Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 18
 
Avatar utilizator
doomduke
Subiect Autor
Mesaje: 524
Membru din: 22 Feb 2011, 21:34
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

28 Ian 2014, 18:37

VCDS-Lite Version: Release 1.0
Wednesday, 15 January 2014, 15:26:50:0

Chassis Type: 6L - Seat Ibiza/Cordoba
Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,25,37,44,46,55,56

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Controller: 03E 906 033 P
Component: 1,2l/4V SIMOS3 00HS5328
Coding: 00061
Shop #: WSC 06402

2 Faults Found:
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low
P1103 - 35-00 - -

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High
P0118 - 35-10 - - - Intermittent


Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
SCANARE:
Cu USB KKL VAG-COM 409.1 din dotare.
Cost: 0 RON

DIAGNOSTIC:
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High
Senzor temperatura lichid racire LENES

REZOLVARE:
Inlocuire senzor. Codul OEM al senzorului ce trebuie schimbat este: 06A919501A

OEM poate fi facut de oricine atata timp cat are sigla VAG.
OE facut de unul din producatorii care fac si pe original dar fara cod de VAG.

Imagine

Imagine

TOTAL PRODUSE: 37,04 RON
Modalitate de expediere: Sediul Bujia.ro (0.00 RON)
Total comanda: 37,04 RON

P.S.
Am completat cu antigel roz HEPU G12 fara silicati + sters erorile.
Dupa inlocuire senzor temperatura lichid racirea disparut si eroarea: 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low
De ce oare ?

BONUS:
A scazut putin consumul de combustibil.
SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L)
Color LS5V Azul Lluvia
Engine specifications
1,198 cc 12v, 47 kW (64 PS) / 5400, 112 Nm / 3000 AZQ
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7206
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

28 Ian 2014, 18:52

nu are legatura schimbarea senzorului de temp lichid racire cu sonda lambda. pur si simplu eroarea nu e permanenta, cand merge corect cand nu merge. urmareste problema
 
Avatar utilizator
doomduke
Subiect Autor
Mesaje: 524
Membru din: 22 Feb 2011, 21:34
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

28 Ian 2014, 19:33

Cred ca am gasit informatia completa si corecta:

Senzorul G62 (senzorul de temperatura al lichidului de racire) este folosit pentru a monitoriza temperatura lichidului de racire a motorului si in functie de informatiile ce vin de la el, ECU creste sau scade presiunea in injectoare pentru a face amestecul de carburant bogat la pornire sau mai sarac cand ajunge lichidul de racire la aprox. 80-90 °C [(raportul aer-combustibil), mai ales în faza de pornire a motorului]

Senzorul de temperatura lichid de racire are o influenta semnificativa asupra consumului, orice defect care altereaza semnalul transmis catre ECU are ca efect modificarea consumului de combustibil. Amestecul aer-combustibil prost facut din vina senzorul "Leneş" (senzor G62) genereaza reactia in lant, la citirea valorilor de catre sonda Landa. De aici rezulta si eroarea 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low .

Cred ca asa se explica disparitia erorii de la sonda landa in urma inlocuirii senzorului G62.

P.S. La Bosch pe site scrie ca intervalul recomandat de schimb al sondei landa este de 160.000 km
SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L)
Color LS5V Azul Lluvia
Engine specifications
1,198 cc 12v, 47 kW (64 PS) / 5400, 112 Nm / 3000 AZQ
 
Avatar utilizator
doomduke
Subiect Autor
Mesaje: 524
Membru din: 22 Feb 2011, 21:34
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

29 Ian 2014, 11:34

1. Treaba senzorul G62 (senzorul de temperatura al lichidului de racire motorului) este sa monitorizeze temperatura lichidului de racire si sa trimita informatia la ECU.
2. ECU va face amestecul aer-combustibil si in functie de temperatura lichidului de racire.
3. Sonda/sondele landa masoara diferenta dintre concetratia de oxigen din gazele evacuate si concentratia de oxigen din aer. Informatia obtinuta de aceasta sonda este trimisa la calculatorul motorului care regleaza cantitatea de combustibil injectata in motor pentru a compensa excesul de aer sau de combustibil. Daca valoriile citite nu se afla in limitele prestabilite apare check engine. (prea multa sau prea putin benzina injectata din pricina senzorului G62 poate aprinde check engine)

Deci: se pare ca acest senzor G62 este foarte important!
SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L)
Color LS5V Azul Lluvia
Engine specifications
1,198 cc 12v, 47 kW (64 PS) / 5400, 112 Nm / 3000 AZQ
 
Avatar utilizator
doomduke
Subiect Autor
Mesaje: 524
Membru din: 22 Feb 2011, 21:34
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

29 Ian 2014, 16:27

Tablou de iarnă

Imagine

George Bacovia
SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L)
Color LS5V Azul Lluvia
Engine specifications
1,198 cc 12v, 47 kW (64 PS) / 5400, 112 Nm / 3000 AZQ
 
Avatar utilizator
Mylux
Mesaje: 4627
Membru din: 31 Dec 2010, 15:14
Localitate: Cavnic / Baia Mare/ Maramu'
Contact:

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

30 Ian 2014, 17:40

Faina poza :thumbright: ,pacat ca nu este mai clara.
LEON 1.4 16V Kit FR
MM 07 ZZR

''Life Is Not A Single Player Game''.
 
Avatar utilizator
doomduke
Subiect Autor
Mesaje: 524
Membru din: 22 Feb 2011, 21:34
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

17 Mar 2014, 20:24

Salutare,

Acum cateva saptamani masina a inceput sa trepideze la plecare in treapta 1 dupa care de la a 2-a in sus nu are nici o problema, la apasare ambreiaj am inceput sa sesisez si un zgomot metalic dar care nu se aude tot timpul. Cand masina este rece, se schimba foarte usor vitezele. In momentul in care motorul se incalzeste (dupa vreo 10-15 km parcursi in oras), intra din ce in ce mai greu in viteza. Pedala de ambreiaj este tare si tine sus.

Masina se apropie de 90.000 km, kitul de ambreiaj ales a fost SACHS 3000-951-051 (identic cu echiparea de fabrica). Inlocuirea s-a facut intr-un service autorizat RAR si a durat aproximativ 5 ore.

Ambreajul este hidraulic , dupa montarea noului kit s-a aerisit sistemul prin aerisitorul de pe cilindrul receptor, pedala este moale, tine jos si masina trage mai bine. Ambreiajul si franele folosesc acelasi lichid de frana DOT 4 si acelasi vas de lichid de frana, cel de pe pompa de frana.

Costuri: Piese(comandate magazin online): 380 lei + 300 lei manopera.

Fotografii din timpul operatiunilor:

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L)
Color LS5V Azul Lluvia
Engine specifications
1,198 cc 12v, 47 kW (64 PS) / 5400, 112 Nm / 3000 AZQ

 
Avatar utilizator
doomduke
Subiect Autor
Mesaje: 524
Membru din: 22 Feb 2011, 21:34
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

02 Apr 2014, 18:06

Salutare,

Masina functioneaza bine, dar am tinut mortis sa-i fac recalibrarea la clapeta de acceleratie (ADP RUN). Seat Ibiza 6L din 2005, 1.2 motor AZQ iar interfata este o clona VAG-COM 409.1

Am reusit, procedura este urmatoarea:

Imagine Imagine Imagine Imagine
SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L)
Color LS5V Azul Lluvia
Engine specifications
1,198 cc 12v, 47 kW (64 PS) / 5400, 112 Nm / 3000 AZQ
 
Avatar utilizator
doomduke
Subiect Autor
Mesaje: 524
Membru din: 22 Feb 2011, 21:34
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

16 Apr 2014, 17:11

VCDS-Lite Version: Release 1.0
Wednesday, 16 April 2014, 17:47:31:0

Chassis Type: 6L - Seat Ibiza/Cordoba
Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,25,37,44,46,55,56
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Controller: 03E 906 033 P
Component: 1,2l/4V SIMOS3 00HS5328
Coding: 00061
Shop #: WSC 06402
VSSZZZ6LZ5RXXXXXX SEZ7Z0D2683856
No fault code found.
Readiness: 0000 0001
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 6Q0-820-045.LBL
Controller: 6L0 820 045
Component: Klimaanlage X0840
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-B.LBL
Controller: 6Q1 937 049 D
Component: 0000 BN-SG. 1S34
Coding: 16396
Shop #: WSC 06402
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.LBL
Controller: 6Q0 909 601 F
Component: 02 AIRBAG VW5 0010
Coding: 12338
Shop #: WSC 06401
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 6L0-920-xx0-17.LBL
Controller: 6L0 920 801 óu
Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13
Coding: 00137
Shop #: WSC 00000
VSSZZZ6LZ5R030300 SEZ7Z0D2683856
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.LBL
Controller: 6N0 909 901
Component: 0061 GATEWAY CAN 1S34
Coding: 00012
Shop #: WSC 06402
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer Labels: None
Controller: Bit teA dre ssu
Component: e 17 eingeben
No Faults Found
or DTCs not supported by controller
or a communication error ocurred
-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist Labels: 6Q0-423-156.LBL
Controller: 6Q0 423 156 AB
Component: LenkhilfeTRW V270
Coding: 10111
Shop #: WSC 06402
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. Labels: 6Q0-959-433.LBL
Controller: 6Q0 959 433 E
Component: 0M Komfortgerát 0002
Coding: 00066
Shop #: WSC 06402
No fault code found.

End --------------------------------------------------------------------------------------------------
SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L)
Color LS5V Azul Lluvia
Engine specifications
1,198 cc 12v, 47 kW (64 PS) / 5400, 112 Nm / 3000 AZQ
 
Avatar utilizator
doomduke
Subiect Autor
Mesaje: 524
Membru din: 22 Feb 2011, 21:34
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

27 Iun 2014, 14:44

Zilele trecute mi s-a ars unul din becuri, le-am inlocuit pe amandoua si s-a vazut o diferenta consistenta in calitatea iluminarii. Supriza placuta a fost ca se vede cu Philips mult mai bine decat cu cele Osram.

Imagine

In fotografie:
Osram 12V 55W Bilux H4 12V -> DREAPTA (cele vechi)
si
Philips 12V 55W ECO VISION energy saver H4 12V -> STANGA
consum redus -20%,
luminozitate +10%

Imagine

Dupa o experienta neplacuta cu LEDURI (SMD) si data tot am ridicat capota, am pus pe luminile de pozitii becuri Philips 5W W5W(T10) Bluevision Ultra Xenon ultimate effect de care sunt incantat.

Imagine
SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L)
Color LS5V Azul Lluvia
Engine specifications
1,198 cc 12v, 47 kW (64 PS) / 5400, 112 Nm / 3000 AZQ
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

27 Iun 2014, 15:51

Buna alegere, si eu am tot philips 20% + si pe pozitii tot w5w-uri..fiindca ledurile..dupa cum le nimeresti..pot sa te tina 1 saptamana sau 5 ani...am 2 opeluri, si acelasi model de led-uri cu 4smd-uri pe pozitie pe prima le am de 4 ani ( au costat 10 lei ambele ) si pe asta s-au ars 2 seturi in 2 saptamani...asa pusesem si la YBZ-ul negru tot din acelasi motiv ... :roll:
 
Avatar utilizator
doomduke
Subiect Autor
Mesaje: 524
Membru din: 22 Feb 2011, 21:34
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

30 Iun 2014, 10:50

Ai dreptate, nu recomand nimanui sa achizitioneze leduri (SMD) chinezesti pentru luminile de pozitie. Daca mergi zilnic cu ele aprinse dupa 3-4 saptamani incep sa palpaie si apoi se ard.
SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L)
Color LS5V Azul Lluvia
Engine specifications
1,198 cc 12v, 47 kW (64 PS) / 5400, 112 Nm / 3000 AZQ
 
Avatar utilizator
doomduke
Subiect Autor
Mesaje: 524
Membru din: 22 Feb 2011, 21:34
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

30 Iun 2014, 22:06

Dupa 10 ani de la iesirea de pe linia de asamblare prezint jurnalul de bord cu ocazia celor 90,000km acumulati pe drumurile autohtone.

Imagine

A schimbat: acumulatorul, ambreiajul, bucsaraia, discurile de frana, placutele de frana, anvelopele, bujiile, diverse filtre, lichide si alte maruntisuri, in rest masina merge excelent. Tragand linie realizez ca suma platita pe masina a fost una corecta, o dovada find rata scazuta a viciilor de fabricatie aparute in exploatare.

Nu exista masina perfecta, oricat de mult ne-am dori asta. Tehnologia evolueaza, civilizatia stagneaza :blackeye: .
SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L)
Color LS5V Azul Lluvia
Engine specifications
1,198 cc 12v, 47 kW (64 PS) / 5400, 112 Nm / 3000 AZQ
 
Avatar utilizator
doomduke
Subiect Autor
Mesaje: 524
Membru din: 22 Feb 2011, 21:34
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

02 Iul 2014, 16:00

Pentru cei ce nu au manualul de utilizare in limba română si nu cunosc caracteristicile motorului pe benzina 1.2 - 47 kW (AZQ / BME), atasez o fotografie edificatoare.

Imagine
SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L)
Color LS5V Azul Lluvia
Engine specifications
1,198 cc 12v, 47 kW (64 PS) / 5400, 112 Nm / 3000 AZQ
 
Avatar utilizator
doomduke
Subiect Autor
Mesaje: 524
Membru din: 22 Feb 2011, 21:34
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

10 Iul 2014, 20:22

Mi-am gasit masina lovita in parcare in aceasta seara.

Mare mi-a fost surpriza, mai bine zis socul sa-mi vad masina indoita in partea dreapta fata. Nu am zarit nici un numar de telefon cu datele faptasului, si nici n-am CASCO. Bineinteles ca autorul a plecat si nimeni nu a vazut nimic, deci eu trebuie sa platesc reparatia.

Nu merg la politie pentru ca sunt sigur ca pierd vremea. Nu prea au cum si nici nu vor sa depuna vreun efort sa gaseasca faptasul.

Imagine Imagine Imagine

Suntem un popor de mana a doua si cam ne place sa fim asa.
SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L)
Color LS5V Azul Lluvia
Engine specifications
1,198 cc 12v, 47 kW (64 PS) / 5400, 112 Nm / 3000 AZQ
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 18

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori