priveasca incantati pliantele de prezentare a trei dintre cele mai apreciate familiste supersport: Mercedes E 63 AMG Estate, BMW M5 Touring si Audi RS6 Avant. Acesta este trio-ul care domina segmentul si il domina clar atat vreme cat.. nu gasesti ceva mai bun.
Mercedes E 63 AMG este cel mai nou model din cadrul acestui trio si este bazat pe noua generatie E-Klasse. Motorul este unul care i-ar face invidiosi si pe americani - un V8 de 6,2 litri care produce 525 CP/6.800 rpm si 630 Nm/5.200 rpm. Cuplat la o cutie automata, AMG Speedshift, cu 7 trepte, motorul imens permite acceleratia 0 - 100 km/h in 4,6 secunde, viteza maxima fiind limitata la 250 km/h de constructor. Aceste cifre il vor incanta pe familistul rebel, iar urmatoarele il vor multumi la nivel practic. E 63 AMG Estate ofera un portbagaj de 695 litri, iar cu bancheta spate rabatata spatiul creste la 1.950 de litri. Adica poti pleca in concediu cu jumatate de casa dupa tine si cu garantia ca te vei intoarce cat vrei de repede. Desi figureaza probabil pe ultima pagina de prezentare studiata de proprietar, consumul mediu de 12,8 l/100 km este unul acceptabil pentru un motor de 6,2 litri. Nu este inca disponibil in Romania
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Audi RS6 Avant. Unii considera aceasta masina absolut indecenta. Nu este vorba ca nu ar incanta, dar parca chiar si cei ce vor mai mult spun ca este totusi prea mult. RS6 este practic o masina lansata special pentru Mercedes si BMW, un fel de "aroganta" a celor de la Audi. Principalul "vinovat" este motorul V10, de 5 litri TFSI, cu doua turbine de supraalimentare, care produce o putere incredibila - 580 CP (650 Nm). De ce este incredibila? Pentru ca si un Lamborghini Gallardo este mai slab cu 20 CP fata de acest break! RS6 Avant accelereaza de la 0 la 100 km/h in doar 4,6 secunde, aceeasi valoare ca si a lui E 63 AMG Estate. Desi este mai puternic si are si tractiune integrala, RS6 Avanta nu se descurca mai bine din cauza greutatii de peste 2 tone. Acest aspect influenteaza si consumul mediu, care ajunge la 14 litri/100 km. Masina ofera un volum de 565 litri pentru portbagaj, in configuratie cu 5 locuri si 1.660 litri cu bancheta spate rabatata. Pret - 105.670 euro (TVA inclus)
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
BMW M5 Touring. A "imbatranit" putin, dar in nici un caz nu si-a spus ultimul cuvant. Motorul V10 este inca unul dintre cele mai performante si continua sa castige premii pentru tehnologia inglobata. Cu o capacitate de 5 litri, propulsorul V10 prefera turatiile mari si furnizeaza o putere maxima de 507 CP/7.750 rpm, cuplul maxim fiind de 520 Nm/6.100 rpm. Este mai slab decat concurentii, dar nu se vede atat de mult la capitolul peformante. M5 Touring accelereaza pana la 100 km/h in 4,8 secunde si este limitat la 250 km/h. Consumul mediu de 15 litri/100 km ar trebui sa fie compensat de senzatiile oferite. La capitolul aspect practic, M5 Touring vine cu un portbagaj de 500 de litri, care ajunge la 1.650 de litri cu bancheta rabatata. Pret - 99.662 euro (TVA inclus)
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Subiect Autor
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: un vis...

23 Dec 2009, 21:05

Cine nu a auzit de Nissan GTR R35-le de la Exelixis, cu siguranta nu prea e updatat cat priveste masinile tari din Romania. Cine nu a vazut-o, insa, pana acum, are motive de bucurie maxima. Fata in fata cu intreaga lista de modificari si un SuperVideo foarte explicit, Craciunul pare mai aproape. Descopera aventura unui GTR R35 mai "altfel"!
La origine, masina este un Nissan GTR R35 JDM - Japan domestic market. A fost achizitionata de la sediul NISMO din Osaka in anul 2008, pe vremea cand puterile erau mai degraba "limitate" in comparatie cu prezentul: 511 CP si 588 Nm.
In noiembrie 2008, dupa opt luni de "plimbari" peste mari si tari, masina a ajuns in Romania, la Theo. Dar GTR-ul nu a venit neinsotit - odata cu el a ajuns si evacuarea din titan MINES, cu tot cu setul de catalizatoare sport si COBB ACCES TUNER PRO-ul. Un inceput cam promitator pentru "petrecerea" care se anunta in atelier la Exelixis, nu?
Dupa ce evacuarea a fost montata cu succes (cu ajutorul device-ului de la COBB), masina a trecut si printr-o resoftare. S-a ajuns, astfel, la 540 CP pentru o presiune de 1 bar. Banuiala ca e loc de mai mult s-a adeverit in scurt timp.
S-a renuntat la catalizatoarele sport in favoarea unui Y pipe, plus un set de downpipe-uri customizate, ceea a fost mai mult decat o declaratie "Te iubesc!" pentru masina. Ca solutie de resoftare, luand in considerare limitarile COBB-ului, echipa de la Exelixis a optat pentru implementarea unui soft custom de la Piasini Engineering. Rezultatul? Peste asteptari! 683 CP pentru o presiune de 1,5 bari.
Si asa, incet-incet, si-a facut aparitia la cateva curse. Cand a fost mai mult decat evident ca transmisia da semne de "oboseala", s-a aprins un beculet si s-a strigat "Evrika!" in cor. A inceput adevarata nebunie a aventurii targetului de 1000 CP! Mai intai a fost conceput un plan care implica modificari majore, costuri substantiale, nervi multi mancati si surprize de proportii, la final. Proiectul Exelixis Motorsport prindea contur, deci.
S-au inlocuit internele cutiei de viteze cu interne noi, PPG - Pfitzner Performance Gearbox, iar ambreiajul pentru care s-a optat a fost cel de upgrade 900CP+ de la SSP (South Side Performance). Au fost montate piese ale sistemului hidraulic de la DODSON Motorsport. Glenn Cupit, inginerul sef de la DODSON, a supervizat intregul proces - detaliile fine gen schimbarea unui pinion pentru treapta 1 nu sunt chiar pentru oricine.
Pentru asta, dar si pentru un training extrem de valoros oferit mecanicilor de la Exelixis, Glenn s-a deplasat PERSONAL din Noua Zeelanda. Rezultat: cutia de viteze a GTR-ului modificata si upgradata profesional.
In plus, au fost montate un oil cooler kit SSP pentru transmisie si un watercooler customizat de DODSON. Configuratia motorului este unica in lume, cel putin in prezent: doua turbine Garett GT3563R zambesc gales. Au si de ce, pe bune. Fiecare este capabila de 650 CP.
Ma rog, puterea oferita de turbine este bine temperata de doua wastegate-uri externe Tial de 44mm, fiecare rezistand pana la 550 CP. Pentru a face loc noilor turbine, compartimentul motor a necesitat schimbarea galeriilor de evacuare. Asa a inceput colaborarea cu Mihail, el fiind "creatorul" noilor galerii. Bucata cu bucata, intregul ansamblu a fost sudat intr-un timp record: 10 zile pentru un flow perfect al gazelor.
Urmatoarea actiunea a constat in trimiterea galeriilor si a turbinelor pentru acoperire ceramica (galeriile - exterior si interior), pentru protectie termina si un flow optimizat al gazelor. Odata finalizat acest proces, intregul ansamblu a fost montat pe masina. Acum, in sfarsit, s-a putut avansa la modificarea downpipe-urilor in concordanta cu spatiul existent si flansele turbinelor.
Evacuarea initiala - MINES, cu diametrul de 80 mm, era deja depasita de situatie. Pentru ca nu ar fi facut fata noii configuratii, aceasta a fost inlocuita cu un sistem de evacuarea GTC TITAN cu diametrul de 90 mm. Au mai fost schimbate, apoi, injectoarele - s-a optat pentru unele de 950 cc, si s-a adaugat o pompa de benzina in rezervor HKS.
Si premiere nu se opresc aici! Exteriorul trebuia apreciat, de asemenea, la justa sa valoare, drept pentru care GTR-ul a primit un set de jante DYMAG din fibra de carbon si spite din magneziu. Greutatea acestora, la dimensiunea de 20'', este de doar 7,5 kg. La final, a fost montat si un set de furtune de racire din silicon Forge, customizate in mod special pentru masina lui Theo.
Targetul final al proiectului Exelixis Motorsport - Nissan GTR R35, se situeaza intre 900 si 1000 CP si 1200 Nm. In prezent numara 901 CP, merge perfect cu o presiune de doar 0,7 bari, dar "nebunia" inca nu s-a terminat.
Inca sunt asteptate intercoolerele Greddy si sistemul Haltech Platinum Pro, dupa care vor urma reglajele finale. Intre timp, masina a primit si doua BOV atmosferice TURBOSMART si a fost montat un ceas EGT Shadow intr-unul din aeratoarele bordului.
Pana la urmatoarea intalnire cu GTR-ul lui Theo, nu putem decat ofta. De bucurie, adica. Si Romania se poate lauda cu supercar-uri!
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4
 
AndreiTiberiu
Mesaje: 9
Membru din: 21 Iul 2011, 09:49
Contact:

Re: un vis...

27 Iul 2011, 10:10

un topic de vis...momentan imi :drive dacia :tongue

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori