Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
blaze_sorin
Subiect Autor
Mesaje: 346
Membru din: 24 Oct 2009, 18:42
Contact:

Baterie

05 Dec 2010, 21:03

Bateria de pe masina mea incepe sa isi arate varsta , deja a ajuns la a 5-a iarna si vreau sa o schimb cat de curand.Inca nu m-am hotarat pe ce marca o sa merg , dar cred ca Varta va fi(ca si cea din fabrica).Intrebarea mea este , incape in cutia destinata bateriei o baterie de 56ah?ca din fabrica a venit cu 44 si sincer se simte nevoia de ceva cu un amperaj mai mare.Va multumesc anticipat.Ps.:ibiza mea este fara facelift , din ce stiu parca la cea cu facelift nu a mai venit cutia la baterie.
 
Avatar utilizator
Dunky
Mesaje: 933
Membru din: 25 Ian 2009, 20:36
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Baterie

06 Dec 2010, 21:51

iti incape sigur si eu am schimbat bateria luna trecuta aveam una de 60Ah si acum am luat un Rombat de 62 de Ah
Viata-i grea dar trece!
 
Avatar utilizator
asanradu
Mesaje: 132
Membru din: 13 Feb 2009, 15:08
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Baterie

27 Ian 2011, 11:47

daca montez o baterie mai puternica o sa scap de fluctuatiile de curent atunci cand misc volanul pe loc?
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Baterie

27 Ian 2011, 12:02

Nu! nu vei scapa, este normal ce se intampla si vei scapa doar daca vei inlocui cablajul electric al masinii cu unul mai gros.
Ori schimbi becurile de 55w cu hid de 35w.
Oricum in mers nu se simte intrucat tensiunea creste la 14,4v. fa proba cu motorul turat la peste 2000rpm pe loc si ai sa vezi ca nu mai este asa de evidenta caderea de tensiune.
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
DuraCristi
Mesaje: 366
Membru din: 29 Dec 2010, 22:14
Localitate: medias
Contact:

Re: Baterie

27 Ian 2011, 18:17

incape sigur.. eu am avut una pe masina de 44ah si am schimbato cu una de 72ah..... a incaput mai greu da a incaput
SB 92 DNC
Ibiza 6k 1,9 sdi
 
Avatar utilizator
asanradu
Mesaje: 132
Membru din: 13 Feb 2009, 15:08
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Baterie

28 Ian 2011, 17:46

despre ce cablaj este vorba? si xenon nu vreau sa pun pt ca nu am lupe si nu vreau sa orbesc populatia :D.
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Baterie

28 Ian 2011, 20:35

Subiectul a mai fost dezbatut.
Servopompa consuma foarte mult curent din baterie.
Vezi si siguranta care se afla pe baterie. :)
Cu motorul oprit ori la relantiu toata sarcina cade pe baterie, care are tensiunea nominala de 12v.
La aceasta tensiune daca ai becurile aprinse orice consum mare provoaca si o cadere a tensiunii, lucru sesizabil in intensitatea luminoasa a becurilor cu filament.
Daca tensiunea creste cand motorul este turat la 14,4V, nu vei mai sesiza scaderea de intensitate a fluxului luminos.
Acesta cadere va fi la fel doar ca nu se va modifica asa dramatic temperatura becurilor.
Principala cadere de tensiune apare pe traseele de sarma ce fac legatura intre baterie-contact si consumatori prin circuitele corespunzatoare.
Din motive economice toate conductoarele sunt dimensionate foarte strict, chiar sub limita normala, mizand pe faptul ca majoritatea circuitelor se folosesc pentru perioade foarte scurte.
Pentru a nu mai percepe acele balbe ale becurilor cand misti volanul, ar trebui practic sa dublezi sectiunile conductorilor care alimenteaza servopompa si becurile. La fel si cablul de masa, care este prost dimensionat si mai ales oxideaza in timp datorita conditiilor de sub capota.
Ar trebui unita cu un cablu gros, caroseria, motorul, alternatorul si bateria.
Ori montezi becuri HID H7R sa nu ii deranjezi pe ceilalti si rezolvi problema.
Convertoarele consuma putin, undeva la 35W si avand o plaja de tensiune mai mare la intrare pentru aceiasi tensiune de iesire nu vei sesiza palpairi.
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine

 
Avatar utilizator
ionutblv
BLV SCENTS
Mesaje: 4329
Membru din: 02 Iun 2009, 11:54
Localitate: iasi
Contact:

Re: Baterie

28 Ian 2011, 20:37

BALTAZAR2003 scrie:
Subiectul a mai fost dezbatut.
Servopompa consuma foarte mult curent din baterie.
Vezi si siguranta care se afla pe baterie. :)
Cu motorul oprit ori la relantiu toata sarcina cade pe baterie, care are tensiunea nominala de 12v.
La aceasta tensiune daca ai becurile aprinse orice consum mare provoaca si o cadere a tensiunii, lucru sesizabil in intensitatea luminoasa a becurilor cu filament.
Daca tensiunea creste cand motorul este turat la 14,4V, nu vei mai sesiza scaderea de intensitate a fluxului luminos.
Acesta cadere va fi la fel doar ca nu se va modifica asa dramatic temperatura becurilor.
Principala cadere de tensiune apare pe traseele de sarma ce fac legatura intre baterie-contact si consumatori prin circuitele corespunzatoare.
Din motive economice toate conductoarele sunt dimensionate foarte strict, chiar sub limita normala, mizand pe faptul ca majoritatea circuitelor se folosesc pentru perioade foarte scurte.
Pentru a nu mai percepe acele balbe ale becurilor cand misti volanul, ar trebui practic sa dublezi sectiunile conductorilor care alimenteaza servopompa si becurile. La fel si cablul de masa, care este prost dimensionat si mai ales oxideaza in timp datorita conditiilor de sub capota.
Ar trebui unita cu un cablu gros, caroseria, motorul, alternatorul si bateria.
Ori montezi becuri HID H7R sa nu ii deranjezi pe ceilalti si rezolvi problema.
Convertoarele consuma putin, undeva la 35W si avand o plaja de tensiune mai mare la intrare pentru aceiasi tensiune de iesire nu vei sesiza palpairi.
:hi



Ar trebui sa scoti ceva almanahe cu ale electonicii:hi :tongue
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Baterie

29 Ian 2011, 00:04

Aia cu almanahe este a lui marian, nu ma bag peste el... :cheers
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori