Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
ebenize
Subiect Autor
Mesaje: 238
Membru din: 23 Apr 2010, 09:55
Localitate: Brasov

Cablu ambreiaj, debreiere, forfecare.

26 Noi 2010, 11:20

Salut! Vi s-a intamplat ca ambreiajul sa nu prinda in acelasi loc? La mine tind sa cred si mi se pare ca nu prinde in aceeasi pozitie. Ba mai jos ba mai sus. Am constat asta pentru ca forfecarea o fac la fel de fiecare data si cateodata se smuceste mai tare sau tremura(prinzand mai jos) si cateodata se ambaleaza(prinzand mai sus). Acum am crezut ca nu stiu sa fac forfecarea corect insa am condus un alt leon din 2001 si cu peste 100 000 la bord si am mers perfect fara smucituri fara ambalari in gol. Ambreiajul nu cred ca ar avea vreo problema deoarece am 89 000 km si nici nu imi da rateu in sarcina. Acum ma gandeam totusi ca poate fi cablul autoreglant defect (am inteles ca e pe astfel de cablu la leon 1m). Stie cineva vreo rezolvare, a patit cineva?

Ps: Banuiesc ca e pe cablu, poate fi si hidraulic? cum verific?

Multumesc
Sportivitate Eleganţă Atitudine Tărie

Leon 1.6 16v stock
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Cablu ambreiaj, debreiere, forfecare.

27 Noi 2010, 14:39

Ambreajul este Hidraulic si se autoregleaza.
Cel mai probabil ai volanta stricata daca a inceput sa scoata sunete si smucituri.
La 90.000 a tinut destul volanta, mai ales daca ai mers si mai sportiv la plecare.

Eu am luat setul complet de volanta la circa 1400 RON .
Nu recomand second hand, si oricum se vede doar in stare desfacuta.
Montajul este in jur de 350 ron ( ca 3 ore)

Bafta
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
Avatar utilizator
ebenize
Subiect Autor
Mesaje: 238
Membru din: 23 Apr 2010, 09:55
Localitate: Brasov

Re: Cablu ambreiaj, debreiere, forfecare.

27 Noi 2010, 18:13

sunete nu scoate, nu bate ...deci nu cred ca ar avea probleme volanta... Cum imi dau seama ca este hidraulic ambreajul?
Sportivitate Eleganţă Atitudine Tărie

Leon 1.6 16v stock
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6741
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Cablu ambreiaj, debreiere, forfecare.

27 Noi 2010, 21:21

Te uiti vezi daca ai cablu de ambreiaj, mai intai. Daca nu ai...atunci ambreiajul e hidraulic. Cilindrul receptor de pe cutie la mine e undeva sub zona bateriei. Are si un aerisitor, ca la etrierele de frana. Tot sistemul e legat tot de la rezervorul de lichid de frana.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
RoshKtu
Mesaje: 470
Membru din: 24 Oct 2009, 20:03
Localitate: Bucuresti Sos Giurgiului
Contact:

Re: Cablu ambreiaj, debreiere, forfecare.

23 Apr 2012, 21:23

Salutari! Ebenize ai gasit ceva rezolvari? Simpotome asemanatoare are si a mea, cand am plecat de la semafor am plecat ca de obicei, nu sport sau batraneste, si a 2-a am dus-o putin mai sus pana pe la 4000 rpm si cand am dat a 3-a am avut impresia ca a ramas pedala de ambreiaj blocata undeva la jumatate, si de atunci am impresia ca pleaca de pe loc undeva la jumatatea cursei, iar pana atunci pleca aproape spre finalul cursei (sus de tot). Km am 100.500 sport nu cred ca s-a mers cu masina, eu de 27.000 de km de cand o am nu am fortat-o, mers normal. De cand am simtit schimbarea la pedala de ambreiaj (momentul in care pleaca) am tot felu de impresii ca ba intra mai greu, ba agata. De tras trage normal nu patineaza.
B 123 RHK

SEAT LEON 1.6 16v 105 cai
HONDA Hornet B 599 TOY

viewtopic.php?f=134&t=4654&st=0&sk=t&sd=a
:iroc:
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6741
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Cablu ambreiaj, debreiere, forfecare.

24 Apr 2012, 06:42

Este ori placa de presiune, ori chiar discul de ambreiaj. De tras trage normal in continuare, dar din cauza inmuierii arcurilor de la disc, punctul de cuplare devine variabil. Mai exista posibilitatea sa fie chiar pompa de ambreiaj la cele hidraulice. Asta e consecinta folosirii in orase mari, unde toata lumea sta cu piciorul pe pedala de ambreiaj cat mai mult, se patineaza ambreiajul ca sa inaintezi cativa metri, etc.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
RoshKtu
Mesaje: 470
Membru din: 24 Oct 2009, 20:03
Localitate: Bucuresti Sos Giurgiului
Contact:

Re: Cablu ambreiaj, debreiere, forfecare.

24 Apr 2012, 16:34

am inteles... o sa ma duc la un service sa o vada si un mecanic. acum cand parcam era geamul deschis si am sesizat ca atunci cand apas ambreiajul si cuplez, dupa ce am cuplat se aude un sunet precum ar fierbe un lichid in vas dar putin mai metalic asa (fluierat sa zic) daca apas ambreiajul si nu cuplez nu se aude absolut nimic...
B 123 RHK

SEAT LEON 1.6 16v 105 cai
HONDA Hornet B 599 TOY

viewtopic.php?f=134&t=4654&st=0&sk=t&sd=a
:iroc:

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator