Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
 
autofiltre
Subiect Autor
Mesaje: 58
Membru din: 26 Iun 2008, 15:45
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Vand gama completa de filtre auto

26 Iun 2008, 16:05

Vand toata gama de filtre auto si nu numai, la cele mai rezonabile preturi !!

Filtrele sunt produse de ALCO FILTERS Gmbh Germany.

Detalii despre producator : http://www.alcofilters.com

Detalii despre produse aici pe forum sau direct pe e-mail.

Expediez colete oriunde in tara cu Posta Romana sau prin Curierat Rapid.

Nu uitati....Cele mai rezonabile preturi, cel mai bun raport calitate/pret !!

Discount 5% pentru membrii.
autofiltre
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

26 Iun 2008, 16:44

da-mi si mie un pret pentru urmatoarele filtre:
SP-978
MD-9422
SP-2120
Ms-6109C
Multumesc!
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro
 
autofiltre
Subiect Autor
Mesaje: 58
Membru din: 26 Iun 2008, 15:45
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

26 Iun 2008, 19:58

Salut,
preturile solicitate sunt :
-sp978-26 lei; md9422-33 lei; sp2120-38 lei; ms6109C-41 lei. Preturile includ TVA. La aceste preturi se aplica un discount de 5% pentru membrii.
O seara placuta.
autofiltre
 
autofiltre
Subiect Autor
Mesaje: 58
Membru din: 26 Iun 2008, 15:45
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

03 Iul 2008, 13:15

up........................................
autofiltre
 
autofiltre
Subiect Autor
Mesaje: 58
Membru din: 26 Iun 2008, 15:45
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

10 Iul 2008, 15:04

up..................
autofiltre
 
autofiltre
Subiect Autor
Mesaje: 58
Membru din: 26 Iun 2008, 15:45
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

28 Iul 2008, 14:56

Procedura corecta pentru obtinerea unei reduceri a taxei auto
Autor: Robert Stan
Publicat: 21 Iulie 2008
Revista "Capital"

Registrul Auto Român tinde sa devina o adevarata Mecca pentru posesorii de masini care vor sa dea cât mai putini bani statului. Actuala aglomeratie de la reprezentantele RAR este cauzata si de lipsa informarii.

Normele metodologice de aplicare a OUG nr. 50/2008 privind instituirea taxei de poluare pentru autovehicule au pus mintea si rabdarea românilor la grea încercare. Daca în privinta sistemului de calcul al noii taxe situatia este simplificata de existenta unui soft pe site-ul Ministerului Finantelor, când vine vorba despre procedurile necesare pentru obtinerea unei ajustari a sumei datorate statului, cauzata de o uzura a vehiculului mai mare decât cea estimata de autoritati, nebunia devine totala. Întârzierea cu care Guvernul a publicat normele, lasând autoritatii desemnate sa stabileasca indicii de depreciere, Registrul Auto Român (RAR), numai o zi pentru a îsi pune la punct procedurile, a dus la o situatie greu de prevazut. „În primele zile, noi ne asteptam la 150 de cereri zilnic la fiecare reprezentanta RAR din tara si la circa 200 la sediul din Voluntari. Spre surpriza noastra am înregistrat chiar si 250 de cereri la reprezentante si aproximativ 500-600 la Voluntari. Asta a dus la întârzieri care acum se rostogolesc“, a declarat pentru Capital Flavius Câmpeanu, directorul tehnic al RAR, mentionând si ca, acum, au fost luate toate masurile, inclusiv prelungirea programului, pentru ca întârzierile sa fie recuperate rapid.

Din nefericire, multi dintre cei care se prezinta la birourile Registrului nu au niciun motiv de a ajunge acolo. „Culmea este ca, desi nu au ce recupera, unii dintre cei cu masini noi vin la RAR pentru recalculare. Avem cazuri, în special de pensionari, care nu au înteles care este noua procedura. Ei cer aplicarea valorii de CO2 în cartea masinii ca sa îsi poata lua banii înapoi fara sa înteleaga ca, de fapt, calculul pe baza emisiilor de dioxid mareste taxa la masinile noi. Sunt si persoane care au înteles gresit ca, daca nu depun în 30 de zile de la 1 iulie actele pentru restituirea taxei, documentele nu se mai iau în considerare. Acesti doi factori, alaturi de altii mai putin importanti, au cauzat un adevarat tsunami la birourile RAR din tara. Mai sunt si cei care cred eronat ca emisiile de CO2 pot fi trecute si pentru masini peste 3,5 tone. Numai posesorii de autoturisme pot solicita, conform Ordonantei, înregistrarea emisiilor“, spune oficialul RAR.

O loterie la care poti sa si pierzi

Conform normelor de aplicare ale Ordonantei, la stabilirea taxei sunt luate în calcul valori prestabilite, gen rulaj mediu anual de 15.000 km, prezenta sistemului ABS, a airbagului sau a aerului conditionat. Persoanele care considera ca pot plati o taxa mai mica pentru ca masina nu include unul dintre sistemele mentionate, are un rulaj mai mare sau este mai uzata pot solicita calculul deprecierii la o unitate RAR, dar numai dupa ce taxa a fost stabilita de angajatii Ministerului Finantelor. „Verificarea actuala este oarecum simpla. Avem doua mari directii în care actionam în legatura cu noua taxa. Prima este legata de nivelul emisiilor de CO2 si de filtrul de particule, iar cealalta priveste coeficientul de depreciere“, considera Flavius Câmpeanu. În privinta emisiilor de CO2, acestea pot fi trecute în cartea masinii numai pentru EURO 3 si peste. Pentru celelalte e necesara, dar nu obligatorie, o testare care costa 2.400 de lei. La acest pas se ajunge numai în urma unei contestatii a valorii taxei stabilite în prealabil de cei de la Finante. „În acest moment, nu cred ca merita sa platesti un astfel de test, având în vedere ca pretul verificarii nu se ridica de fiecare data la nivelul taxei calculate fara emisiile de CO2“, mentioneaza directorul RAR.

Coeficientul de depreciere este stabilit destul de clar în Ordonanta. Este vorba despre deprecierea în functie de vechime, de starea generala si de dotari. Pentru fiecare dintre acestea se aplica un coeficient de reducere a taxei. La vechime se iau în calcul datele primei înmatriculari, în orice tara a fost ea facuta. La starea generala, care vizeaza aspectul exterior si interior, se face o analiza vizuala si se acorda ori coeficientul minim (1), ori cel maxim (1,1). Nu exista cale de mijloc sau alte valori. Nu se pot lua în considerare toate zgârieturile, punctele de rugina si nimeni nu poate calcula cât înseamna asta în valoarea masinii. La dotari, se ia în calcul numai prezenta airbagurilor, a aerului conditionat si a ABS-ului. Conteaza doar prezenta pe masina a sistemelor, nu si functionarea lor. „Cei care vin sa prezinte masini cu astfel de sisteme defecte nu câstiga altceva decât un drum la o statie pentru ITP, din cauza ca masina nu mai corespunde din punct de vedere tehnic“, declara Flavius Câmpeanu.

Desi par destul de complicate, procedurile necesare obtinerii unei reduceri a taxei de poluare pot fi destul de profitabile, mai ales în cazul posesorilor de masini vechi si cu motoare mari. Celor care achizitioneaza masini noi statul nu le face „cadou“, în aceasta vara, decât o taxa majorata.

ŤE o gheata foarte subtire aici. Cei care vin cu prea multe daune sau deteriorari pentru a beneficia de o taxa mai redusa se pot trezi cu o respingere la ITP si, în loc sa ia bani, sa fie nevoiti sa îi dea pentru a repara masina.ť
Flavius Câmpeanu, director tehnic, RAR

2.400 de lei este suma pe care trebuie sa o achite un posesor de masina neomologata în UE, care doreste trecerea emisiilor de CO2 în cartea de identitate a vehiculului. Din februarie 2009, toate vehiculele venite din afara UE care nu au declarate emisiile vor trebui sa faca acest test

Procedura corecta

Pentru posesorii de masini noi, primul pas este verificarea prezentei emisiilor de CO2 în cartea de identitate a vehiculului. Daca acestea exista, taxa se calculeaza dupa algoritmul Ministerului Finantelor; daca nu, este necesara o vizita la RAR, pentru ca emisiile sa fie trecute în carte. Acest demers dureaza doar câteva minute în cazul masinilor produse pentru Uniunea Europeana. Aici nu poate fi vorba despre un calcul al deprecierii, asa ca taxa se poate calcula rapid la Trezorerie.

În cazul masinilor de ocazie, este necesara, în primul rând, prezentarea la RAR cu actul de vânzare-cumparare si cu documentul de înmatriculare din tara de unde achizitioneaza masina pentru a face omologarea si Inspectia Tehnica Periodica (ITP). Valorile de CO2 se trec automat daca sunt disponibile la producator sau exista documente doveditoare în acest sens. Urmatoarea etapa este calcularea taxei conform algoritmului din Ordonanta. Daca exista nemultumiri justificate legate de valoarea taxei, se poate face o contestatie la Trezorerie si se revine la RAR pentru a se calcula indicele de depreciere al autoturismului. Cu documentul eliberat de Registru, se merge înapoi la Trezorerie si se recalculeaza taxa, incluzându-se si indicele de depreciere. Constatarea deprecierii nu este un pas simultan cu calcularea initiala a taxei, ci intervine ulterior.

Sursa :
Revista "Capital"
Autor: Robert Stan
Publicat: 21 Iulie 2008
autofiltre
 
autofiltre
Subiect Autor
Mesaje: 58
Membru din: 26 Iun 2008, 15:45
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

07 Aug 2008, 10:41

O informatie utila tuturor membrilor si nu numai.....
Tot ce inseamna EURO 3 d.p.d.v. R.A.R.

http://www.rarom.ro/cs-uploads/Liste_euro3.pdf
autofiltre

 
autofiltre
Subiect Autor
Mesaje: 58
Membru din: 26 Iun 2008, 15:45
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

15 Aug 2008, 13:21

up..............
autofiltre
 
autofiltre
Subiect Autor
Mesaje: 58
Membru din: 26 Iun 2008, 15:45
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

26 Aug 2008, 12:12

up....................
autofiltre
 
autofiltre
Subiect Autor
Mesaje: 58
Membru din: 26 Iun 2008, 15:45
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

09 Sep 2008, 11:34

up................
autofiltre
 
autofiltre
Subiect Autor
Mesaje: 58
Membru din: 26 Iun 2008, 15:45
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

19 Sep 2008, 13:24

up..............
autofiltre
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

22 Sep 2008, 21:55

Salut
Cat costa urmatoarele ?
MS-6216C MS-6216
(ce diferenta este intre cele doua coduri? c este de la carbon? )
SP-2156
MD-8040
SP-1135

Multumesc.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
autofiltre
Subiect Autor
Mesaje: 58
Membru din: 26 Iun 2008, 15:45
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

23 Sep 2008, 09:24

Exact. Litera C este de la carbon activ.
-ms6216-28 lei;
-ms6216c-45 lei;
-sp2156-135 lei;
-md8040-28 lei;
-sp1135-23 lei.
O zi buna.
autofiltre
 
autofiltre
Subiect Autor
Mesaje: 58
Membru din: 26 Iun 2008, 15:45
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

22 Oct 2008, 13:13

up.................
autofiltre
 
autofiltre
Subiect Autor
Mesaje: 58
Membru din: 26 Iun 2008, 15:45
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

31 Oct 2008, 15:45

up................
autofiltre
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori