Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Diesel vs. benzina

30 Iun 2011, 10:43

Mai, pai topicul asta s-a facut exact ca sa discutam despre motorina vs benzina, despre TDI softat vs TSI stock etc. Asa ca bagati si nu mai va tot cereti scuze de parca ati fi la spovedanie. :)

Atentie bogy26, noi tot vorbim aici despre 2.0 TSI de 210 cai, motorul pe care-l am si eu. Si care stock, pe masurate, face suta putin peste 6 secunde, desi in carte scrie 6.9 secunde pana la suta. Motorul tau este 2.0 TFSI de 200 cai si este putin mai lent decat TSI-ul, nu doar datorita diferentei de 10 cai (TSI-ul e varianta revizuita, cu ceva schimbari in unele puncte cheie - cum ar fi pompa de inalta presiune de benzina).

Cu alte cuvinte, tot asta a zis Lau de la inceput (si este si parerea mea). A spus ca nu baga mana in foc pentru un FR 2.0 TFSI, dar ca un FR 2.0 TSI este cel putin la egalitate cu un FR 2.0 TDI Stage 1. Cum majoritatea filmuletelor de pe youtube arata ca un FR 2.0 TDI Stage 1 face suta undeva sub 7 secunde, inclin sa cred ca asa este. Adica ar fi cel putin la egalitate, desi motorina are cuplu mai mare, insa pe o plaja de turatii mai mica si trebuie sa faca un schimb de viteze in plus.

Eu am mai spus ca aceste diferente pe strada nici nu conteaza, decat daca faci liniuita in trafic cu toata lumea si cu orice ocazie.

Sper ca s-a inteles acuma. Am tinut musai ca explic pentru ca nu mi s-a parut ca ai inteles exact ce am spus noi, desi nu ai citit printre randuri. Numai sa nu-mi spui acuma ca 2.0 TFSI este la fel de rapid sau peste 2.0 TSI, ca atunci ma retrag si eu de pe forum. :)
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Diesel vs. benzina

30 Iun 2011, 11:02

Am bagat si o groaza de greseli de editare in mesajul de mai sis, treceti peste asta, astazi sunt mai clampau si apas pe mai multe taste deodata. :)

Ideea sper ca s-a inteles bogy26. Nu contesta nimeni ca FR-ul tau sau alt 2.0 TFSI stock a luat bataie de la S.K., desi cursa trebuie sa fi fost destul de stransa. Noi credem ca 2.0 TSI-ul stock iasa cel putin la egalitate cu un FR TDI softat.
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Diesel vs. benzina

30 Iun 2011, 16:15

Volvol - faza cu CP mai multi decat scrie, sunt patit, golfV GTI spun ei ca ar avea stock 207cp sau 211cp..si la 402m este in spatele meu cu o masina...nu am apucat sa ma dau cu un TSI de 211cp, dar nu-l vad asa senzational, diferenta o va face soferul...cat despre cei 23si ceva de cp(parca asa scrisesei) ai lui pe dyno ma bufneste rasul...doar nu este EVO sau Subaru...
Nu cred ca vei face tu mai putin decat scrie in carte..sunt vise...am incercat cu Porsche Bocster 2.7 faza asta si nu s-a reusit...nu contest ca TSI-ul este mai nou decat TFSi-ul, dar cred ca diferenta de cp o face softul si atat, ai K03 pe ea, nu?
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Diesel vs. benzina

30 Iun 2011, 23:41

@bogy26

Mai studiaza si tu putin si uita-te macar pe site-urile firmelor de tuning ca sa vezi cat scoate pe dyno un 2.0 TSI 210 CP, stock. Nu sunt obsedat sa conving pe toata lumea, nu sunt in campanie electorala si nu am nevoie sa adun voturi. Cine cunoaste, cunoaste.

Pe fastestlaps, pe care il dadeai ca si referinta undeva mai sus in thread:
http://www.fastestlaps.com/cars/vw_golf_gti_mk_vi.html
http://www.fastestlaps.com/cars/vw_golf_mk_v_gti.html
Pana la 150-160 km/h (100 mph), diferenta intre cele doua este de peste 1 secunda, adica peste 30 metri - pe care tu ii consideri foarte multi.
Pana la 200 km/h, diferenta intre cele doua este de 7.4 secunde, calculeaza tu cati metri vine aia.

Acuma cei de pe fastestlaps sunt convins ca nu au avut la indemana un asa "pilot" ca si tine, altfel ar fi iesit TFSI-ul in fata TSI-ului. Totul depinde de sofer si sunt convins tu faci parte din acel grup restrans care schimba vitezele mai bine chiar si decat o face DSG-ul.

Si doua aspecte pe care sa meditezi:
1. Golf 5 GTI este putin mai rapid decat Leon FR 2.0 TFSI (daca soferul golf-ului nu este veteran de razboi). Leon-ul tau ar scoate rezultate putin mai slabe decat cele afisate pentru Golf 5 GTI.
2. 2.0 TSI Stage 1 scoate caii pe care 2.0 TFSI ii scoate la Stage 2. TSI-ul este mai potent si din fabrica, dar si dupa tuning.

Cand te hotarasti sa cobori la nivelul muritorilor, cei care invatam atata timp cat traim si care nu le stim pe toate, ma anunti si ne mai conversam.
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Diesel vs. benzina

01 Iul 2011, 09:58

Deja....hai sa cobor la nivelul tau de "muritor"(mi-am permis sa te citez)si sa iti raspund la exemplele tale
1. un mkVI este mai usor cu 150 kg decat un TFSi si este si mai bine pus la punct si mai rapid decat un len TSi(tu nu ai pe masina ta ce este pus pe acel mkVI)
2.daca vorbim strict de masinile personale, cu tot cu softul tau, daca tu termini inaintea mea cu 7.4s pana la 200km/h eu iti dau masina mea gratis.
3.nu am zis ca sunt pilot, spre deosebire de tine, nu ma dau din tastatura
4.soferul acelui golfV GTi de care am spus, are si un M3 si participa inclusiv la VTM-uri(deci este mult mai experimentat ca mine in ale sofatulu)
5.nu mi-ai raspuns ce turbina ai pe masina...daca ai tot K03 nu vad cum poti scoate stage1 TSi peste stage2 TFSi..sau asta este noul marketing al tunerilor...
6. eu zic sa continuam discutia pe o "linie" a bunului simt si fara flameuri inutile.
Tu ai un Seat Leon FR facelift foarte ok(cu mai multi CP decat al meu), eu am tot un Seat Leon FR(cu mai putin CP decat al tau) si asta ar trebui sa fie ceva constructiv, dar daca nu se poate..asta este..accept situatia :drive
 
cristi_mky
Inginer
Mesaje: 1966
Membru din: 27 Iun 2009, 11:56

Re: Diesel vs. benzina

01 Iul 2011, 10:23

Sunt cativa aici care au impresia ca masina e oaie.
HONDA
YAMAHA
VW
SEAT
BUGGY
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Diesel vs. benzina

01 Iul 2011, 10:41

@bogy26
Imi pare rau de situatie, dar fara putin flame nu se poate vorbi cu tine si crede-ma ca pe forum nu pot sa-ti scriu chiar tot la ce ma gandesc acuma. Ma amuz copios cum le sti tu absolut pe toate ... doar sa citesti sau sa urmaresti nistre grafice ... nu sti. Mi-ai demostrat ca nu am cu cine purta o discutie constructiva. Eu vin cu exemple concrete, linku-uri si grafice ... tu imi spui despre "aventurile" baronului Munchausen. Imi cer scuze ca nu pot da dovada de si mai mult bun-simt, sa continui ca un dobitoc sa-ti prezint date concrete si tu sa-mi spui despre ce s-a intamplat la Craiova. Nu-i nici o suparere, cei care au citit pe aici cred ca si-au format deja propria lor parere despre acest subiect.

BOGY26 scrie:
1. un mkVI este mai usor cu 150 kg decat un TFSi si este si mai bine pus la punct si mai rapid decat un len TSi(tu nu ai pe masina ta ce este pus pe acel mkVI)

Un Golf 6 GTI este mai greu decat un Golf 5 GTI cu exact 15 kg. Nicidecum sa fie mai usor Golf 5 GTI.

BOGY26 scrie:
5.nu mi-ai raspuns ce turbina ai pe masina...daca ai tot K03 nu vad cum poti scoate stage1 TSi peste stage2 TFSi..sau asta este noul marketing al tunerilor...

Grafic dyno de la Golf 5 GTI Stage 2 (admisie EvoMS + evacuare turboback + soft)
http://postimage.org/image/kactgyzo/
Grafic dyno de la Golf 6 GTI Stage 1 (doar soft).
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 6158669205
Daca sti sa citesti nistre grafice, vezi care arata mai bine. Sunt facute pe acelasi dyno.

BOGY26 scrie:
2.daca vorbim strict de masinile personale, cu tot cu softul tau, daca tu termini inaintea mea cu 7.4s pana la 200km/h eu iti dau masina mea gratis.

Am deja o masina cu care te las in urma 7.4 secunde, nu-mi doresc masina ta nici pe gratis. :)

FR-ul facelift scoate rezultate asemenatoare cu Golf 6 GTI-ul, se poate vedea din multele filmulete de pe youtube. Dar nu este musai sa sti sau sa crezi asta. Nu o sa-ti mai caut acuma si filmulete ca am pus mai sus deja unul, in care FR-ul TSI stock facea suta in 6.1 secunde. Tu distreaza-te in spatele tastaturii de nepriceperea "muritorilor" si bate-i la fund pe astia cu TSI-uri. :D
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG

 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Diesel vs. benzina

01 Iul 2011, 10:57

"Am deja o masina cu care te las in urma 7.4 secunde, nu-mi doresc masina ta nici pe gratis." :lol: :lol: :lol: :lol: asta spune totul despre tine...
am facut comparatie intre MKVI si seatul meu, golful are cu 150 kg mai putin... :oops:
Nu vad legatura cu orasele... :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Diesel vs. benzina

01 Iul 2011, 11:15

Daca iti spun acuma ca esti tont, este posibil sa primesc adverstisment. Nu merita sa fiu "mustruluit" pentru tine, astfel ti-as fi spus asa.

Masina ta este exact cu 9 kg mai usoara decat un Golf 6 GTI. Ambele cantarite fara sofer si fara benzina in rezervor. Mai trebuie sa inveti cum sa citesti datele tehnice oferite de producator si cum calculeaza acesta greutatea. Sper ca asta sa fi fost ultimul argument pe care il mai aveai, ca masina ta este mai grea cu 150 kg decat un Golf 6 GTI. Sigur ca este, depinde cati "baroni" suisi in ea cand o pusasi pe cantar. :D
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Diesel vs. benzina

01 Iul 2011, 11:31

Baroane, masina mea in certificat are 1451 kg, eu de aici am luat greutatea..daca intr-adevar are 1309kg..este foarte ok..mercy de informatie :cheers
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5877
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Diesel vs. benzina

01 Iul 2011, 12:50

Mai oameni buni, despre ce "este vorba in aceasta propozitie"? Despre ce se discuta, ca eu nu mai inteleg..

Despre diesel vs. benzina sau despre Leon FR non-FL vs. Leon FR FL vs. G5 GTI vs. G6 GTI ?

Luati-o de la capat, ca vad ca s-a pierdut sirul discutiei..
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Diesel vs. benzina

01 Iul 2011, 17:13

Cosmin scrie:
Mai oameni buni, despre ce "este vorba in aceasta propozitie"? Despre ce se discuta, ca eu nu mai inteleg..

Despre diesel vs. benzina sau despre Leon FR non-FL vs. Leon FR FL vs. G5 GTI vs. G6 GTI ?

Luati-o de la capat, ca vad ca s-a pierdut sirul discutiei..

Cosmin eu unul incetez discutia cu userul "volvol" fiindca cedez primul, avand in vedere ca deja incepe sa jigneasca...si luand de la capat discutia, un benzinar de aceeasi capacitate cu un diesel si puteri asemanatoare ca CP este mai rapid, parere personala si dovedita...
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6710
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: THE STEALTH KNIGHT by ace117

02 Iul 2011, 22:03

Eu unul ma declar fan motoarelor diesel datorita cuplului,sunetului specific(care imi place enorm :tongue ).
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
Titix88
Mesaje: 95
Membru din: 20 Oct 2010, 19:20
Localitate: Cluj
Contact:

Re: Diesel vs. benzina

02 Iul 2011, 22:26

Cum nu am la activ decat motoarele 1.5 dci 85 cp 1.6 i 110 cp si 2.0 TDI 140 cp cel mai tare este.. oare? :tongue dar urmeaza sa-mi schimb masina cel mai repede in iarna si am ales Skoda Superb (am nevoie de fiabilitate spatiu, multe dotari si confort) la care trebuie sa aleg intre 1.8 TSI 160 cp 250 Nm si 2.0 TDI 170 cp 350 Nm. Nu ma deranjeaza sunetul motorului de diesel, masina 100% o sa aiba scaune incalzite fata deci treaba cu incalzitul iarna nu este atat de importanta si 80% din timp o sa mergem extraurban ( 30.000 km/ an). Ma intereseaza sa nu mai am emotii in depasiri iar motorul sa fie unul fiabil ( exista sanse destul de mari la chiptuning la ambele motoare pe la vreun 200 cp) , consumul daca nu depasesete diferenta de 2 l /100 km nu ma intereseaza. Din start are dieselul avantajul cuplului si toate persoanele il recomanda pe baza acestui argument.. dar cu un chip se poate ajunge usor cu TSI-ul la 210 cp si 315 Nm..
Am mai citit/auzit:
Avantaje benzinar- nu se depune pe injectoare materie nearsa ( habar n-am ce ii asta), nu are filtru de particule, plaja mai mare de turatii plus cuplu de la turatii scazute, mod sport schimbi 6000-7000 rtm ( nu-mi place la TDI ca mi se par scurte vitezele.. uite 4500 shimba.. :? ) nu de se strica asa de des injectoare, turbine, suflanta etc.
Stiu care au facut chip la 1.8 si este foarte multumit si stiu care a facut chip la TDI si a avut probleme ca oricum motorul ala ii chipuit de la 140 la 170 din fabrica si cam asta ii plafonul maxim..
Dupa cum se observa ma intereseaza foarte mult fiabilitatea! mai exact sa nu raman cu masina pe drum. Am patit-o o data cand aveam 18 ani cu o dacie mai veche si de atunci nu mai vreau sa repet intamplarea...
Multumesc
Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Seat Leon 2.0 TDI 140 cp 2007
 
Avatar utilizator
lau_03
Mesaje: 1092
Membru din: 31 Aug 2009, 20:19
Localitate: Timisoara

Re: Diesel vs. benzina

02 Iul 2011, 22:55

Parerea mea e ca pentru Superb cel mai ok e diesel! sincer sunt fan benzina, dar la o masina de familie, confortabila, de "croaziera" parca suna mai bine un diesel. :mrgreen: Acum sincer ce crezi ca ti se potriveste mai mult. Daca esti mai "agresiv" ia benzina, daca esti mai "calm", diesel. Bafta si sa ai parte de noua achizitie!!!
leon 1.4 TSI
---
Imagine - http://clubseat.eu/viewtopic.php?f=98&t=17841
Cosmetica Auto - detailing profesional interior/exterior/motor - polish auto - reparatii parbrize - reconditionari faruri - inscriptionari oglinzi
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator