Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Roby
Mesaje: 196
Membru din: 03 Aug 2008, 18:35
Localitate: Bucuresti
Contact:

03 Aug 2008, 21:16

Remus scrie:
Roby asteptam si o prezentare explozibila a masini tale :D !

o da daca o prezint e chiar explozibila:))
 
Avatar utilizator
PapaGiorgio
D U D U
Mesaje: 919
Membru din: 22 Apr 2008, 10:32
Localitate: Ploiesti

09 Aug 2008, 19:40

ravemstr scrie:
bedazzledhouse scrie:
asta e clar. dar cum pot afla? .

cel mai simplu e sa te uiti ce culoare au capacelele de la valve.
daca ai azot ar trebui sa fie capacelele verzi...
sunt obligati sa puna capacele verzi ca se stie cei de la alte vulcanizari cand umfla pneul sa puna tot azot si sa nu puna aer :thumbleft:


La Ibiza nevesti-mii am vazut ca are capacele verzi pe toate cele 4 roti. Deci s-ar parea ca are azot. Dar sincer nu sunt sigur, mai ales ca dupa ce am luat-o si am fost cu ea intr-un PECO sa ii verific presiunile, avea cam 2.8-2.9 bar pe toate rotile. Ori daca era azot, nu prea cred eu ca se ajungea la presiunea asta, corect? Numai aerul face minuni d'astea, mai ales ca a fost canicula in perioada aia si masina statuse 2-3 saptamani in parcare nemiscata.
Nu cred ca fostul proprietar si-ar fi umflat in asemenea hal rotile. Prin urmare, cred ca cea mai buna varianta, tinand cont si de faptul ca nu ma tenteaza deloc sa pun azot, ar fi sa dezumflu rotile si apoi sa le umflu cu aer, doar asa pot fi sigur, cum bine spunea cineva mai inainte.
Seat Leon Reference, 1.4/85 CP, 2008, Galben, PH-78-RDC
 
Avatar utilizator
ravemstr
Mediatorul
Mesaje: 608
Membru din: 18 Iun 2008, 17:33
Localitate: Bucuresti
Contact:

10 Aug 2008, 10:43

e... acum nu pot sa stiu si eu totul...
cel mai ine le umfli tu cu ce vrei si asa esti sigur ce e in pneuri :D
OEM+ Leon FR, 1.4TSI

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori