Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
 
Avatar utilizator
lau_03
Mesaje: 1092
Membru din: 31 Aug 2009, 20:19
Localitate: Timisoara

Re: THE STEALTH KNIGHT by ace117

26 Iun 2011, 13:08

nu era vorba de masina mea, ea nu intra in calcul, e prea mica pentru discutia asta...cu mky vorbeam!!! nu mai conteaza care cum bate si pe cine, important e sa fim sanatosi! :cheers
leon 1.4 TSI
---
Imagine - http://clubseat.eu/viewtopic.php?f=98&t=17841
Cosmetica Auto - detailing profesional interior/exterior/motor - polish auto - reparatii parbrize - reconditionari faruri - inscriptionari oglinzi
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: THE STEALTH KNIGHT by ace117

26 Iun 2011, 13:10

Mai conteaza si faptul ca la diesel trebuie sa schimbi vitezele mai repede in ture decat la benzina. Acolo se mai pierde ceva timp. Conteaza foarte mult pe ce distanta te dai. Dieselul are zvanc si sare in fata (de pe loc sau din mers), dar apoi incepe sa piarda teren. Curba de cuplu la un benzinar turbo este obtinuta de o plaja de turatii mult mai mare (dubla).

Un FR benzina stock scoate pe dyno mai multi cai decat este declarat de producator. Cel putin TSI-ul, ca acolo am vazut grafice, scoate 235 de cai in loc de 210. In concluzie, nu ma astept ca diferenta intre ele sa fie prea mare (stage 1 diesel cu benzina stock). Cel putin pe cronometru, ar fi o chestiune de sutimi de secunda in favoarea unuia dintre ele.

Cuplul este forta care pune masina in miscare, o face sa plece din loc indiferent de viteza cu care se deplaseaza. Caii putere sunt cei care iti spun cat de repede ajunge o masina la o anumita viteza. Daca ar conta numai cuplul la timpii de accelerare, atunci un S2000 cu 200 Nm cuplu nu ar face suta sub 6 secunde.
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: THE STEALTH KNIGHT by ace117

26 Iun 2011, 13:32

Ca sa nu mai existe dubii, 2 filmulete edificatoare de pe youtube, ambele masini au cutie manuala de viteze.

FR TDI cu chip
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=atMlXzIairA&feature=related[/youtube]

FR TSI stock
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1XFf3_6zsMA[/youtube]

Diferenta este mica intre ele (cam 0.5 secunde pana la 100 km/h si putin peste 1 secunda pana la 200 km/h), dar castiga benzinarul.

Acuma singura chestie este ca FR-ul TDI nu are soft de la RBN. :) Sa zicem ca daca avea soft de la RBN ieseau la egalitate sau chiar castiga.
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: THE STEALTH KNIGHT by ace117

26 Iun 2011, 16:58

2.0 TFSi fara soft, 200 cp, 0-100km/h
http://www.youtube.com/watch?v=IQslZ48H ... r_embedded


si mai departe mai sunt 2 curse intre aceeasi masina 2.0 TFSi stock si cupra VR6 de 2.8 aspirat 207 cp, stock, integrala, cursele fiind pe aproximativ 402 metri, chiar mai putin...
 
cristi_mky
Inginer
Mesaje: 1966
Membru din: 27 Iun 2009, 11:56

Re: THE STEALTH KNIGHT by ace117

26 Iun 2011, 17:31

volvol scrie:
Mai conteaza si faptul ca la diesel trebuie sa schimbi vitezele mai repede in ture decat la benzina. Acolo se mai pierde ceva timp. Conteaza foarte mult pe ce distanta te dai. Dieselul are zvanc si sare in fata (de pe loc sau din mers), dar apoi incepe sa piarda teren. Curba de cuplu la un benzinar turbo este obtinuta de o plaja de turatii mult mai mare (dubla).

Un FR benzina stock scoate pe dyno mai multi cai decat este declarat de producator. Cel putin TSI-ul, ca acolo am vazut grafice, scoate 235 de cai in loc de 210. In concluzie, nu ma astept ca diferenta intre ele sa fie prea mare (stage 1 diesel cu benzina stock). Cel putin pe cronometru, ar fi o chestiune de sutimi de secunda in favoarea unuia dintre ele.

Cuplul este forta care pune masina in miscare, o face sa plece din loc indiferent de viteza cu care se deplaseaza. Caii putere sunt cei care iti spun cat de repede ajunge o masina la o anumita viteza. Daca ar conta numai cuplul la timpii de accelerare, atunci un S2000 cu 200 Nm cuplu nu ar face suta sub 6 secunde.

Nu chiar...
pierde teren dace e condus de unul care nu are habar sa conduca un TDI,exact ca cel din filmul de pe youtube.
Nu asa se conduce un TDI,daca il conduci asa ai sanse sa ti-o iei de la multe masini mai slabe.
La diesel kilometrajul urca mai repede decat turometrul,iar daca il duci unde intrerupe ,ori esti incepator,ori e prima data cand mergi cu TDI-ul,plus ca trebuie sa sti exact intre ce ture sa o ti altfel compresorul nu te ajuta foarte mult.
Cine a condus cel putin 3 ani un TDI stie ce zic.
HONDA
YAMAHA
VW
SEAT
BUGGY
 
Malaciuca
Mesaje: 145
Membru din: 17 Mar 2008, 16:39
Localitate: bucuresti

Re: THE STEALTH KNIGHT by ace117

26 Iun 2011, 18:18

Complet deacord cu tine! tre sa sti cand sa schimbi treapta si asta tine stric de soferul.
Seat Leon 1p 1.9 TDI 144cp RBN-RULZ!
 
Avatar utilizator
99JDM
Mesaje: 78
Membru din: 15 Mai 2011, 19:59
Localitate: Timisoara

Re: THE STEALTH KNIGHT by ace117

26 Iun 2011, 18:54

Glume de TDI-sti!!! Ori vorbim de motoare ori de soferi ca deja ne incurcam in tehnica?! :hi
Honda CR-X del Sol 1.6 16V VTEC 125 hp
Imagine

 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: THE STEALTH KNIGHT by ace117

26 Iun 2011, 20:57

Malaciuca scrie:
Complet deacord cu tine! tre sa sti cand sa schimbi treapta si asta tine stric de soferul.

Spune-ne si noua te rog cand ar trebui schimbata treapta. :)

Iti dau si graficul dyno de la un FR TDI Stage 1 ca sa te ajute.

http://imageshack.us/photo/my-images/10/cv18wrc1m.jpg/
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Diesel vs. benzina

27 Iun 2011, 12:32

Dyno-ul este de la Stealth (CV18WRC)... :D
Parerea mea este ca benzinarul bate diesel-ul la puteri egale, soferi egali. Acum nu stiu exact, insa TDI nu e mai grea decat T(F)SI? Si asta ar fi o cauza...
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: THE STEALTH KNIGHT by ace117

27 Iun 2011, 20:47

ace117 scrie:
Dyno-ul este de la Stealth (CV18WRC)... :D
Parerea mea este ca benzinarul bate diesel-ul la puteri egale, soferi egali. Acum nu stiu exact, insa TDI nu e mai grea decat T(F)SI? Si asta ar fi o cauza...

Cand sunt ambele stock FR-ul benzinar se joaca cu FR-ul diesel, pe 1/4 mile are deja 0.7 secunde in fata, care ati participat la curse stiti ce inseamna aceasta diferenta...
http://www.fastestlaps.com/comparisons/ ... r_tdi.html
Zoli sa stii ca diferenta de greutate a motorului nu are nici o relevanta decat atunci cand au aceeasi putere, de exemplu un GTC OPC stock sta in fata unei Cupra avand aceeasi putere ca cp, dar motorul mai usor cu cateva zeci de kg, desi la o comparatie pe acelasi site ar da Cupra mai rapida cu 0.1 s, dar nu dau pe un sfert de mila ce se intampla intre ele...
 
Avatar utilizator
volvol
Subiect Autor
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: THE STEALTH KNIGHT by ace117

27 Iun 2011, 22:09

Diferente de 0.7 secunde pana la 150 km/h sunt infime, discutam aiurea. Vizual aceasta diferenta se traduce in 20-30 metri, dar in modul cum ne folosim noi masinile pe strada aceasta diferenta este insignifianta.

Am plecat cu discutia de la faptul ca un FR TDI Stage 1 face un FR TSI stock si am ajuns la concluzia ca diferenta intre ele este nesemnificativa pentru ca au aproximativ aceiasi putere. Ambele tipuri de motorizari au plusurile si minusurile lor.

Ne oprim aici? :)
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: THE STEALTH KNIGHT by ace117

28 Iun 2011, 08:26

30 metri, insignifianti? :))..in fine..eu zic "pas" discutiei :mrgreen:
 
Avatar utilizator
lau_03
Mesaje: 1092
Membru din: 31 Aug 2009, 20:19
Localitate: Timisoara

Re: THE STEALTH KNIGHT by ace117

28 Iun 2011, 08:38

volvol scrie:
Vizual aceasta diferenta se traduce in 20-30 metri, dar in modul cum ne folosim noi masinile pe strada aceasta diferenta este insignifianta.

nu te supara BOGY26, da` se pare ca tu citesti printre randuri/mesaje/pagini... noi nu suntem profesionisti, poate ca la tine conteaza la semafor ca l-ai facut pe unu cu 30 m, da` la noi nu!!! Ai luat mult prea in serios aceasta discutie si incerci prea profi sa ne explici niste chestii care poate unii dintre noi le stim! Ceea ce conteaza e ca noi pornim de la ideea ca aceste "lupte stradale" le facem pentru distractie, nu pentru timpi oficiali...cel putin mie nu mi-a dat nimeni bon pe strada sa vad timpu!!! :hi

...si iar s-a deviat de la subiect! "si pas" !! :yh
leon 1.4 TSI
---
Imagine - http://clubseat.eu/viewtopic.php?f=98&t=17841
Cosmetica Auto - detailing profesional interior/exterior/motor - polish auto - reparatii parbrize - reconditionari faruri - inscriptionari oglinzi
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: THE STEALTH KNIGHT by ace117

28 Iun 2011, 08:55

Corect, pe strada, in circulatie, diferentele sunt nesemnificative. Odata "m-am jucat" (eram cu Stealth) cu un M3 CSL (E46) in oras. Pe reprize scurte n-a putut sa ma faca, eram lipit de el, de la semafor la semafor (distante scurte, circulatie). Insa cand a prins o portiune libera, mai lunga spre iesire din oras a inceput sa se indeparteze vizibil, cu toate ca eram la maxim. Ei bine, avea in jur de 340 CP...Dar asta am vrut sa va zic: datorita cuplului superior, pe distante scurte, in circulatie, eram egali...insa pe drept...era bye-bye! :D
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
99JDM
Mesaje: 78
Membru din: 15 Mai 2011, 19:59
Localitate: Timisoara

Re: THE STEALTH KNIGHT by ace117

28 Iun 2011, 09:21

Inclin sa fiu de acord cu ace117.Un benzinar afuma oricand un TDI daca au aprox.aceiasi hp.Si chiar nu vreau sa supar pe nimeni.Respect. :hi
Honda CR-X del Sol 1.6 16V VTEC 125 hp
Imagine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori